Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Е, за това поне аз не мога да помпгна. Нямам Pajero.

    Търси някоя щатна неизползвана тапа между двигателния отсек и купето. На тераното ми има 3-4 такива, но на паджерото - не знам.
    Мерси все пак. Ще гледам когато смотания дъжд спре.

    Коментар


    • #77
      До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

      От дясната страна под предния капак, в ъгъла между веътешната част на калника и щита ще видиш един дебел сноп жици да излиза от купето. Около него е гумен маншон да пази от миризми влага и т.н.
      Е те там можеш да го подпъхнеш маркучлето, а вътре ще се появи в краката на пътника - под жабката в дясно.

      П.П. Това ако си с ляв волан, ако си с десен - предполагам обратното.
      Don't hunt IF you can't kill
      първо 0883 после 333 накрая 448

      LZ1BGD

      Коментар


      • #78
        До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

        Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
        От дясната страна под предния капак, в ъгъла между веътешната част на калника и щита ще видиш един дебел сноп жици да излиза от купето. Около него е гумен маншон да пази от миризми влага и т.н.
        Е те там можеш да го подпъхнеш маркучлето, а вътре ще се появи в краката на пътника - под жабката в дясно.

        П.П. Това ако си с ляв волан, ако си с десен - предполагам обратното.
        При десния волан това май е единственото място, откъдето може да влезе нещо от двигателния отсек в купето.
        маркуча трябва бая път да обиколи, докато излезе на таблото.
        За по-лесен достъп до това маншонче се сваля акумулатора, и оттам се вижда къде отиват кабеляците.
        Мислил съм, при такава дължина на маркуча - според мен поне 2.5 метра, няма ли да има влияние върху показанията на манометъра?


        Друго място - по-къс път на маркуча - според мен няма.

        Коментар


        • #79
          До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Мислил съм, при такава дължина на маркуча - според мен поне 2.5 метра, няма ли да има влияние върху показанията на манометъра?
          Има само теоретична възможност - времето за напълване и изпразване на маркучето. Но турбото има огромна относителна производителност, а пък манометърът на практика няма никаква консумация на въздух. Така че забавяне в показанията няма да има.
          Разбира се електронният манометър затова е по-интелигентен - само датчикът е при турбото, а до екранчето в купето ходи една жичка

          Коментар


          • #80
            До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

            Мислил съм, при такава дължина на маркуча - според мен поне 2.5 метра, няма ли да има влияние върху показанията на манометъра?


            Друго място - по-къс път на маркуча - според мен няма.[/QUOTE]


            По важно е, маркуча да е дебелостенен и по-твърд. Тънка медна тръба ще е най-добре.

            Коментар


            • #81
              До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              По важно е, маркуча да е дебелостенен и по-твърд. Тънка медна тръба ще е най-добре.
              Изобщо няма нужда от чак такива заигравки. Обикновен горивен маркуч върши перфектна работа и издържа обикновено 12 бара гарантирано, а турбото вдига средно 1 бар. Майтап работа.

              Осезаемо забавяне в показанието на манометъра за 3 метра маркуч няма да има. То и турбото не е особено пъргаво в създаването на налягане, ама и да беше, пак нямаше да има.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                /Сега стрелката играе и чука дразнещо по ограничителя, но ще и измисля някакъв дросел./
                Този проблем го реших елементарно на маркучето слижих един филтер пластмасов за гориво като компенсатор и стрелката заспа.

                Коментар


                • #83
                  До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Изобщо няма нужда от чак такива заигравки. Обикновен горивен маркуч върши перфектна работа и издържа обикновено 12 бара гарантирано, а турбото вдига средно 1 бар. Майтап работа.

                  Осезаемо забавяне в показанието на манометъра за 3 метра маркуч няма да има. То и турбото не е особено пъргаво в създаването на налягане, ама и да беше, пак нямаше да има.
                  Един Бар си е един Бар. Пробвай да надуеш вътрешна гума на един бар. Или гумена лодка, или плондер.
                  Също един Бар е и разликата с космоса.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                    Първоначално публикуван от krasitotkov Преглед на мнение
                    /Сега стрелката играе и чука дразнещо по ограничителя, но ще и измисля някакъв дросел./
                    Този проблем го реших елементарно на маркучето слижих един филтер пластмасов за гориво като компенсатор и стрелката заспа.
                    По принцип в комплекта с манометъра трябва да имаш нещо като малка съчма с много малка дупка тя се слага вътре в маркуча с цел да ти гаси точно тези трептения от работата на двигателя.Бленда или друго яче казано дифузьор от всичко можеш да направиш не,че филтъра е лошо решение стига да не е запушен де.
                    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                    Sofrace Offroad Team

                    Коментар


                    • #85
                      До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Един Бар си е един Бар. Пробвай да надуеш вътрешна гума на един бар. Или гумена лодка, или плондер.
                      Също един Бар е и разликата с космоса.
                      Да, един бар си е точно един бар. Нещо обаче не схващам мисълта ти.

                      После, дори тоя маркуч да се пробие, от това нищо няма да последва, освен неправилно показание на манометъра и малко повече сажди от ауспуха, евентуално, но не вярвам. Друго е да ти се пукне някоя тръба по спирачките, маслото или охлаждането.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #86
                        До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                        Изпълних всичко както трябва по монтажа но имам проблем , не мога да намеря наклон 7% или 10% ,та ако може някоя хитрина за пробване по друг начин .

                        Коментар


                        • #87
                          До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                          Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                          .... не мога да намеря наклон 7% или 10% ,та ако може някоя хитрина за пробване по друг начин .
                          Но пък имаш спирачка Тестът от сервизното ръководство е именно чрез нея.
                          Прав участък без движение. Газ на четвърта до 3000 об/мин, след това газта до дупка, а със спирачката удържаш да не превиши тези обороти. Налягането при тези условия не трябва да надвишава 0.9 бара.
                          Не трябва и да се увличаш за да не запалиш дисковете

                          Коментар


                          • #88
                            До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                            Накладките са чисто нови , утре теста започва.Благодаря!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                              Днес теста беше направен:3000 оборота ,спирачка и газ до дупка,повече от 0,7 бара не вдигна.Както колегата казва,имам регулираща щанга на акуратора към уейстгейта,но ако натегна регулиращата щанга няма ли да стой отворена клапата на уейстгейта,или и към него има нещо защото нямам никаква видимост?

                              Коментар


                              • #90
                                До: Инсталиране на манометър за налягането на турбокомпресора на 4D56...

                                Въпросът е дали да пипаш изобщо заради 100 милибара?
                                Това си влиза в толеранса на устройството.
                                Ако помпата не вкарва повече гориво, да тъпчеш повече въздух е безсмислено.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X