здравейте двигателят е 4m40 2.8 tdi паджеро спорт та значи проблемът е следния сутрин и на минус 15 пали от четвърт или половин оборот таке е думата де-много лесно двигателят заработва супер няма да пуши само конденза от гърнетата и след около 2 минути започва да прекъсва и да претриса самият двигател почва да пуши и мирише на сурова нафта??? След работа около 10 минути работата се стабилизира и си работи супер прави го само при студен старт , за допълнение ако има значение металното коляно което влиза в EGR-a е спукано а самият клапан е запушен ???
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при старт
Свий
X
-
До: проблем при старт
Колега провери си свещите, защото според мен някоя не топли. След като се загрее проблемният цилиндър от другите работещи няма вече сурова нафта тя просто гори във вече топлия цилиндър.Първоначално публикуван от sandetoludiq Преглед на мнениездравейте двигателят е 4m40 2.8 tdi паджеро спорт та значи проблемът е следния сутрин и на минус 15 пали от четвърт или половин оборот таке е думата де-много лесно двигателят заработва супер няма да пуши само конденза от гърнетата и след около 2 минути започва да прекъсва и да претриса самият двигател почва да пуши и мирише на сурова нафта??? След работа около 10 минути работата се стабилизира и си работи супер прави го само при студен старт , за допълнение ако има значение металното коляно което влиза в EGR-a е спукано а самият клапан е запушен ???
-
До: проблем при старт
чух се и с майстора ,който ни поддържа колите и по телефона предположи като вариант и датчика на смукача???Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнениеНе го познавам този мотор,но така как го описваш,това е нещо по системата за студен старт"изключа по рано от колкото трябва,а двигателя е още студен".
Коментар
-
До: проблем при старт
Възможно е, макар че не му се вика точно смукач. Някой му викат обогатител, но и такова не е. Той регулира предварението на впръскване и повдига малко оборотите при студен старт.Първоначално публикуван от sandetoludiq Преглед на мнениечух се и с майстора ,който ни поддържа колите и по телефона предположи като вариант и датчика на смукача???
Коментар
-
До: Проблем при старт
Аз пък мисля , че ти изтърва горивото/ преди помпата /или засмуква въздух и когато изгори наличното , почва да прекъсва и почти гасне , нали ? И като си поседи 30-40 секунди на контакт - пали
и няма проблем .
И при мен е така / точно както го описваш. Чистих дюзи ,търсих пробиви и течове/смених и тръби даже / и какво ли още не - нищо
.
Сега на ред е тази прословута семеринга в помпата или някой клапан . Днес ме светнаха , че имало някакви еднопосочни горивни клапани , който работят механично . Монтират се на вход и изход на помпата .
Ако някой е сменял семеринг на помпата да подскаже реда за подмяна
Доста изчетох във форума но само се споменава за смяна на семериг .
:D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !
Коментар
-
До: Проблем при старт
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеИма цяла тема
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=54949
Златен си !
От къде да изнамеря такава симеринга ?:D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !
Коментар
-
До: Проблем при старт
Незнам при кои майстор си ходил но на всички които карат дизел трябва да им е известно че , горивонагнетателната системе след помпата е под постоянно налягане . Следователно след като изгасиш мотора и тои престои няколко часа и ако губи системата налягане после трудно ще запали . Най често срещания дефект е при маркучетата за излишна нафта , трипътника във който те влизат в помпата . Понеже тои играе ролята и на клапан .Друг момент е и така наречените пикаещи дюзи , притях също се губи налягане . Прави проверка на простите неща преди да ходиш на МАЙСТОР .
Коментар
-
До: Проблем при старт
Не съм казал , че ходя по майсториПървоначално публикуван от kiricov Преглед на мнениеНезнам при кои майстор си ходил но на всички които карат дизел трябва да им е известно че , горивонагнетателната системе след помпата е под постоянно налягане . Следователно след като изгасиш мотора и тои престои няколко часа и ако губи системата налягане после трудно ще запали . Най често срещания дефект е при маркучетата за излишна нафта , трипътника във който те влизат в помпата . Понеже тои играе ролята и на клапан .Друг момент е и така наречените пикаещи дюзи , притях също се губи налягане . Прави проверка на простите неща преди да ходиш на МАЙСТОР .
В този форум с ровене и питане разбираш всичко и ако си поне малко грамотен става . От скоро се занимавам с дизелови коли и всяко инфо ми е добре дошло
Благодарен съм за всеки един съвет.
:D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !
Коментар
-
До: Проблем при старт
Производство на БОШ - с приложените размери - лесно намираем семеринг...Първоначално публикуван от genkogenev Преглед на мнениеЗлатен си !
От къде да изнамеря такава симеринга ?
УСпех!!!
Коментар
-
До: Проблем при старт
И какво се оказа на края?Първоначално публикуван от sandetoludiq Преглед на мнениездравейте двигателят е 4m40 2.8 tdi паджеро спорт та значи проблемът е следния .............Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар