Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Рових се из PDF-ите и не мога да намеря какво още се управлява от тази платка. Защото единият конектор е за подгряването, ами другият?! Чудя се какво още няма да ти работи без нея
    Според мене вентилатора на колера.Поне когата Аз проследявах проводниците това установих. В последствие разбрах , че това вентилаторче е било изгоряло , незнайно кога , и струвами се добре закъсило. Дали ако съм прав основния проблем не е дошъл от това приятелче?
    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

      Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
      Според мене вентилатора на колера.Поне когата Аз проследявах проводниците това установих. В последствие разбрах , че това вентилаторче е било изгоряло , незнайно кога , и струвами се добре закъсило. Дали ако съм прав основния проблем не е дошъл от това приятелче?
      И в това има логика, макар че при окъсил вентилатор би-трябвало или да им защита, или да изгори бушон.

      В случай че управлява и това, значи още най-малко един кабел - датчика за температура на въздуха в кулера. Ако има ЕГР - поне още един кабел към ЕGR-а, да се знае кога е в действие и кога - не.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

        И аз не знам какво още командва този блок. При мен това което не работи е компаса, и съответно не знам какви са температурите вътре и вън в купето, понеже термометъра и компаса са на едно място. Друго видимо неработещо няма. Но последните идеи ме карат да поразгледам интеркулера и вентилатора му. Колкото до това с многото крака, - нищо чудно да е някоя интегрална схема от по-старите. Самите електролитни кондензатори не са изкипяли, и не ми се вярва от там да е тръгнало.
        Благодаря на всички които са си затрили част от времето, за да помогнат!
        KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

          Първоначално публикуван от George Takev Преглед на мнение
          ...Самите електролитни кондензатори не са изкипяли, и не ми се вярва от там да е тръгнало...
          Не е задължително да има видими следи, за да са изсъхнали. Само с мерене може да се разбере.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

            Ще проверя за какво става въпрос. Може и да са кондензаторите, но и перката за интеркулера ще погледна, дали не е блокирала. Дано успея да я възстановя, че така не ми харесват нещата.
            KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

              С голямо прискърбие съживявам темата, защото дойде ред и на моя блок за управление. Той ми изгори две силови релета(бобините им) и се готвеше да изгори и третото.
              При мен ефектът е следният: давам контакт на студено, релето в блока цъка, обаче не пали другото, силовото в коша. После след малко изключва, паля, засега по-лесно(зимата едва ли ще може) и малко след това вътрешното реле пали външното - това е оня режим, дето на свещите се подава ток още известно време след запалването. След известно време вътрешното реле гаси външното(както и трябва да бъде), но понякога, рядко, забравя да го угаси и дори при угасена кола имам известно време ток на шината. Отварям капака, почуквам леко корпуса на външното и то разлепва.
              Карах я на майстор, обаче човекът няма схема на блока и сега търси. И аз търся, ама не ми се отваря парашутът.
              Междувременно се появи още един проблем - не мога да отвия блока от купето. Хванат е с 2 рапиди, обаче е стегнат зверски, а там много не може да се прилага сила.
              Та в момента правя една по-спешъл отвертка - на голяма кръстата насаждам два шестостена 19 в средата и в края, то иначе и майсторът не виждам как ще го поправи, ако не може да го свали. И те така.
              Ако случайно някой има схема, нека се обади. Моторът е 4Д56 от 1996 г. Паджеро 2, дълго, 2,5 ТД.
              От блока излизат точно 7 кабела, всички с различни цветове. Единият със сигурност отива при силовото реле, поне по цвят.(Не съм го мерил още.)
              Един от тях получава сигнал от датчика за температура на главата на мотора. Полека-лека разузнавам и другите, докато чакам майстора да се обади.
              Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
              имат право да гласуват на избори.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                Свалих го днес със спешъл-отвертката, отворих го, погледах го умно - нямаше видими повреди. Затворих го и го върнах на мястото му.
                И какво да видя - взе, че проработи. Какво му става - един Господ знае само.
                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                имат право да гласуват на избори.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                  Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                  Свалих го днес със спешъл-отвертката, отворих го, погледах го умно - нямаше видими повреди. Затворих го и го върнах на мястото му.
                  И какво да видя - взе, че проработи. Какво му става - един Господ знае само.
                  Може да е имало слаба връзка в конекторите, и при сваляне и слагане да се е оправило.
                  HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                  Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                    Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
                    Може да е имало слаба връзка в конекторите, и при сваляне и слагане да се е оправило.
                    Ако е това по-добре да се напръска с контактен спрей.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                      Ето как се развиха нещата: преди малко пак го свалих блокчето. Обаче си помислих, че може да не е виновно то, а отнякъде да не получава сигнали. Защото днес сутринта пак не щя да бачка. Свалих кулера и измъкнах кабелите на датчиците от главата - те са два, както знаете, единия е за таблото, другия(най-вероятно) отива в платката. Няма толкова зеленясали клеми, вервайте ми. Чистих, мърлях с Контокс и те така. Върнах всичко по местата и всичко се оправи от раз.
                      Междувременно снимах платката и мисля да я дам на човек да снеме схемата - имам един такъв, пенсиониран, няма какво да прави по цял ден.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5022026.jpg
Прегледи:1
Размер:147.8 КБ
ID:5396228Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S5022025.jpg
Прегледи:1
Размер:113.4 КБ
ID:5396229
                      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                      имат право да гласуват на избори.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                        И аз да се включа към тая тема със същия проблем
                        Не работи тази платка за управление на силовото реле
                        щото като подам напрежение директно на силовото реле то си включва
                        реших временно да реша проблема с едно бутонче- подавам напрежение директно на силовото реле
                        няма проблем работи
                        но ми направи впечатление - взех напрежение от едно бушонче- за радиото който беше 15 А
                        и при няколко натискания - бушончето изгоря
                        Управляващата намотка на силото реле не трябва да гълта повече от 1-2-3 А ток
                        А щом 15 А бушон изгоря - значи намотките му са се опекли според мен и укасяват някъде
                        Това именно е довело и до повредата на този електронен блок , който междувременно видях че е ремонтиран
                        - поправяне на писта с мостче към релето , което също беше се скъсало
                        силовото реле може да се замени с всякакво друго с параметри 100 А ток
                        а тоя електронен блок може да го заменим с някакво друго реле за управление на паленето на свещите
                        което да управлява това силово реле

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                          Едно предложение от мене за ТРАИНО решаване на проблема с подгряването.
                          Намира се реле за подгряване от дизелов Мерцедес – 190, 124, очиларката 210, Ц класа 202 – някои поорязва вътре нещицата по платката ,ползва се САМО силовото реле вместо това на Митсубишито –съощо така сеп ускат 4 отделни кабела до всяка свещ....от там нататък проблем няма.
                          Мерцовите релета от гореизброенитеколи са бетон , късат веригата на 2 места и въобще са презапасени много яко .
                          Преправял съм ФВта така – повече проблем с подгряването няма.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                            Всичко друго - ОК, ама защо 4 отделни кабела вместо обща шина? Това не решава, а създава проблеми.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                              На МВ от релето излизат 4,5,6 кабела,зависи от колко цилиндров намериш реле.А с отделните кабели по лесно се проверява на кой цилиндър е изгоряла свещ.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с Pajero 2.5 TDI SQGS - блок за управление на паленето

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Всичко друго - ОК, ама защо 4 отделни кабела вместо обща шина? Това не решава, а създава проблеми.
                                Аз лично проблеми не виждам но ако ти се занимава -даи някакво инфо за това какви проблеми би имало.
                                Всъщност има 1 недостатък и тои е че като цяло системата с отделни кабели е по скъпа(от странна серино производство) но в нашия случаи това е без значение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X