Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

    Здравеите колеги след като вече и аз сам в сектата на 4 Х 4 реших да се посъветвам с вас заради възникналия проблем . Проблема е следния ... След като смених консумативите ремъци , ролки , масла и филтри . Сутрин като запаля се разчукват клапаните за около 2-3 минути и постепенно утихват .Възможно ли е това да е от маслото . Маслото е Мобил 10 х 40 полу синетика ако трябва да вярвам на сервиза 4е то4но това е сипано . Интересното за мене е 4е старото масло беше мн зле ,а нямаше чукане . Джипа е Шогун 3000V 6 24v 98г дълга база десен волан , като цяло джипа много ми харесва всичко устанало си работи перфектно .Моля ако някой от вас е имал подобен проблем как го е разрешил дали само с смяна на друго масло или е нещо по сериозно

    Предварително ВИ Благодаря

    Ето и снимка на вапросния ШОГУН
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

    Не си сложил правилното масло.
    JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

    Коментар


    • #3
      До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

      Имал съм подобни случай,но като сменя маслото (Elf или Total 15w40) нещата си идват на мястото.Ако нещата не се получат трябва да се проверят повдигачите.
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • #4
        До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

        Марката е добра.
        Вискозитетният клас - и той.
        Обаче защо никой не гледа другия клас, който отговаря за качеството и предназначението на маслото, не знам...
        Трябва да е API/ACEA SG/A2-96

        Коментар


        • #5
          До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

          А дали не може да е масления филър. Някой са с клапани други без и от там да идва утихването в последствие.

          Коментар


          • #6
            До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Марката е добра.
            Вискозитетният клас - и той.
            Обаче защо никой не гледа другия клас, който отговаря за качеството и предназначението на маслото, не знам...
            Трябва да е API/ACEA SG/A2-96
            А ако маслото отговаря на по-висок клас, например SL, SM?

            Коментар


            • #7
              До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

              Първоначално публикуван от Patrol fen Преглед на мнение
              А дали не може да е масления филър. Някой са с клапани други без и от там да идва утихването в последствие.
              Не е възможно, той говори за 2-3 минути, а филтърът се пълни и вдига налягане (ако няма клапани) за 2-3 секунди.

              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
              А ако маслото отговаря на по-висок клас, например SL, SM?
              Така пише в Autodata и Vivid Workshop, а в документациите обикновено пише еди-какъв си или по-висок, но не съм ровил в тях.

              Коментар


              • #8
                До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                Благодаря за бързите отзиви все пак някои може ли да ми препоръча точната марка и вискозитед както и маслен филтър .Това масло с което сам в момента ще повлияе ли на износването на двигателя . Въобще може ли да се кара известно време с него или веднага трябва да го сменям

                Коментар


                • #9
                  До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                  По принцип може,ама не е добре.Повдигача трябва да е твърд за да не блъска на разпределителния вал.
                  Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                  АСК Ален Мак

                  Коментар


                  • #10
                    До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                    Чудя се дали да не го сменя със 5X40 или 5X30 някакво лошото е че за проба се плаща но какво да се прави.Утре ще закарам джипа на ГАЗАДЖИЯ в София за монтиране на газов инж–он ,след това ще му мислим за маслото .Имало СВЕЩИ за ГАЗ евентуално да препоръчате някаква марка БЛАГОДАРЯ

                    Коментар


                    • #11
                      До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                      Слагаш оригиналните свещи, които се препоръчват за модела. Трябва да ти ги пише от долу на предния капак дори. Те са от класа на тези, които слагат на колите на газ.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                        Първоначално публикуван от isa00 Преглед на мнение
                        Чудя се дали да не го сменя със 5X40 или 5X30 някакво лошото е че за проба се плаща но какво да се прави.Утре ще закарам джипа на ГАЗАДЖИЯ в София за монтиране на газов инж–он ,след това ще му мислим за маслото .Имало СВЕЩИ за ГАЗ евентуално да препоръчате някаква марка БЛАГОДАРЯ
                        Колега проблема в БГ са маслата менте. Купи си от проверен доставчик и си го смени сам, за да си сигурен.Както описваш проблема просто не може веднага да напълни повдигачите.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                          Днес Джипа остана за монтаж на Г ИНЖ марката е Б гас Цената на Г иНЖ е доста скъпа 2150 лева казаха ми че за утре ще бъде готово. Дано да се окаже безпроблемна .Ботилката е 60 литрова дано да е достатъчна за около 350 -400км пробег . След това предстои смяна на свещи ,деиствително и аз забелязах че има лепенка с надпис на свещите .Мился 4е пишеше нещо ПЛатиниом - 90 000 км сигорно това е пробега за тях . Освен модела които е платиниум може ли да се заменят с друг модел обикновени или не е препоръчително . За проблема с маслото сам решил тъи като на скоро сменях маслото на Пасата ми 1.8т 2003 година което масло беше 5х40 закупен от Юни треид София дават го за оригинално пробегът му беше на 8000км и го пазя още мисля да ито4а новото масло от джипа и да пробвам с старото от пасата и ако спре да 4ука слагам една добавка за по4истване на двигателя и евентуално го сменям с такова .

                          Коментар


                          • #14
                            До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                            Първоначално публикуван от isa00 Преглед на мнение
                            Мился 4е пишеше нещо ПЛатиниом - 90 000 км сигорно това е пробега за тях . Освен модела които е платиниум може ли да се заменят с друг модел обикновени или не е препоръчително.
                            Не е препоръчително, не стига, че ще караш с гориво, което не е стандартно за двигателя, а и искаш свещи, които са под нивото, искано от производителя. А точно с въпросното гориво е известно, че е хубаво да си с изрядни свещи и кабели.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Паджеро V6 3000 24v ... чукат клапани

                              Смени ги с по-добри ако ще сменяш,а не с по-лоши.Иридиум тьрси,НГК примерно и виж дали има за твоя модел и карай 100 000 километра и не бери грижа.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X