Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Втулки за амортисьори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: До: Втулки за амортисьори

    След като и на мен ми се наложи да сменям въпросните втулки (на предните амортисьори долното захващане) , взех и им свалих размера Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Tampon za Pajero II.jpg
Прегледи:1
Размер:61.4 КБ
ID:5304235
    Това са тампоните и металните втулки за паджеро 2 2,8 ТДИ 1996г.
    Следва търсене на нови. Ще пиша какви съм сложил, от какво са и на каква цена.
    Надявам се да съм бил полезен със скицата. Размерите са в милиметри. Извинявам се че не съм защриховал ама мисля, че става ясно.

    Коментар


    • #32
      От: До: Втулки за амортисьори

      След търсене на подходящи втулки се спрях на такива от задните щанги на жигула (конусите или бъчвичките както ги наричат някой), закупих ги от М-комплект - 3 лева мисля че бяха 9,10 броя. Всеки един комплект се състои от два гумени тампончета монтирайки се едно срещу друго. Стават едно към едно само се подкъсяват около 1- 2 мм. с нож по размера на вътрешната метална втулка. Ще видим колко ще изкарат.

      Коментар


      • #33
        От: До: Втулки за амортисьори

        Първоначално публикуван от marto Преглед на мнение
        След търсене на подходящи втулки се спрях на такива от задните щанги на жигула (конусите или бъчвичките както ги наричат някой), закупих ги от М-комплект - 3 лева мисля че бяха 9,10 броя. Всеки един комплект се състои от два гумени тампончета монтирайки се едно срещу друго. Стават едно към едно само се подкъсяват около 1- 2 мм. с нож по размера на вътрешната метална втулка. Ще видим колко ще изкарат.
        Не са правилните, ама нейсе. Разчитат на това, че трябва да са стегнати. Трябва цял тампон, и тогава можеш да го кастриш колкото ти е кеф. Ще се скапят бързо според мен.

        Иначе за фероза - ми да, стават от жигула, на задните долни захвати. И на терано стават от жигула, пак задните. Ама там вкарваш амортисьора върху оста, отгоре шайба, и стягаш. Тампоните се сплескват и уплътняват.

        А за лада има поне 3 чишита тампони. Търсете тия за оригинално вграждане. Последно бяха в обикновено пликче със син етикет. Щото има и едни кафяви, дето сдават бързо-бързо.

        ПП: Горните тампони отпред (амортисьора е с шпилка отгоре) са си съвсем стандартни и стават от почти всеки амортисьор с шпилка.
        Оригинално е комплект втулка+тампон. Първо се вкарва тампона в ухото, след това втулката в дупката на тампона, с което го и стяга плътно. Добре че имах хидравлична скоба за лагери, като правих тая история. На тераното предните амортисьори са като на паджеро 2. Преди 4 дена правих тая интервенция. Оригинално на амовете беше цяла гумена втулка с метална по средата, но за 14мм болт, съответно и по-широка. Направих си 2 нови втулки за 12мм, и външен диаметър - колкото оригиналните. Съответно и с правилната дължина. Набутах ги в дупките, и се наложи да подкастря леко тампоните (около милиметър от всяка страна). После беше малко зор с вкарването (понеже тампоните все пак стърчаха, и трябва да стърчат че на това разчитат), ама сега всичко е на 6.

        Не знам обаче откъде могат да се купят такива цели тампони. Мойте си бяха комплект с амортисьорите, че и набити в тях, та трябваше да ги махам.

        ПП: Ей за това говоря:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:!B54dgu!EWk~$(KGrHqIOKk!EyPSml3ZlBMv(p7cTWw~~_12.JPG
Прегледи:1
Размер:19.7 КБ
ID:5306648

        Правилните представляват нещо такова, а в средата се набива втулка:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$(KGrHqV,!jEE37rM-q+zBOPshUGBY!~~0_12.JPG
Прегледи:1
Размер:58.9 КБ
ID:5306649
        Последно редактирано от sparkybg; 27-09-11, 15:50.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #34
          От: До: Втулки за амортисьори

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Не са правилните, ама нейсе. Разчитат на това, че трябва да са стегнати. Трябва цял тампон, и тогава можеш да го кастриш колкото ти е кеф. Ще се скапят бързо според мен.

          Иначе за фероза - ми да, стават от жигула, на задните долни захвати. И на терано стават от жигула, пак задните. Ама там вкарваш амортисьора върху оста, отгоре шайба, и стягаш. Тампоните се сплескват и уплътняват.

          А за лада има поне 3 чишита тампони. Търсете тия за оригинално вграждане. Последно бяха в обикновено пликче със син етикет. Щото има и едни кафяви, дето сдават бързо-бързо.

          ПП: Горните тампони отпред (амортисьора е с шпилка отгоре) са си съвсем стандартни и стават от почти всеки амортисьор с шпилка.
          Оригинално е комплект втулка+тампон. Първо се вкарва тампона в ухото, след това втулката в дупката на тампона, с което го и стяга плътно. Добре че имах хидравлична скоба за лагери, като правих тая история. На тераното предните амортисьори са като на паджеро 2. Преди 4 дена правих тая интервенция. Оригинално на амовете беше цяла гумена втулка с метална по средата, но за 14мм болт, съответно и по-широка. Направих си 2 нови втулки за 12мм, и външен диаметър - колкото оригиналните. Съответно и с правилната дължина. Набутах ги в дупките, и се наложи да подкастря леко тампоните (около милиметър от всяка страна). После беше малко зор с вкарването (понеже тампоните все пак стърчаха, и трябва да стърчат че на това разчитат), ама сега всичко е на 6.

          Не знам обаче откъде могат да се купят такива цели тампони. Мойте си бяха комплект с амортисьорите, че и набити в тях, та трябваше да ги махам.

          ПП: Ей за това говоря:
          [ATTACH=CONFIG]365869[/ATTACH]

          Правилните представляват нещо такова, а в средата се набива втулка:
          [ATTACH=CONFIG]365870[/ATTACH]
          Здравей колега, всички знаем кои са правилните и те са като на втората снимка,ама като няма от къде..................А относно тампоните,които си показал на първата снимка и аз за тях говоря и станаха, пък колко ще изкарат ще видим, тепърва сега започва едрия лов и ще поразкърша джипката.

          Коментар


          • #35
            От: Втулки за амортисьори

            Здравейте колеги,
            От скоро карам Паджеро Спорт и когато го купих имаше същия проблем с втулките на предните амортисьори. Майстора при когото си поддържам колите реши проблема като отля въпросния тампон. Не мога да ви кажа повече по въпроса тъй като колата имаше доста други проблеми по окачването и това беше между другото. Също не мога да кажа дали е трайно решение на проблема, защото съм така от около седмица и нямам наблюдения, но засега е добре. Единственното което знам е, че е носил амовете някъде в Люлин (София) за да отлеят въпросния тампон. Мога да ви дам телефона на майстора, но на ЛС мисля, че няма да може понеже май още нямам право на такива така, че ако модераторите преценят, че не съм в нарушение на правилата и не е реклама ще го постна тук.

            Коментар


            • #36
              Re: От: Втулки за амортисьори

              И така след поставянето на въпросните (ладови) гумени тампони се установи, че издържаха около 200км. горско каране (лов) или 2 уикенда т.е. не стават, сега съм поръчал твърди тампони (от типа на полиамидните) от щатите, като дойдат ще пиша как е.

              Коментар


              • #37
                От: До: Втулки за амортисьори

                Първоначално публикуван от marto Преглед на мнение
                А относно тампоните,които си показал на първата снимка и аз за тях говоря и станаха, пък колко ще изкарат ще видим.
                Жигулските не са такива. Жигулските са от 2 еднакви части, а аз съм показал цял тампон. Там ако оригинално е за тампони като вторите, а ти си сложил първите, редно е да се направи втулка, дето влиза в отвора, и тя да се направи така че да влиза стегнато. Вече 2 месеца карам с такива и няма никакъв проблем. Вярно, не от жигула, ами така си дойдоха амортисьорите. Аз само направих втулките за по-тънък болт (14 срещу 12мм, ако помня добре).

                Какви жигулски взе? Ако са едни оранжеви, те на втората седмица вече се напукват. А към полиамидни "тампони" на амортисьор съм силно скептично настроен. Там трябва или унибал, или тампон - гумен или полиуретанов. Към всичко по-твърдо от полиуретан съм силно скептично настроен. То аз даже и към полиуретана съм скептично настроен, ама това е друга тема.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #38
                  Re: От: До: Втулки за амортисьори

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Жигулските не са такива. Жигулските са от 2 еднакви части, а аз съм показал цял тампон. Там ако оригинално е за тампони като вторите, а ти си сложил първите, редно е да се направи втулка, дето влиза в отвора, и тя да се направи така че да влиза стегнато. Вече 2 месеца карам с такива и няма никакъв проблем. Вярно, не от жигула, ами така си дойдоха амортисьорите. Аз само направих втулките за по-тънък болт (14 срещу 12мм, ако помня добре).

                  Какви жигулски взе? Ако са едни оранжеви, те на втората седмица вече се напукват. А към полиамидни "тампони" на амортисьор съм силно скептично настроен. Там трябва или унибал, или тампон - гумен или полиуретанов. Към всичко по-твърдо от полиуретан съм силно скептично настроен. То аз даже и към полиуретана съм скептично настроен, ама това е друга тема.
                  Използвах абсулютно същите тампони които си снимал (от двете части) и оригиналната втулка на паджерото стана 1 към 1 в тях. На цвят бяха черни. Пак казвам абсулютно същите които си снимал.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Втулки за амортисьори

                    През март месец тази година си поиграх с долните тампоните на амовете - П2. Експериментирах: на единия монтирах тампон, който ми го продадоха за тампон предназначен за стабилизираща щанга за Фолксваген Джета/беше без втулката и ползвах тази от разбития тампон/, на другия монтирах тампон от Москвич Алеко/долен за амове пак с втулка от разбития/. Джетовия влезе и стана, като че ли е правен за П2, а Москвичовия го резнах по малко и от двете страни. Интересно ми беше кой ще изкара повече, за сега държат и двата. Поздрави.
                    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Re: От: До: Втулки за амортисьори

                      Първоначално публикуван от marto Преглед на мнение
                      Използвах абсулютно същите тампони които си снимал (от двете части) и оригиналната втулка на паджерото стана 1 към 1 в тях. На цвят бяха черни. Пак казвам абсулютно същите които си снимал.
                      Това което съм снимал НЕ Е от 2 части а е ЦЯЛО. НЕ Е СРЯЗАНО по средата.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Re: От: До: Втулки за амортисьори

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Това което съм снимал НЕ Е от 2 части а е ЦЯЛО. НЕ Е СРЯЗАНО по средата.
                        Тези които монтирах аз са каквито си показал обаче от две части, и се оказа че не са подходящи

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X