Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

    Привет на всички.

    От известно време разглеждам този форум, но досега не съм писал.
    Реших да пиша тъй като от известно време имам проблем с Паджерото

    Та ето и проблема:

    В началото на годината купих Паджеро 2 2.8 TDI ,октомври '98, ръчни скорости,дълга база. До към юни месец нямах абсолютно никакви проблеми с него. Топло, стуено - пали без проблем, разход нормален, пушека общо взето нормално, пътувах три пъти до Варна в рамките на февруари, всичко нормално - температурата малко под средата и стои така независимо от това дали е натоварена колата или не, дали е по голям баир или не, или я карам с около 140км/ч или по малко, температурите тогава бяха около 10ина градуса. Минах около 3000 км и смених маслата и филтрите.Всичко нормално. Около месец по-късно смених маслен датчик защото сълзеше.Пак всичко нормално.
    Началото на май месец пак ходих до Варна, вече общо бях навъртял около 8000км от покупката и 5000 от смяната на маслата.Температурите бяха около 25 градуса и я карах с климатик по целия път. Отново никакви проблеми. Към края май на смених водната помпа, защото прокапа - карах я така около 2 седмици и доливах чиста чешмяна вода (грешка , имаше доста варовик там където течеше) и накрая я смених с помпа от козлодуй за 130 лв, защото оригиналната беше около 440 лв.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0061.JPG
Прегледи:1
Размер:52.0 КБ
ID:5869037Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0062.JPG
Прегледи:1
Размер:59.6 КБ
ID:5869038
    На пръв поглед еднакви, но в последствие се загледах че имат известна разлика във формата на лопатките.
    Налях червен антифриз не зная защо.. предполагам че радиатора е останал пълен със стария антифриз при смяната на помпата, защото не съм го източвал.и така мойе би съм смесил от синия и червения андифриз около 50 на 50 процента. Дотук всичко нормално. Запалих колата, обезвъздуши се, покарах я из София, нормална температура.Дори тедлих една алфа и 6 човека бяхме в колата от Богров до Младост и температурата нормална. Успокоих се , че няма проблеми. И така около месец само градско каране.
    Юли месец тръгнах отпуска до Варна.Карах с около 130км/ч и в един прекрасен момент на магистралата точно преди първия тунел по баира окото ми попадна на температурата и видях , че е почти на максимум но не беше влязла в червеното. Направо изтръпнах, спрях веднага преди тунела и оставих да поработи на място - температурата падна бързо , но остана съвсем малко над средата. Така я закарах полека около 100км/ч до Търново. ако не засилвах държеше се добре.. дори бях спрял и климатика заради това.В Търново престой около 30 мин.
    Водата в казанчето почти догоре (т.е. се беше покачила с около 5-6см) малко спадна.Тръгнах и всичко ок, малко под средата температурата. И така я карах с 100км без клима около час. В момента в който реших да карам с 120км започна да покачва температурата полека, като отида на 100км пак ок.
    смених термостат, нямаше промяна. Днес сложих помпа 2ра ръка но като оригиналната лопатка има - от ламарина а не отлята като от казладуй. мааалко по добре беше вместо на 100 започваше да загрява на 110км. накрая застопорих перката на радиатора да се върти на 100% а не в зависимост от силиконовия съеденител. още малко подобрение - на 120 км по баир а по надолнище със 140 и включен климатик. но обще взето има проблем. а забравих да кажа че никакви мехури не излизат в казанчето за водата нито топла нито студена, както и че направих промивка с някакъв препарат от дунев сервиз на водната система.и вече нямам никаква идея какво е. дали от смесването на антифризите, дали от варовик дето я карах с вода... или бог знае какво.. ако някой има идея ще се радвам да я сподели.

    и извинявайте за обширното съобщение.

    Бъдете добри с всички хора
    [IMG]file:///D:/Documents%20and%20Settings/x/Desktop/IMG_0062.JPG[/IMG][IMG]file:///D:/Documents%20and%20Settings/x/Desktop/IMG_0061.JPG[/IMG]

  • #2
    До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

    Добре дошъл!
    Така, на първо четене виждам две възможности. Проблемът явно е започнал след смяната на помпата. Може там да има нещо, освен различната форма на лопатките може би трябва да сравниш всички размери, защото, види се, има слаба циркулация на течността. Или кофти помпа, или задръстване в следствие от различните видове антифриз, вода + наличната кал вътре.
    Като последна възможност е и лоша центровка на впръскването, щом загрява само при високи обороти.

    Коментар


    • #3
      До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

      Колега от личен проблем споделям,как разреди антифриза?Тоест да не си оставил антифриза по гъст и по този начин товари помпата и загрява.Аз по този начин се чудих цели 2 месеца от къде е проблема и накрая установих,че съм оставил сместа на -40 градуса и помпата се товари и по този начин трудно превърта през радиатора за охлади.
      [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

      Коментар


      • #4
        До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

        Привет и на теб

        От днес съм с помпа която е със съшите размери като моята стара - с ламаринени лопатки, и имам чувстеото , че малко по добре работи, на всиичкото отгоре съм блокирал перката на охлаждането да работи на 100%. направи ми впечатление че като развия пробката за водата (точно зад масления филтър,това трябва да е) не текна нищо - в дупката има някакво желязо.Само от водната помпа и от маркуча на радиатора мога да източвам. За кал- не зная , уж промивах 2-3 пъти. По въпроса за впръскването - това за горивото ли става дума?
        може да не сум прав, но всичко ми се струва че започна след смяната на помпата.
        Знаеш ли къде в софия биха ми намерили проблема без да ме одерат излишно. И още нещо - има ли вероятност да е свързано с главата?
        Само да споделя , може и да няма връзка с проблема - в маркуча от турбото до интеркулера има омасляване и лек налеп, както и в маркуча след интеркулера.

        Коментар


        • #5
          До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

          да - антифриза съм го оставил на -40 дават го за директна употреба, неразредения е на -70..

          Коментар


          • #6
            До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

            Ето и снимки на омасляването на входния колектор и маркуча от турбото.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0058.JPG
Прегледи:1
Размер:22.3 КБ
ID:5128300Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0061.JPG
Прегледи:1
Размер:22.7 КБ
ID:5128301
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0063.JPG
Прегледи:1
Размер:28.4 КБ
ID:5128302Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0066.JPG
Прегледи:1
Размер:25.9 КБ
ID:5128303

            Коментар


            • #7
              До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

              Първоначално публикуван от viko1000 Преглед на мнение
              По въпроса за впръскването - това за горивото ли става дума?
              Да, при късно впръскване загрява на високи обороти.

              Първоначално публикуван от viko1000 Преглед на мнение
              Само да споделя , може и да няма връзка с проблема - в маркуча от турбото до интеркулера има омасляване и лек налеп, както и в маркуча след интеркулера.
              Не е страшно, въпросът е кулерът да не се запуши от напластявания, но това става при много масло и прах.

              Коментар


              • #8
                До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Да, при късно впръскване загрява на високи обороти.


                Не е страшно, въпросът е кулерът да не се запуши от напластявания, но това става при много масло и прах.
                Някаква идея къде в София могат да ми намерят проблема?

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от viko1000 Преглед на мнение
                  Някаква идея къде в София могат да ми намерят проблема?

                  Колега относно майстори в София,аз ходя при едни момчета който бачкаха в сервиз MITSUBISHI а сега си работят отделно и съм доволен,много разбират и работят и с оригинални части и с каквито си донесеш.Намират се кати идваш от Ботевградско шосе към надлеза за Кремиковци (говорим за околовръстният път) и минаваш под надлеза който утива за Кремиковци и веднага в дясната страна има едно голямо хале (намира се навътро от пътя) и те са там

                  Единия е Светли а де.Дани
                  [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

                  Коментар


                  • #10
                    До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

                    Първоначално публикуван от Branko_80 Преглед на мнение
                    Колега относно майстори в София,аз ходя при едни момчета който бачкаха в сервиз MITSUBISHI а сега си работят отделно и съм доволен,много разбират и работят и с оригинални части и с каквито си донесеш.Намират се кати идваш от Ботевградско шосе към надлеза за Кремиковци (говорим за околовръстният път) и минаваш под надлеза който утива за Кремиковци и веднага в дясната страна има едно голямо хале (намира се навътро от пътя) и те са там

                    Единия е Светли а де.Дани

                    Благодаря ти, ще намина да видим какво ще кажат

                    Коментар


                    • #11
                      До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Да, при късно впръскване загрява на високи обороти.

                      А може ли от самосебе си да се промени времето на впръскване, при положение , че е било нормално (щом не е загрявало) ?
                      Последно редактирано от Паджеровод; 11-10-09, 19:44.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

                        А не, дадох ти го само като вариант, трябва да е пипано по помпата(ГНП) или ангренажа за да се получи. Има вариант и при повреда в ГНП-то, но това са редки случаи и засега не ги мисли.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          А не, дадох ти го само като вариант, трябва да е пипано по помпата(ГНП) или ангренажа за да се получи. Има вариант и при повреда в ГНП-то, но това са редки случаи и засега не ги мисли.
                          а по въпроса с главата или гарнитурата? при положение , че няма балончета в разширителния съд, предполагам , че не би трябвало там да търсе проблема..

                          Коментар


                          • #14
                            До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

                            Паджеро паджеро,не съм много в час.обаче основния проблем на паджерото е в термостата.Ся ще питате що,говири се че паджеро много 2.5 много пукат глави,апък 2.8 много ги кривият.Един специалист ако така мога да се изкажа кажа че всичко е в термостата.термостата се преебава не отваря и ето ти крива глава.
                            Така че колега погледни термостата,той ти прати мизерии.
                            [SIGPIC][/SIGPIC]

                            3.0 v6 24

                            Коментар


                            • #15
                              До: Паджеро 2.8 TDI GLS загрява

                              Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                              Паджеро паджеро,не съм много в час.обаче основния проблем на паджерото е в термостата.Ся ще питате що,говири се че паджеро много 2.5 много пукат глави,апък 2.8 много ги кривият.Един специалист ако така мога да се изкажа кажа че всичко е в термостата.термостата се преебава не отваря и ето ти крива глава.
                              Така че колега погледни термостата,той ти прати мизерии.
                              както писах още в началото термостата го смених, така , че не е там проблема

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X