Привет на всички.
От известно време разглеждам този форум, но досега не съм писал.
Реших да пиша тъй като от известно време имам проблем с Паджерото
Та ето и проблема:
В началото на годината купих Паджеро 2 2.8 TDI ,октомври '98, ръчни скорости,дълга база. До към юни месец нямах абсолютно никакви проблеми с него. Топло, стуено - пали без проблем, разход нормален, пушека общо взето нормално, пътувах три пъти до Варна в рамките на февруари, всичко нормално - температурата малко под средата и стои така независимо от това дали е натоварена колата или не, дали е по голям баир или не, или я карам с около 140км/ч или по малко, температурите тогава бяха около 10ина градуса. Минах около 3000 км и смених маслата и филтрите.Всичко нормално. Около месец по-късно смених маслен датчик защото сълзеше.Пак всичко нормално.
Началото на май месец пак ходих до Варна, вече общо бях навъртял около 8000км от покупката и 5000 от смяната на маслата.Температурите бяха около 25 градуса и я карах с климатик по целия път. Отново никакви проблеми. Към края май на смених водната помпа, защото прокапа - карах я така около 2 седмици и доливах чиста чешмяна вода (грешка , имаше доста варовик там където течеше) и накрая я смених с помпа от козлодуй за 130 лв, защото оригиналната беше около 440 лв.
На пръв поглед еднакви, но в последствие се загледах че имат известна разлика във формата на лопатките.
Налях червен антифриз не зная защо.. предполагам че радиатора е останал пълен със стария антифриз при смяната на помпата, защото не съм го източвал.и така мойе би съм смесил от синия и червения андифриз около 50 на 50 процента. Дотук всичко нормално. Запалих колата, обезвъздуши се, покарах я из София, нормална температура.Дори тедлих една алфа и 6 човека бяхме в колата от Богров до Младост и температурата нормална. Успокоих се , че няма проблеми. И така около месец само градско каране.
Юли месец тръгнах отпуска до Варна.Карах с около 130км/ч и в един прекрасен момент на магистралата точно преди първия тунел по баира окото ми попадна на температурата и видях , че е почти на максимум но не беше влязла в червеното. Направо изтръпнах, спрях веднага преди тунела и оставих да поработи на място - температурата падна бързо , но остана съвсем малко над средата. Така я закарах полека около 100км/ч до Търново. ако не засилвах държеше се добре.. дори бях спрял и климатика заради това.В Търново престой около 30 мин.
Водата в казанчето почти догоре (т.е. се беше покачила с около 5-6см) малко спадна.Тръгнах и всичко ок, малко под средата температурата. И така я карах с 100км без клима около час. В момента в който реших да карам с 120км започна да покачва температурата полека, като отида на 100км пак ок.
смених термостат, нямаше промяна. Днес сложих помпа 2ра ръка но като оригиналната лопатка има - от ламарина а не отлята като от казладуй. мааалко по добре беше вместо на 100 започваше да загрява на 110км. накрая застопорих перката на радиатора да се върти на 100% а не в зависимост от силиконовия съеденител. още малко подобрение - на 120 км по баир а по надолнище със 140 и включен климатик. но обще взето има проблем. а забравих да кажа че никакви мехури не излизат в казанчето за водата нито топла нито студена, както и че направих промивка с някакъв препарат от дунев сервиз на водната система.и вече нямам никаква идея какво е. дали от смесването на антифризите, дали от варовик дето я карах с вода... или бог знае какво.. ако някой има идея ще се радвам да я сподели.
и извинявайте за обширното съобщение.
Бъдете добри с всички хора
[IMG]file:///D:/Documents%20and%20Settings/x/Desktop/IMG_0062.JPG[/IMG][IMG]file:///D:/Documents%20and%20Settings/x/Desktop/IMG_0061.JPG[/IMG]
От известно време разглеждам този форум, но досега не съм писал.
Реших да пиша тъй като от известно време имам проблем с Паджерото
Та ето и проблема:
В началото на годината купих Паджеро 2 2.8 TDI ,октомври '98, ръчни скорости,дълга база. До към юни месец нямах абсолютно никакви проблеми с него. Топло, стуено - пали без проблем, разход нормален, пушека общо взето нормално, пътувах три пъти до Варна в рамките на февруари, всичко нормално - температурата малко под средата и стои така независимо от това дали е натоварена колата или не, дали е по голям баир или не, или я карам с около 140км/ч или по малко, температурите тогава бяха около 10ина градуса. Минах около 3000 км и смених маслата и филтрите.Всичко нормално. Около месец по-късно смених маслен датчик защото сълзеше.Пак всичко нормално.
Началото на май месец пак ходих до Варна, вече общо бях навъртял около 8000км от покупката и 5000 от смяната на маслата.Температурите бяха около 25 градуса и я карах с климатик по целия път. Отново никакви проблеми. Към края май на смених водната помпа, защото прокапа - карах я така около 2 седмици и доливах чиста чешмяна вода (грешка , имаше доста варовик там където течеше) и накрая я смених с помпа от козлодуй за 130 лв, защото оригиналната беше около 440 лв.
На пръв поглед еднакви, но в последствие се загледах че имат известна разлика във формата на лопатките.
Налях червен антифриз не зная защо.. предполагам че радиатора е останал пълен със стария антифриз при смяната на помпата, защото не съм го източвал.и така мойе би съм смесил от синия и червения андифриз около 50 на 50 процента. Дотук всичко нормално. Запалих колата, обезвъздуши се, покарах я из София, нормална температура.Дори тедлих една алфа и 6 човека бяхме в колата от Богров до Младост и температурата нормална. Успокоих се , че няма проблеми. И така около месец само градско каране.
Юли месец тръгнах отпуска до Варна.Карах с около 130км/ч и в един прекрасен момент на магистралата точно преди първия тунел по баира окото ми попадна на температурата и видях , че е почти на максимум но не беше влязла в червеното. Направо изтръпнах, спрях веднага преди тунела и оставих да поработи на място - температурата падна бързо , но остана съвсем малко над средата. Така я закарах полека около 100км/ч до Търново. ако не засилвах държеше се добре.. дори бях спрял и климатика заради това.В Търново престой около 30 мин.
Водата в казанчето почти догоре (т.е. се беше покачила с около 5-6см) малко спадна.Тръгнах и всичко ок, малко под средата температурата. И така я карах с 100км без клима около час. В момента в който реших да карам с 120км започна да покачва температурата полека, като отида на 100км пак ок.
смених термостат, нямаше промяна. Днес сложих помпа 2ра ръка но като оригиналната лопатка има - от ламарина а не отлята като от казладуй. мааалко по добре беше вместо на 100 започваше да загрява на 110км. накрая застопорих перката на радиатора да се върти на 100% а не в зависимост от силиконовия съеденител. още малко подобрение - на 120 км по баир а по надолнище със 140 и включен климатик. но обще взето има проблем. а забравих да кажа че никакви мехури не излизат в казанчето за водата нито топла нито студена, както и че направих промивка с някакъв препарат от дунев сервиз на водната система.и вече нямам никаква идея какво е. дали от смесването на антифризите, дали от варовик дето я карах с вода... или бог знае какво.. ако някой има идея ще се радвам да я сподели.
и извинявайте за обширното съобщение.
Бъдете добри с всички хора
[IMG]file:///D:/Documents%20and%20Settings/x/Desktop/IMG_0062.JPG[/IMG][IMG]file:///D:/Documents%20and%20Settings/x/Desktop/IMG_0061.JPG[/IMG]
Коментар