До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Е, аз това лято дадох на един гръцки "механик" 20Е за да ми даде ток с кабели, че си бях забравил фаровете включени цял ден...
Главата едва ли е спукана, още повече пък точно там. Проблем да се прибереш така до България не трябва да има, само че ако пуска много въздух няма да прави добро налягане и може малко или повече да издъхва по баирите. Операцията "сваляне на колектора, почистване, мазане с червен силикон и повторен монтаж" отнема не повече от 40 минути. Ако не се чувстваш подготвен за това, може поне да опиташ леко да го притегнеш - ако някой болт е хлабав, ще го усетиш лесно.
Първоначално публикуван от psarito
Преглед на мнение
Главата едва ли е спукана, още повече пък точно там. Проблем да се прибереш така до България не трябва да има, само че ако пуска много въздух няма да прави добро налягане и може малко или повече да издъхва по баирите. Операцията "сваляне на колектора, почистване, мазане с червен силикон и повторен монтаж" отнема не повече от 40 минути. Ако не се чувстваш подготвен за това, може поне да опиташ леко да го притегнеш - ако някой болт е хлабав, ще го усетиш лесно.
Мотора е с лек наклон назад и така маслото се стича от капачката на долу и след това към задния му краи. Така създава илюзията, че тече отзад, а всъщност е от капачката.
Коментар