Смених си семерината на помпата на Паджерото-2.8.Следвах инструкциите на колегата Veni1.След поставянето на помпата,запалих след много въртене(преди това обезвъздуших системата) и така трудно пали всеки път.Двигателя работи много неравномерно,не иска да се изфорсира и пуши здраво-бял пушек и мирише на нафта.Явно не съм зацепил помпата правилно,макар че спазвам всички белези.Моля за разяснения и помощ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за зацепване на ГНП
Свий
X
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
Ще презацепваш, работата е ясна..
1. докарай верното положение на 1 цил ГМТ
свали капака на клапаните, на разпределителния вал има зъб, който показва положението
виж и шайбата на коляновия вал, не се доверявай само на зъба
2. на корпуса на помпата има два белега -W и T. Белязаното зъбче на зъбното колело на помпата трябва да сочи T - преди монтажа. При монтиране име изместване, което е поради наклонените зъби, и което не те интересува.
Това е
Успех!
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
Точно така зацепвам и то втори път.Белега на коляновият вал сочи нулата,а на зъбното колело на разпределителният има две точки които застават хоризонтално.Четох,че има белег и на шестограма на разпределителният вал,но при мен липсва.Помпата я слагам на Т и след това я зацепвам и не иска да работи.Преди свалянето си работеше нормално,което ме кара да си мисля,че бъркам някъде.
Коментар
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
Първоначално публикуван от karalada Преглед на мнениеТочно по този начин ми идват белезите (два пъти проверено със сваляне на помпата).Мисля,че имам много голямо закъснение.
Обаче щом си е работило при тая центровка,значи пак трябва да си работи...
Сигурен ли си че си стягаш ГНП,когато е на белези.
Ако пък не си го стегнал към двигателя,пак ще отива на закъснение.
За да е същата центровка,от преди свалянето на ГНП,трябва и корпуса на помпата,да има същото положение към блока на двигателя.Има ли белези там,ако няма е трябвало да бележиш.
Иначе истинската центровка на Бошовите помпи,се прави с индикаторен часовник,при определени условия.Часовника се поставя в отвора,между изходите на тръбичките за високо налягане,на ГНП.Там има тапа,която се отвива,а уреда се поставя в нейния отвор.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
След четене в руските сайтове,се оказа че това е често срещан проблем.Препатилите съветват да не се разчита на белезите,а през свещта на първи цилиндър да се бръкне с тънка тел и да се върти докато буталото дойде в ГМТ.Тъй като всички майстори ме съветваха,да зацепя по белезите и правейки го,двигателят не работеше,реших да пробвам и метода на руснаците.След като качих буталото в ГМТ,се оказа че белега на коляновият вал е с окола 10 градуса преди ГМТ.След сглабяне и кръстене,двигателят запали и заработи перфектно.Благодаря на всички отзовали се и се надявам информацията да е полезна и на други колеги.
Коментар
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнението това добре, ама такава разлика прилича на доста разтеглена верига
Коментар
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
Моето е на140 хиляди км. и положението е същото десет градуса след ГМТ, аз минах през тази процедура, свещ на първи цилиндър,тънко телче и т.н.. Мисълта ми е при тези километри колко ли е износена веригата. Колега а твоето на колко е.
Коментар
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
Първоначално публикуван от nesiiv Преглед на мнениеМоето е на140 хиляди км. и положението е същото десет градуса след ГМТ, аз минах през тази процедура, свещ на първи цилиндър,тънко телче и т.н.. Мисълта ми е при тези километри колко ли е износена веригата. Колега а твоето на колко е.
Просто за статистиката кога да се очаква разтягане...........
Коментар
-
До: Помощ за зацепване на ГНП
Колега karalada -нямам какво да кажа - например понеже съм бил при Мерцедес -там ако е веригата на 172 000 в 99% си е ок но нямам опит с митсубиши.
При другите при които съм бил -Народната кола-там дизелите са с ремък и имаше едно много готино уредче - показва точно ъгъла на изпреварване на празен ход + оборотите на празен ход естествено.
Виждал съм после на Пловдивския панаир подобни уредчета но не само за ФВ а за всякакви дизели.
Инфото се взима от тръбичката на 1 ви цилидър с един перзо датчик а стробоскопаможе да му се мести ъгъла и так се хваста на динамично ,на празен ход изпреварването.
Лично за мене това е наи точната диагноза, предполагам по митсубишевските книги има цифри колко да е .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар