Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с бензинов 3.5 24V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с бензинов 3.5 24V

    6 4 2 > посока
    ------ > на
    5 3 1 > движение

    Някой да ме поправи ако греша ![/QUOTE]



    Иванчо колкото си прав толкова и грешиш и благодарение на хора като теб 10дни се ровя в колата(не те обвинявам естествено както ти така и те се мъчите да ми помогнете).Проблема найстина е в кабелите.Поне 6-7 елконаджий я гледаха и всеки броеше грешно реда на кабелите като ние го приемахме за вярно и търсихме проблема другаде.Да ама не.Колата е оправена и се цепи като ненормална като в AUTODATA няма никаква информация за това от каде се броят.Благодаря на всички които се опитаха да помогнат
    и реда на палене е 1 2 3 4 5 6 и се броят

    5 3 1 > посока
    >>>>>>>> на
    6 4 2 > движение
    Последно редактирано от ЦОНКО; 25-11-09, 20:30.
    [FONT=Comic Sans MS]
    [/FONT]

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с бензинов 3.5 24V

      А ЧЕСТИТО!!!!
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с бензинов 3.5 24V

        За реда не говоря . Та ка е 123456.
        Ама за номерацията на цилиндрите не съм сигурен. ( То на блока си пише, има цифра ).

        Все пак бях прав, че са разменени кабели. Нали!

        Ай Честито и от мен !
        Последно редактирано от ivan4o; 25-11-09, 20:33.
        LZ5ZI qth HASKOVO
        Pajero II GLS 3000 V6

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с бензинов 3.5 24V

          Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
          За реда не говоря . Та ка е 123456.
          Ама за номерацията на цилиндрите не съм сигурен. ( То на блока си пише, има цифра ).

          Все пак бях прав, че са разменени кабели. Нали!
          Аз до блока не съм стигал,и слава богу ,остана да я разглобя цялата и да разбера как се броят цилиндрите и със сигурност щях да бия много и без предупреждение някой МАСТОР
          [FONT=Comic Sans MS]
          [/FONT]

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с бензинов 3.5 24V

            Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
            и благодарение на хора като теб
            Тука малко май пресили нещата, ама Здраве да е !
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с бензинов 3.5 24V

              Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
              Аз до блока не съм стигал,и слава богу ,остана да я разглобя цялата и да разбера как се броят цилиндрите и със сигурност щях да бия много и без предупреждение някой МАСТОР

              Добре че не беше ги събрал на едно място всичките. Не че нямаше да се справиш с биенето, ама щеше да се изпотиш
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с бензинов 3.5 24V

                Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
                Аз до блока не съм стигал,и слава богу ,остана да я разглобя цялата и да разбера как се броят цилиндрите и със сигурност щях да бия много и без предупреждение някой МАСТОР
                Не се разглобява !
                Ако се загледаш , ще видиш цифрите.
                Поне на моя 6G72 e така.
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с бензинов 3.5 24V

                  Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                  Не се разглобява !
                  Ако се загледаш , ще видиш цифрите.
                  Поне на моя 6G72 e така.
                  Няма начин отвори капака на едно 3,5 и ще се убедиш.Тези 10 дни ми послужиха като урок по анатомия на 6G74 .A 3,0 бензин и аз имам и коша му изглежда празени можеш да бръкнеш навсякаде и да видиш всичко в сравнение с 3,5(кадето най-важни са фенерчето и магнитната показалка-защо ли?)
                  [FONT=Comic Sans MS]
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с бензинов 3.5 24V

                    Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                    Не се разглобява !
                    Ако се загледаш , ще видиш цифрите.
                    Поне на моя 6G72 e така.
                    ETO.


                    Това е за всички 6G7X engines.

                    МАЙСТОРИ !
                    LZ5ZI qth HASKOVO
                    Pajero II GLS 3000 V6

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с бензинов 3.5 24V

                      Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
                      ETO.


                      Това е за всички 6G7X engines.

                      МАЙСТОРИ !
                      Ти маи нищо не разбра от цялата тема а продължаваш да вадиш схеми и да спориш Двигателят ми е 6G74 и броенето няма нищо общо със схемата която показваш и точно там беше целия проблем 10дни,по-нагоре съм писал.Поздрави
                      [FONT=Comic Sans MS]
                      [/FONT]

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с бензинов 3.5 24V

                        Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
                        Ти маи нищо не разбра от цялата тема а продължаваш да вадиш схеми и да спориш Двигателят ми е 6G74 и броенето няма нищо общо със схемата която показваш и точно там беше целия проблем 10дни,по-нагоре съм писал.Поздрави
                        Виж сега. Не че много ме интересува и ми се спори, но се опитвам да те убедя ,че си изпаднал в заблуда.
                        Ти си си решил проблема, което е най важно, но се опитвам да не объркаме други хора,.
                        Спокойно чети и помисли.

                        На всички 6G7x двигатели цилиндрите се броят по един и същ начин.
                        Майстора може да си ги брои както иска, но като свърже кабелите на правилните бобини , колата пак ще върви.

                        Аз използвам факти от техническото описание на двигатела а ти сигурно цитираш какво ти е казал последния майстор, при положение , че преди това си оходил 7-8 като него.

                        Бас държа, че ако слезеш при колата и провериш кабелите от трите бобини към кои цилиндри(според твойта номерация) отиват няма да са:
                        3-6,2-5,1-4, както тука:


                        а ще са:
                        2-3,4-5,1-6 (според твойта номерация на цилиндрите ).

                        Това обаче с нищо не променя правилноста на свързване , просто номерацията не вярната.

                        Не се заяждам.
                        Поздрави още веднъж, че си намерил правилния майстор !
                        LZ5ZI qth HASKOVO
                        Pajero II GLS 3000 V6

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X