Смених си семерината на помпата на Паджерото-2.8.Следвах инструкциите на колегата Veni1.След поставянето на помпата,запалих след много въртене(преди това обезвъздуших системата) и така трудно пали всеки път.Двигателя работи много неравномерно,не иска да се изфорсира и пуши здраво-бял пушек и мирише на нафта.Явно не съм зацепил помпата правилно,макар че спазвам всички белези.Моля за разяснения и помощ?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Помощ за зацепване на ГНП
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
Ще презацепваш, работата е ясна..
1. докарай верното положение на 1 цил ГМТ
свали капака на клапаните, на разпределителния вал има зъб, който показва положението
виж и шайбата на коляновия вал, не се доверявай само на зъба
2. на корпуса на помпата има два белега -W и T. Белязаното зъбче на зъбното колело на помпата трябва да сочи T - преди монтажа. При монтиране име изместване, което е поради наклонените зъби, и което не те интересува.
Това е
Успех!
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
Точно така зацепвам и то втори път.Белега на коляновият вал сочи нулата,а на зъбното колело на разпределителният има две точки които застават хоризонтално.Четох,че има белег и на шестограма на разпределителният вал,но при мен липсва.Помпата я слагам на Т и след това я зацепвам и не иска да работи.Преди свалянето си работеше нормално,което ме кара да си мисля,че бъркам някъде.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
Дай му аванс тогава.Финната настройка на ГНП-то,се прави с уреди и от разбиращи хора.Първоначално публикуван от karalada Преглед на мнениеТочно по този начин ми идват белезите (два пъти проверено със сваляне на помпата).Мисля,че имам много голямо закъснение.
Обаче щом си е работило при тая центровка,значи пак трябва да си работи...
Сигурен ли си че си стягаш ГНП,когато е на белези.
Ако пък не си го стегнал към двигателя,пак ще отива на закъснение.
За да е същата центровка,от преди свалянето на ГНП,трябва и корпуса на помпата,да има същото положение към блока на двигателя.Има ли белези там,ако няма е трябвало да бележиш.
Иначе истинската центровка на Бошовите помпи,се прави с индикаторен часовник,при определени условия.Часовника се поставя в отвора,между изходите на тръбичките за високо налягане,на ГНП.Там има тапа,която се отвива,а уреда се поставя в нейния отвор.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
След четене в руските сайтове,се оказа че това е често срещан проблем.Препатилите съветват да не се разчита на белезите,а през свещта на първи цилиндър да се бръкне с тънка тел и да се върти докато буталото дойде в ГМТ.Тъй като всички майстори ме съветваха,да зацепя по белезите и правейки го,двигателят не работеше,реших да пробвам и метода на руснаците.След като качих буталото в ГМТ,се оказа че белега на коляновият вал е с окола 10 градуса преди ГМТ.След сглабяне и кръстене,двигателят запали и заработи перфектно.Благодаря на всички отзовали се и се надявам информацията да е полезна и на други колеги.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
Или пък е врътвал кол. вал и на обратно. Трябва да се върти само надясно, ако изпуснеш момента - правиш цял оборот, а не връщаш обратно.Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнението това добре, ама такава разлика прилича на доста разтеглена верига
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
Моето е на140 хиляди км. и положението е същото десет градуса след ГМТ, аз минах през тази процедура, свещ на първи цилиндър,тънко телче и т.н.. Мисълта ми е при тези километри колко ли е износена веригата. Колега а твоето на колко е.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
Колега - аз питах тука в форума -горе долу колко изкарва верига на 4М40 мотора преди да се разтегне ама и домомента отговор нямам....Първоначално публикуван от nesiiv Преглед на мнениеМоето е на140 хиляди км. и положението е същото десет градуса след ГМТ, аз минах през тази процедура, свещ на първи цилиндър,тънко телче и т.н.. Мисълта ми е при тези километри колко ли е износена веригата. Колега а твоето на колко е.
Просто за статистиката кога да се очаква разтягане...........
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Помощ за зацепване на ГНП
Колега karalada -нямам какво да кажа - например понеже съм бил при Мерцедес -там ако е веригата на 172 000 в 99% си е ок но нямам опит с митсубиши.
При другите при които съм бил -Народната кола-там дизелите са с ремък и имаше едно много готино уредче - показва точно ъгъла на изпреварване на празен ход + оборотите на празен ход естествено.
Виждал съм после на Пловдивския панаир подобни уредчета но не само за ФВ а за всякакви дизели.
Инфото се взима от тръбичката на 1 ви цилидър с един перзо датчик а стробоскопаможе да му се мести ъгъла и так се хваста на динамично ,на празен ход изпреварването.
Лично за мене това е наи точната диагноза, предполагам по митсубишевските книги има цифри колко да е .
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар