Здравейте пише ви още един от екипа на джиповете от днес съм собственик и аз на такова бижу.двигателя е 2.8 турбо дизел снимки утре ще кача .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мицубиши Паджеро Sport
Свий
X
-
До: Мицубиши паджеро sport
Честито, един приятел има бензиново 3.0 V6. Много кефи. Малко по-ниско ми се струва отдолу и резервната гума пречи но е много добро. Може би по за асфалте е направено. Със здраве да го караш.[FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
[/FONT]
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Напротив и в гората се представя добре,хем моя още не съм го повдигал и не упира никъде,но гумата ми е отзад на багажникаПървоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнениеЧестито, един приятел има бензиново 3.0 V6. Много кефи. Малко по-ниско ми се струва отдолу и резервната гума пречи но е много добро. Може би по за асфалте е направено. Със здраве да го караш.[SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Честито колега със здраве и безаварийно пътуванеПървоначално публикуван от sandetoludiq Преглед на мнениеЗдравейте пише ви още един от екипа на джиповете от днес съм собственик и аз на такова бижу.двигателя е 2.8 турбо дизел снимки утре ще кача .
Ако имаш неясни неща спрямо модела пиши на лично или тук в темата ще ти помогна с каквото мога[SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Честито и от мен !!Добре дошъл във клуба !Много добре се държи и на асфалта и в гората .Резервната гума отдолу никога не ми е пречела .[SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|
Коментар
-
здравейте отново, изчетох почти целият форум но не разбрах абсолютно всичко .Днес при нас заваля първият сняг е него е натрупало но да попитам на бързи ли е най удачно да карам сега 4.4 разбира се или другите и на скоростният лост имам бутон като го натисна изписва OD OFF. Това са по карането а другият е за климатроника има копче на което пише eco ,какво означава?
как да използвам автоматика вече в сняг ?Последно редактирано от Паджеровод; 03-11-09, 18:48.
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Благодаря много.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеЩом си със Супер селект можеш да експериментираш с режимите.
За копчето OD потърси за "овърдрайв". Писано е много.
На сняг - ами пробвай например едно друго копче - "hold"
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Колега по асфалт като караш може да включиш предният мост 4Н но не и другите предавки на раздатката (нее добре за нея),ако влезеш в земен и неравен път можеш да включжаш 4НLc (преден заден диф. + блокиран централен диф.)а 4LLc е за спускане това са бавни скорости но скоростният лост трябва да е на L (най задна позиция),за копчето OD OFF това е да връща една скорост на долу ползваш го при изпреварване или при спускане на баир да ти послужи като моторна спирачка,но зависи на кой режим си пуснал скоросната кутия тя е с 3 режима имаш копче на таблото (A/T MODE) под бутона за подгряване на стъклатаПървоначално публикуван от sandetoludiq Преглед на мнениездравейте отново, изчетох почти целият форум но не разбрах абсолютно всичко .Днес при нас заваля първият сняг е него е натрупало но да попитам на бързи ли е най удачно да карам сега 4.4 разбира се или другите и на скоростният лост имам бутон като го натисна изписва OD OFF. Това са по карането а другият е за климатроника има копче на което пише eco ,какво означава?
как да използвам автоматика вече в сняг ?[SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Това пък как го измислиПървоначално публикуван от Branko_80 Преглед на мнение...а 4LLc е за спускане...
Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Според мен е така кажи и ти твоето мнение за да знае колегатаПървоначално публикуван от stargazer Преглед на мнениеТова пък как го измисли
Аз го ползвам само за спускане на кални или заледени участъци,за изкачване не виждам смисъл от него.[SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich
Коментар
-
До: Мицубиши паджеро sport
Оборотомерът ти е електронен, няма жило.Първоначално публикуван от sandetoludiq Преглед на мнениеднес както си карах около 2500 оборота на двигателя се появи много дразнещ шум в таблото като струя на вятър но направо ,свири" като намаля изчезва като засиля пак се появява идва от таблото и си мисля да не би да е жилото на оборотомера?
Щом е като струя вятър по-скоро е предпазният клапан на смукателния колектор. Той отваря, ако налягането на турбото превиши определена стойност. Намира се отпред точно пред таблото.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
много ме кефи
Коментар