Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянно захранване на куплунг за запалка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

    Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
    ... Ако Чавдар (примерно ) ти каже "Няма проблем" и утре джипа ти се запали, защото зарядното на станцията е дало на късо той ли ще е виновен?
    Ще е виновен този, който е свързал допълнителните контакти за захранване без бушон.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

      На Ферозата си направих постоянно включена запалката, а тоците към нея ги отклоних до допълнително двойно гнездо, което работи само при контакт.
      Тока за запалката го взех от гнездото с бушони. Издирих кабела на който има +12 без включен контакт. Разбира се той е най-дебелия. Прихванах го преди бушона и сложих допълнителен бушон за запалката.
      О899 2б2 1З2

      Коментар


      • #18
        До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

        Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
        Къде се продават такива куплунзи за запалки с тапа?
        Аз намерих хубави на две места, ама на едното нямаха налични в момента, а на другото нещо цената не ми хареса. Към 15 Е излизаше бройката. И на двете места идваха от Германия по каталог - едния за мотори, а другия за каравани. Мога да потърся координати ако има интерес.
        LZ1GYY
        0898 436 956

        Коментар


        • #19
          До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

          Бушонът си е задължителен, но няма да ти спаси акумулатора/ите ако за..бравиш нещо включено и ги скапеш. Аз, ако имам много неща за включване и съответно за забравяне ще сложа гнезда, но ще спретна и една автоматика, която да следи напрежението и ако падне до да кажем едни 10.5V да изключва гнездата.

          Коментар


          • #20
            До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

            Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение


            Ако ти трябва постоянно захранване го направи. Ако не ти трябва не го прави.
            Утре да чакаме темите със заглавие - "Обяд - нужда или излишен лукс", "Тоалетното казанче - начини на употреба", "Миене на зъби сутрин - дали?" и т.н.

            Това дали е ОК да оставяш работещи електроуреди в кола оставена без надзор е лична преценка. Ако Чавдар (примерно ) ти каже "Няма проблем" и утре джипа ти се запали, защото зарядното на станцията е дало на късо той ли ще е виновен?
            е, е, е ....

            все пак мисловните ми възможности не са закърняли чак дотолкоз..

            нуждите ми, които съм описал, не са съпоставими с подробности от ветеринарната стоматология, или хидрофорни неясноти...

            гореупоменатите нужди са всеобщи, и понеже точно паджерото предлага известна неудобност при задоволяването им, затова сондирам мнение.

            Мерседеса ми също няма комутирано захранване на запалката - да речем - критерий за качество и мисъл при проектиране.

            предишни коли и джипове не са имали тоя проблем - постоянно захранена запалка

            та просто в тая светлина си питам, и си мисля..
            а аз, преди да си помисля, и да попитам, не предприемам разни кардиналности...

            та така...

            благодаря за съвета, де..

            Ще е виновен този, който е свързал допълнителните контакти за захранване без бушон.
            чак до такава елементарност ми се струва, че трудно се стига...

            На Ферозата си направих постоянно включена запалката, а тоците към нея ги отклоних до допълнително двойно гнездо, което работи само при контакт.
            Тока за запалката го взех от гнездото с бушони. Издирих кабела на който има +12 без включен контакт. Разбира се той е най-дебелия. Прихванах го преди бушона и сложих допълнителен бушон за запалката.
            Жоро, такова ще да е..

            Бушонът си е задължителен, но няма да ти спаси акумулатора/ите ако за..бравиш нещо включено и ги скапеш. Аз, ако имам много неща за включване и съответно за забравяне ще сложа гнезда, но ще спретна и една автоматика, която да следи напрежението и ако падне до да кажем едни 10.5V да изключва гнездата.
            теоретично, това е задължително, ама практически, за 8 часа, колкото и да е забравена зареждачка на телефон или станция, трудно ще гътне 2 акумулатора..
            ама пък, не е чак такава врътня, така че ще спретна нещичко - пак се връщаме на темата за страха и пазеното лозе..

            ще те послушам - и то с удоволствие..
            Последно редактирано от Veni1; 15-09-09, 21:51.

            Коментар


            • #21
              До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

              Понеже виждам, че разчиташ на двата акумулатора, а си спомням, че скоро си купи паджерото.
              Ако не си ги сменял, имай едно наум. И аз така си мислех, оо два акумулатора, то няма умирачка и една сутрин, след нощна смяна, пред офиса, ток йок..
              Само единия акумулатор беше тотално заминал, но беше повлякъл и другия. Та преди да тормозиш акумулаторите, провери ги за всеки случай

              Коментар


              • #22
                До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Ще е виновен този, който е свързал допълнителните контакти за захранване без бушон.
                Изобщо не е задължително бушон във веригата да спаси от пожар. Китайското и изобщо захранване може хубаво да пламне и с много по малък ток от 20А например

                Колегата може да помисли за схемичка със зумер и когато има консуматор във веригата след изключване от контакт да сигнализира, ако ще качули много техника.

                Коментар


                • #23
                  До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                  Veni, слагай и не му мисли. По лодките всичко е отделено от клуча на запалването. Ние брьмчим по 3 часа на денонощие като има вятьр. Ако ще чакам на работещ мотор да си включа далаверките.... Намери начин да изолираш единия акумулатор като загасиш мотора и тегли през бушон от него. От GPS и телефони ще ти е трудно да го изтощиш ама аз поне по довре спя като е изолиран (лодка с бутане НЕ пали) Капаците на запалките отзад са за да не бьркат хлапетата с металните си химикалки (или да набутат стотинки). Слагай!
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #24
                    До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                    Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
                    Понеже виждам, че разчиташ на двата акумулатора, а си спомням, че скоро си купи паджерото.
                    Ако не си ги сменял, имай едно наум. И аз така си мислех, оо два акумулатора, то няма умирачка и една сутрин, след нощна смяна, пред офиса, ток йок..
                    Само единия акумулатор беше тотално заминал, но беше повлякъл и другия. Та преди да тормозиш акумулаторите, провери ги за всеки случай
                    ами на една година са и двата, дори са със стикери на Митсубиши - аз не знам мицу да правят акумулатори, ама имат вид на нови.

                    но си мисля, че ако турна инвертора, ще ги напъна повече, отколкото при една такава схема..

                    и си мисля още, че след тая полемика, в съботонеделята май ще пия бирички, вместо да се занимавам с тнтм-та...

                    ама пък, то нали за това е тоя форум, бе люде, да си споделим това, дето ни терзае, и да видим кой крив, кой прав...

                    аз питам, питам само..

                    с благодарности към всички, дето са писали тука

                    Колегата може да помисли за схемичка със зумер и когато има консуматор във веригата след изключване от контакт да сигнализира, ако ще качули много техника.
                    ами колегата се притеснява точно от тоя зумер, дето на паджерото пищи неистово при ключ в контакта, и отворена врата...
                    та ми се щеше да не ми пищи, докато спя в джипа, например, и ми се зареждат джунджурийките...

                    От GPS и телефони ще ти е трудно да го изтощиш ама аз поне по довре спя като е изолиран (лодка с бутане НЕ пали) Капаците на запалките отзад са за да не бьркат хлапетата с металните си химикалки (или да набутат стотинки). Слагай!
                    и такива гаменчета ли има, бе , Ник?
                    за тях бой до кръв, посоляване и отново бой...

                    ама и паджерото е като параход, да знаеш - автоматик е, и на бутане не пали тоже...

                    още ще мисля, ша знайш
                    Последно редактирано от Veni1; 15-09-09, 22:21.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                      Вюрт имаха доста прилични автоматични предпазители за 12V. За всяко гнездо по един такъв и въпросът със защитата е решен.
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        ами колегата се притеснява точно от тоя зумер, дето на паджерото пищи неистово при ключ в контакта, и отворена врата...
                        та ми се щеше да не ми пищи, докато спя в джипа, например, и ми се зареждат джунджурийките...
                        Щом колега мисли да спи в колата, значи няма смисъл от зумер. Като пряк свидетел на 2 много опасни ситуации от разни китайски импулсни ми се искаше просто да ти кажа да си имаш едно на ум!
                        Последно редактирано от Estranged; 16-09-09, 01:16.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                          Егати дивотиите.
                          В магазинчето на МЕИ-то има останали няколко АЗСа по 25 А. Какъв ви е проблема?
                          Прочее, аз съм известен рушветчия. За 30, айде защото наистина го искате, късам си ги от сърцето, за 25% от наличните, съм склонен да ги взема за ваша сметка, и да ви кажа как работят.
                          За нечленове на форума - половината. Другата половина ще си ги закопая в оня ъгъл на двора. Казват - зимата щяла да е тежка.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Егати дивотиите.
                            В магазинчето на МЕИ-то има останали няколко АЗСа по 25 А. Какъв ви е проблема?
                            Прочее, аз съм известен рушветчия. За 30, айде защото наистина го искате, късам си ги от сърцето, за 25% от наличните, съм склонен да ги взема за ваша сметка, и да ви кажа как работят.
                            За нечленове на форума - половината. Другата половина ще си ги закопая в оня ъгъл на двора. Казват - зимата щяла да е тежка.
                            прости незнанието ми и освети абревиатурата АЗС, моля те.
                            пък ако е това, дето си мисля, ще се разберем за рушвета..

                            Коментар


                            • #29
                              До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                              Чета и се питам: "Какво трябва да се направи по тази идея, когато водата вътре в купето застрашително се покачва и залива таблото?"

                              Коментар


                              • #30
                                До: Постоянно захранване на куплунг за запалка



                                Не съм много сигурен, но все си мисля, че това е АЗС
                                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X