Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 2,8 TDI.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с 2,8 TDI.

    Първоначално публикуван от badboy86 Преглед на мнение
    Колеги аз като взех книжка ми купиха едно пежо 205 1.9Д. Та на него имах същия проблем на място работеше и палеше а като го изръчкаш изведнъж забиваше муцуната. Оказа се запушен отдушник на резервоара и заради него се получавал вакум открих го случаино като една вечер ми бяха разбили капачката да точат нафта пред блока и се наложи да покарам един ден без нея. Така че колега виж и този вариянт.....
    Карам 1 седмица без капачка поради същтото съмнение.
    [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с 2,8 TDI.

      Забравих да кажа,че трудно качва нафта през ръчния инжектор даже невъзможно.Надувахме резервуара за да качи нафта и така успяхме да вдигнем горивото до филтера.
      [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с 2,8 TDI.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Сега опитай да запалиш, и виж колко и дали тече обратна нафта.
        От излишната ли колко и дали тече.
        [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с 2,8 TDI.

          Първоначално публикуван от Branko_80 Преглед на мнение
          Забравих да кажа,че трудно качва нафта през ръчния инжектор даже невъзможно.Надувахме резервуара за да качи нафта и така успяхме да вдигнем горивото до филтера.
          Е,този метод не го знаех.Вземи си една ръчна помпичка за подкачване на гориво"представлява нещо като гумена топка за ръгби с щуцери в двата края" е по-малка де.
          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с 2,8 TDI.

            Първоначално публикуван от Branko_80 Преглед на мнение
            Забравих да кажа,че трудно качва нафта през ръчния инжектор даже невъзможно.Надувахме резервуара за да качи нафта и така успяхме да вдигнем горивото до филтера.
            Е тогава вади сондата от резервоара !
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с 2,8 TDI.

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              Е тогава вади сондата от резервоара !
              Защо да свалям сондата,аз я свалях и я почистих
              [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с 2,8 TDI.

                Добре де, последно предложение. Опъни един маркуч от отворения резервоар директно до помпата. Ако всичко е наред, после го включи преди филтъра. Ако пак всичко е наред, започвай тръбичките отпред назад и сменяй де що видиш. Ако пак не ще - гледай сондата.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с 2,8 TDI.

                  Първоначално публикуван от Branko_80 Преглед на мнение
                  Забравих да кажа,че трудно качва нафта през ръчния инжектор даже невъзможно.Надувахме резервуара за да качи нафта и така успяхме да вдигнем горивото до филтера.
                  На мен това ми говори за пробита мембрана на ежектора => явно от там и смуче въздух.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с 2,8 TDI.

                    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                    На мен това ми говори за пробита мембрана на ежектора => явно от там и смуче въздух.
                    ....или смуче въздух,преди ръчната помпа...
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с 2,8 TDI.

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      На мен това ми говори за пробита мембрана на ежектора => явно от там и смуче въздух.
                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      ....или смуче въздух,преди ръчната помпа...
                      И двете неща са вероятни, сaмо че колегата горе спомена че е елиминирал филтъра, и нещата са пак така. Помпичката е на филтъра, предполагам?

                      После, не знам какво има предвид под трудно подкачване, понеже то си е трудно по принцип, когато системата е празна. На мойта гад ми отнема минута-две помпане, докато напълни. Оригиналния двигател иначе не е капризен. Просто охладителната система трябва да е в ред. Тогава търпи големи издевателства.
                      Последно редактирано от sparkybg; 13-02-10, 03:48.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с 2,8 TDI.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        И двете неща са вероятни, сaмо че колегата горе спомена че е елиминирал филтъра, и нещата са пак така. Помпичката е на филтъра, предполагам?
                        Мда, на филтъра е. Това за елиминирането му съм го пропуснал.

                        Тогава остават само тръбите - стоманени са и гният здраво. Аз миналата година имах един участък, който вече беше толкова изгнил, че си правеше петно отдолу, ката спра. Най-уязвимото място е точно пред задна лява гума, от вътрешната страна на гредата.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с 2,8 TDI.

                          Колеги сложих два прозрачни маркъча по 5м. в туба вътре в къпето,и работи добре не гасне има тяга,но почти не връща нищо за 5км. дали е върнало 100гр.НОРМАЛНО ЛИ Е? А и трудно пали нещо възможно ли е от дългите маркучи.Попринцип във входящия маркуч няма въздух но в излишната се появи малко но той беше празен така или иначе.
                          [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с 2,8 TDI.

                            Първоначално публикуван от Branko_80 Преглед на мнение
                            Колеги сложих два прозрачни маркъча по 5м. в туба вътре в къпето,и работи добре не гасне има тяга,но почти не връща нищо за 5км. дали е върнало 100гр.НОРМАЛНО ЛИ Е? А и трудно пали нещо възможно ли е от дългите маркучи.Попринцип във входящия маркуч няма въздух но в излишната се появи малко но той беше празен така или иначе.
                            Колега,не е нормално.Обратната нафта е в пъти повече от израсходваната.Ти къде я върза обратната,а от тубата колко изхарчи.Щракни някоя снимка,по лесно ще те орентираме.
                            JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем с 2,8 TDI.

                              Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                              Колега,не е нормално.Обратната нафта е в пъти повече от израсходваната.Ти къде я върза обратната,а от тубата колко изхарчи.Щракни някоя снимка,по лесно ще те орентираме.
                              Правилно-малко е това количество на обратното гориво,въпреки че то зависи от режима на работа.
                              Ама тоя мотор няма ли някакъв ел.клапан на помпата,с който се определя кога къде да ходи обратната нафта?http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...36#post1020036
                              Ако е така,значи малкото количество на обратната нафта може да се обясни с действието на този клапан.
                              А щом си работи нормално,значи проблема е в тръбопроводите(дърпа въздух).
                              Подкачващата помпа,освен подкачване дава и определено налягане на горивото в помпата и това налягане се променя според оборотите,а то действа на авансатора,и от стойността му зависи аванса на впръскване.Така че ако подкачващата помпа не работи няма да върви хубаво,а и ще пуши,ако въобще работи някак...
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с 2,8 TDI.

                                Сега вързах всичко както си трябва пак с тубата но минава и през филтера ръчното подкачване работи идеално сега.Но пак не връща кой знае колко гориво,а не харчи много с 5л. минах около 35км. като имаше и много работа на място с много газ.
                                [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X