Здравейте от една седмица и аз съм горд собственик на Паджеро 2 Супер селект Дълга база 93 година. Реших да попитам тук защото от известно време чета форума и доста ми допада информацията и съветите които давате на новаците като мен. Моя проблем се състои в това че имам теч на масло в задния край на двигателя но не мога да установя произхода му смених гарнитурата на капака на клапаните но теча продължава омаслява ми от десния край на двигателя но ме съмнява както съм чувал да не е семеринга който се сменя след сваляне на скоростната кутия интересуваме дали може от завихрянето на вятъра да хвърля малко по високо маслото и да ми омацва около изпусквателния колектор след спиране на колата капе известно време и спира та ако можете да ме посъветвате какво да погледна преди да я вкарам в сервиза.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Свий
X
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Трудно е да се каже така, но ако се избърше/измие двигателят и се направят няколко кръгчета може да се разбере след оглед в канал дали маслото идва отгоре, или отвътре на корпуса при съединителя. Ако е от там и е черно е от семеринга на коляновия вал. Ако идва отгоре може да е от капака на клапаните, въпреки че си сменил гарнитурата. Отзад на главата има една полукръгла тапа, която затваря технологичен отвор и се маже с херметик преди да се сложи новата гарнитура. Може да е пропуснато това
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Значи присъствах лично на смяната човека отвори капака а тази тапа има два ръба по края и единия ръб беше прищипан и се беше деформирал малко тои я резна леко за да я нагоди намаза я с черен силикон незнам точно какъв и я сложи заедно с новата гарнитура може ли да е от там защото теча е осезаем като спра ми прави петно отдолу колкото портокал а и гарнитурата я сменяха в Англия и май тая тапа ще да прави проблема и след като е намазал с силикон новата гарнитура сега ако се отвори може ли да се ползва тя или трябва нова и въпросната тапа откъде мога да се снабдя с ней в момента не съм в Бг май ми спести сваляне на кутията и мен ме съмнява въпросната тапа.И благодаря за незабавното отношение от твоя страна колега Паджеровод.
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеВсе пак преди да сваляш пак капака, трябва да се убедиш, че е от там течът на масло.
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
А при мен имаше теч на антифриз, в задната част, и се оказа изгнила тапа на двигателя.
В задната част има 2 тапи.
Лошото е че за смяната на две тапи за по 3 лв. се налага вадене на двигателя /операцията ми струваше 150 лв. с подмяната на антифриза/
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Големият теч се установи гарнитурата на капака в Англия като са я слагали са я разместили и от там се получава теча но имам и още един проблем и търся да изясня от каде може да е този по слаб теч значи проблема е такъв като дам газ и ми вади масло под формата на балончета от към тръбите простете за невежеството не долните а горните нагнетателните там където се съединяват с мотора нали има гарнитура е точно там като е на обороти няма признаци но като дам газ се появяват балончета и има слаб теч на масло ще съм благодарен ако някои ми даде съвет от какво може да е защото тук ме зарибяват че свършило турбото на което не ми се вярва колата нито пуши нищо предварително благодаря за отговорите.Последно редактирано от psarito; 02-12-09, 15:08.
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
"Горните" тръби са нагнетателни, не изпускателни. Това, че има балончета, означава, че изпускат въздух, а маслото може да се е събрало там в следствие на другия теч. Там гарнитурата е метална. Така или иначе, за да я уплътниш, трябва да свалиш колектора.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Друга причина може ли да има като да е за смяна гарнитурата на главата или да е пукната главата там зад тия тръби питам понеже ме обръснаха 200 евро за смяна на гарнитура на капака а сега и тези балончета от там и ако продължи да излиза масло от там какво може да е че не ми се вкарва пак тук за ремонт и май ще се прави като се прибера в Бг проблем ли ще е ако се кара така?
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Първоначално публикуван от psarito Преглед на мнениеДруга причина може ли да има като да е за смяна гарнитурата на главата или да е пукната главата там зад тия тръби питам понеже ме обръснаха 200 евро за смяна на гарнитура на капака а сега и тези балончета от там и ако продължи да излиза масло от там какво може да е че не ми се вкарва пак тук за ремонт и май ще се прави като се прибера в Бг проблем ли ще е ако се кара така?Всеки ритник отзад,води до крачка напред! ;)
Коментар
-
До: Теч от задната част на двигателя Паджеро 2
Първоначално публикуван от psarito Преглед на мнениеме обръснаха 200 евро за смяна на гарнитура на капака а сега и тези балончета от там и ако продължи да излиза масло от там какво може да е че не ми се вкарва пак тук за ремонт и май ще се прави като се прибера в Бг проблем ли ще е ако се кара така?Честито бръснене! По гръцки ли е?
Както и да е... Значи и гарнитурата под тези тръби е за смяна. Тази на главата не я мисли за сега, ако нямаш проблеми с охлаждането и антифриза в разширителния съд. Маслото може да се е стекло, както казва stargazer, но може и да го избутва отвътре, от турбото, но не е фатално. Карай и поглеждай разхода на масло. Ако не те притеснява не пипай турбото засега.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар