Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

    За да не стане фал слагаш или тези, които са посочени от производителя или по-добри, които са аналогични на препоръчаните.
    Напримех иридиеви или платинени. На 3.0 12 клапанния като сложихме иридииеви се усети подобрение в ниските обороти.
    Георги Гатев

    Коментар


    • #17
      До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

      Днес си взех ШОГУНА от газаджията и изминах първите 230 км от които 40 км градско при повторно допълване на бутилката събра то4но 30 литра газ скороста на движение бе между 70 и110 км .Ли4но аз съм доволен от разхода имайки предвид масата от над 2 тона

      Коментар


      • #18
        До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

        ЗДРАВЕЙТЕ Отново . След Изминати над 3000 км Вчера СМЕНИХ МАСЛОТО УЖКИМ със по СКЪПО С Надежда че ПОВДИГАЧИТЕ Сутрин Няма да Ги Чувам Но ТАЗИ Сутрин Пак Същото Маслото е МОБИЛ СУПЕР 3000 5 x40 СИНТЕТИКА . ДАЙТЕ Съвет ДОБАВКА , ПО ГЪСТО МАСЛО , Или СМЯНА на ПОВДИГАЧИ . Че е Доста ДРАЗНЕЩО БЛГОДАРЯ.

        Коментар


        • #19
          До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

          Смени си маслото с полусинтетика по бързичко защото тва идва доста тънко и го гори като бензин , казвам ти го от опит ! Моята е 3,5 бензин и сложих на Мотул пълна синтетика и го гореше страшно , смених го с 10 на 40 и сега ми гори по половин литър на 8,9 хил км. което е според мен е напълно нормално.

          Коментар


          • #20
            До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

            Проблема с повдигачите мисля се решава по два начина- сваляш повдигачите и една нощ ги държиш в нафта- след това ги чистиш и ги слагаш обратно.Ако не става с почистване приготвяш по 40 лева на парче и сменяш...
            Това да сложиш по- тънко масло на мен ми се вижда глупост, понеже по- лесно ще ги пълни, но пък и по-трудно ще задържа маслото в тях.
            Някой преди време беше подхвърлил, че преди да се смени маслото може да се сипе добавка, за почистване, която да разтвори събралите се налепи, но честно казано ми се вижда несериозна идея.
            А си мисля, че едва ли ще има някакъв сериозен проблем ако ти чукат 1-2 минути...все пак караме пълнолетни джипки.
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • #21
              До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

              Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
              Ако не става с почистване приготвяш по 40 лева на парче и сменяш...
              Цената ще боли. 960 кинта за всичките. Няма лошо да се сменят. И аз бих ги сменил, но при тая цена (щото много клапани бре, мамка им ) трябва да е съвсем сигурно че причината е в тях. Не е зле да си премери налягането на маслото поне, преди да предприема нещо друго.

              А маслото е по-тънко само като е студено. На загрял двигател стават еднакви, а често дори плоусинтетиката и минералното стават по-тънки от пълната синтетика, когато двигателя е стоплил качествено.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                Мислех че по-тънкото масло ще го качва по-бързо , но се оказа че не е така.Дори положението е по-зле. Не само сутрин , а дори и след изстиване на двигателя чукането си го има. След достигане на 50-60 градуса двигателя напълно утихва. Иначе за над 3000 км пробег с 10х40 маслото си беше на максимума не го харчи. След доста четене по форумите днес отивам да търся ДОБАВКА за ПОВДИГАЧИ. Ако няма резултат , мисля да пробвам с 15х40. Варианта за смяна на повдигачи го оставям за последно. Има ли начин да се разбере кой ПОВДИГАЧ е за смяна щото си мисля че чукането идва от един или най-много два повдигача?

                Коментар


                • #23
                  До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Цената ще боли. 960 кинта за всичките. Няма лошо да се сменят. И аз бих ги сменил, но при тая цена (щото много клапани бре, мамка им ) трябва да е съвсем сигурно че причината е в тях. Не е зле да си премери налягането на маслото поне, преди да предприема нещо друго.

                  А маслото е по-тънко само като е студено. На загрял двигател стават еднакви, а често дори плоусинтетиката и минералното стават по-тънки от пълната синтетика, когато двигателя е стоплил качествено.
                  А какво смяташ за някаква добавка в маслото да разложи наслояванията(тъй като проблема е именно в запушването на маслените канали в повдигачите) -има ли някакъв смисъл или е безмислена интервенция?
                  08седемшест5едно513четири

                  Коментар


                  • #24
                    До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                    Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                    А какво смяташ за някаква добавка в маслото да разложи наслояванията(тъй като проблема е именно в запушването на маслените канали в повдигачите) -има ли някакъв смисъл или е безмислена интервенция?
                    Ефекта според мен ще е спорен, и най-малкото бавен. Не съм съвсем сигурен дали една хубава синтетика (която той е сипал така или иначе, стига да не е менте), няма да свърши същата работа.

                    Като се замисля, бих ги свалил и изчистил. Дори бих ги занесъл на ултразвуково почистване, ако сметна че е нужно. От личен опит, разредител ХК-1 (от практикер, бриколаж и прочие) върши отлична работа за почистване на разни налепи. Разни спрейове за карбуратори също вършат не лоша работа.

                    После ако пак правят въртели, тогава бих мислил за смяна. Но преди да правя каквото и да е друго, бих си премерил налягането на маслото, понеже например на тераното ми лампата гасне на 0.2 бара, а нормата е 0.8 и нагоре, на празен ход, тоест реално гасненето на лампата не е почти никакъв критерий че налягането е в норма, а само че има някакво налягане.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                      Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                      А какво смяташ за някаква добавка в маслото да разложи наслояванията(тъй като проблема е именно в запушването на маслените канали в повдигачите) -има ли някакъв смисъл или е безмислена интервенция?
                      Интервенцията е безмислена . Меродавни са двата варианта , които си посочил в предния пост . Само че кисненето не в нафта , а в газ за горене ! И по-добре не 24 , а 48 часа . Ако това не помогне - смяната на повдигачите е неизбежна .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                        КОЛЕГИ преди малко Купих Въпросната ДОБАВКА на ЛИКИ -МОУЛИ Специално за ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ , метална кутийка от 300 гр 15 лв . Дават я за до 6 литра масло . Дано реши ПРОБЛЕМА . Утре Сутрин ще се Види и ще ПИША

                        Коментар


                        • #27
                          До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                          Първоначално публикуван от isa00 Преглед на мнение
                          КОЛЕГИ преди малко Купих Въпросната ДОБАВКА на ЛИКИ -МОУЛИ Специално за ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ , метална кутийка от 300 гр 15 лв . Дават я за до 6 литра масло . Дано реши ПРОБЛЕМА . Утре Сутрин ще се Види и ще ПИША
                          Ха, не знаех, че има такава екстра...Предполагам след добавката маслото трябва да се смени с ново...Ще очаквам с интерес отзивите ти за ефекта от начинанието.
                          08седемшест5едно513четири

                          Коментар


                          • #28
                            До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                            ЗДРАВЕЙТЕ. ЧУДОТО с ДОБАВКАТА СТАНА . Бих Казал на 90 %.Тази сутрин ПАЛЯ и Никакво РАЗЧУКВАНЕ на ПОВДИГАЧИ . След 5-10 Секунди съвсем ЛЕКО-ТИХО се долавя обаждането на Повдигач което трае около 1-2 минути .След това започва ТИПИЧНАТА за V-6 Тиха работа . Трябва да отбележа че с Добавката съм Изминал Само 20 км . А колко според вас може да се кара с нея .Понеже колегата ВАЛЬО Споменава че трябва нова смяна на масло. В Упътването не се споменава за такова нещо . СПОРЕД Вас ДОБАВКАТА ще се СПРАВИ ли и със Останалите 10 % .ЛИЧНО за сега съм Доволен ,пък да Видим Занапред . УСПЕХ на ВСИЧКИ

                            Коментар


                            • #29
                              До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                              Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                              Ха, не знаех, че има такава екстра...Предполагам след добавката маслото трябва да се смени с ново...Ще очаквам с интерес отзивите ти за ефекта от начинанието.
                              Ами не колега . С добавката се кара докато се продаде колата ( както най вероятно е направил предишния собственик ) или докато не се отремонтират повдигачите . Всъщност има и трети вариант , при които на следващата смяна на масло се добавя същата добавка !!
                              [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                                Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                                Ами не колега . С добавката се кара докато се продаде колата ( както най вероятно е направил предишния собственик ) или докато не се отремонтират повдигачите . Всъщност има и трети вариант , при които на следващата смяна на масло се добавя същата добавка !!
                                Нещо не мога да се светна на какъв принцип работи тази добавка???Логиката е да разтваря мизериите по каналчетата и по този начин повдигачите да се пълнят бързо с масло...То ако не се чистят повдигачите какво тогава се случва????Не е ли по- добре да се шибне в такъв случай една добавка за промиване на карантиите, да поработи 15 минути и след това да се изхвърли старото масло с това, дето е успяло да разтвори???
                                08седемшест5едно513четири

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X