Случи ми се нещо на един оглед(нали си продавам джипа) и ме накара да се замисля.
Пича който оглеждаше паджерото включи бавни директно от заден мост без да мине през другите режими. На мен това ми скъса сърцето и не мисля, че е правилния начин за превключване м/у режимите. Той каза, че има паджеро и нямало проблем.
Аз принципно когато превключвам режимите минавам от един на следващ съпровождано от леко потегляне докато светне лампата на таблото, но никога не прескачам позиция освен N.
Та въпроса ми е как аджеба е правилно да превключваме режимите?
					Пича който оглеждаше паджерото включи бавни директно от заден мост без да мине през другите режими. На мен това ми скъса сърцето и не мисля, че е правилния начин за превключване м/у режимите. Той каза, че има паджеро и нямало проблем.
Аз принципно когато превключвам режимите минавам от един на следващ съпровождано от леко потегляне докато светне лампата на таблото, но никога не прескачам позиция освен N.
Та въпроса ми е как аджеба е правилно да превключваме режимите?
 Като цяло раздатките са доста по-здрави от колкото предполагат. Специално Pajero-то е мислено и за състезателна кола, така че няма нужда да се отнасяш с него като с играчка 
 Евала за обяснението! Иначе за здравината на раздатката съм се обедил от липсата на теми с проблеми по него освен прословутите "мигащи лампички" което си е бял кахър 
							
						
							
						
Коментар