Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянно захранване на куплунг за запалка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Постоянно захранване на куплунг за запалка

    Правил ли е някой такава магария?
    Взе да ми се вихри една такава мисъл из главата...
    снощи насън пусках едни кабели, едни предпазители слагах, едни чудесии.

    Като станах, ми мина мерака, ама почти...
    и остана една тема за размисъл.

    Има ли идея да мисля за такава преработка?

    Имам ясно съзнание колко опасности крие това, обаче идват размислите за зареждането на радиостанцията през нощта, за една евентуална хладилна чанта, която да оставям да работи, за това, че вероятността да ми изсмуче акумулатора няма да е фатална, щото те са два...( ама какво ли става, ако се върже само единия като поддържащ - най-вероятно нищо - още не съм задълбал из схемата..)

    ей такива нещица...

    та молбата ми е да ме подтикнете в едната или другата посока - да бъде или да не бъде?

    Някой правил ли е такива доработки?

  • #2
    До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

    Да бъде!!!


    Лично аз ще взема ток от захранването на каст'фона, където е постоянен. Ник'ви бушони няма да слагам. 30см жица, и толкоз.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

      Направи си система с допълнителен акумулатор, който се зарежда след като са заредени щатните и вържи запалката за него - така решаваш всички проблеми. При нужда допълнителният може да замести основните. Изобщо шукаритет
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
        ... Някой правил ли е такива доработки?
        Я да видим! GPS, радиостанция, телефон ... Един куплунг май не стига до никъде. Поради което си сложих допълнително една двойка и си ми върши много добра работа.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Да бъде!!!

          Лично аз ще взема ток от захранването на каст'фона, където е постоянен. Ник'ви бушони няма да слагам. 30см жица, и толкоз.
          Спарки, твоя оптимизъм ме донавива и дозапалва...

          едно " Да " от устата ти е достатъчно сериозно " Да "

          ама ще продължа да чета още малко
          а всъщност, дали да не му турна и едно ключенце - от модела "страх лозе пази"?

          Направи си система с допълнителен акумулатор, който се зарежда след като са заредени щатните и вържи запалката за него - така решаваш всички проблеми. При нужда допълнителният може да замести основните. Изобщо шукаритет
          аз, такова , някакъв по-така, по-простичък шукаритет сънувах...
          и по-бюджетен - за около една жица и един предпазител на стойност

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Я да видим! GPS, радиостанция, телефон ... Един куплунг май не стига до никъде. Поради което си сложих допълнително една двойка и си ми върши много добра работа.
          ами то в паджерото има такива куплунзи, колкото са контактите в едностаен апартамент - и за запалка, и power out - до 120W, че и още един такъв в задния двор - и там има...
          и 12В разклонител си имам, освен това - по-точно - разчетворител..

          ама дерта се изразява с факта, че като изключа от контакт, и тока нийде го няма, а си мисля, все пак, че ще да е по-добре, ако заключа автомобилчето, и вътре да остане някоя електрика - за гореизброените необходимости..

          Коментар


          • #6
            До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Да бъде!!!


            Лично аз ще взема ток от захранването на каст'фона, където е постоянен. Ник'ви бушони няма да слагам. 30см жица, и толкоз.

            ... става, ама е хубаво да си има защита ... доста разпространени са и ... контактите /на вид умалени/, но пак са си стандарт шуко, на 220 волта ... Електроника превръща 12 в 220 в и всичко си пасва на заряд в нормален режим. Конверторите до някъде щадят акумулаторите ... Скоро в Обзор гледах един джип, вътре направен като ел. табло на блок - всичко на 220 , само дето ... електромер си няма ...
            [I][SIZE=1]...системен администратор-винаги има начин...:)[/SIZE][/I]

            Коментар


            • #7
              До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

              Аз имам 3+1 "запалки" Трите са през отделен предпазител!

              Коментар


              • #8
                До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                Първоначално публикуван от rpkn Преглед на мнение
                ... става, ама е хубаво да си има защита ... доста разпространени са и ... контактите /на вид умалени/, но пак са си стандарт шуко, на 220 волта ... Електроника превръща 12 в 220 в и всичко си пасва на заряд в нормален режим. Конверторите до някъде щадят акумулаторите ... Скоро в Обзор гледах един джип, вътре направен като ел. табло на блок - всичко на 220 , само дето ... електромер си няма ...
                инвертора е 1000 W

                наличен е.

                обаче..

                инвертора предвид параметрите си зе включва към акумулаторите с едни кабелчета, дето са колкото тия за аварийно палене.

                оттам, поради разни причини,и най-вече поради габаритите му капака на двигателя не се затваря.

                хайде, ще го затворя, ама не ми се ще да оставям безконтролно 220 В на битов разклонител в купето

                инвертора има определен процент загуби, и просто не си заслужава да се ползва по алгоритъма 12 В - 220 В - 12 В ( за нищожната консумация на зареждачката за станцията, или на телефона - хладилната чанта по презумпция е само на 12 В )

                та заради това си мисля за по-директно решение....

                Коментар


                • #9
                  До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                  Първоначално публикуван от rpkn Преглед на мнение
                  ... става, ама е хубаво да си има защита
                  Е то си има. Щатния бушон на каст'фона.

                  Сега за паджерото - всичките тия шукарийки вероятно са на един бушон, тоест откачаш ги от там, и продължаваш жицата им до акумулатора през допълнителен бушон, или още по-просто - включваш щатния бушон към шината на бушониерата, към която постоянно има ток. На някои джипки става лесно, на други - не толкова. Аз обичам да получавам максимален резултат с минимално преправяне, а това става с 10 см кабел, обикновено.

                  Има и друг вариант - бушониерата почти винаги има и свободни гнезда. Просто връзваш кабела на запалката към някое такова, слагаш един 20А бушон, в свободното място, и си свиркаш с ток навсякъде.

                  ПП: За тоя инвертор трябват здрави кабели директно от акумулатора, през 100А бушон. Нищо друго не помага.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                    Аз си взех две розетки с по три "запалки", които вързах към кутията с предпазителите през предпазител за всяка тройка и работят винаги. Проблема е, че трябва да гледам кое остава включено.
                    LR Discovery I 300 TDI

                    Коментар


                    • #11
                      До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      инвертора е 1000 W

                      наличен е.

                      обаче..

                      инвертора предвид параметрите си зе включва към акумулаторите с едни кабелчета, дето са колкото тия за аварийно палене.

                      оттам, поради разни причини,и най-вече поради габаритите му капака на двигателя не се затваря.

                      хайде, ще го затворя, ама не ми се ще да оставям безконтролно 220 В на битов разклонител в купето

                      инвертора има определен процент загуби, и просто не си заслужава да се ползва по алгоритъма 12 В - 220 В - 12 В ( за нищожната консумация на зареждачката за станцията, или на телефона - хладилната чанта по презумпция е само на 12 В )

                      та заради това си мисля за по-директно решение....
                      ... значи на Шарана VW моделите от към 1998 г. насам производителя това го е решил по следния начин: в купето дясно от водача-панел със запалка, стандарт. В багажното отделение, най задния ред пътници /2/ до тях панел в ляво с 2-е запалки стандарт, усилен ампераж за вкл. на мини каравани и др. по "тежки" технически уреди, и огледално в дясно същото. Тествах го на къмпинг-отваряш багажника и всичко ти е под ръка и на 12 и на 220 волта. Управлението обаче на силовите 12 волтови запалки отзад, е с дистанционното на алармата, която пали и печката в тези автомобили. Часовников механизъм, електронен, така че дали ще има в купето 220 по някое време-то времето на вкл. и на изключване на тези източници-на практика ти го контролираш, също както и печката. Виж модел Vw Sharan 2002-2003 г. например, част техническа и копирай идеята ...
                      Може наистина да има загуби от конвертора, защото и акумулаторите им са доста амперажи заводски, и мястото предварително "уголемено", както и изисквания за ампераж на източника ...
                      Пропуснах да отбележа, че запалките с по висок ампераж си имат гумени тапи, за закриване, прикрепени и висящи на тези гнезда в задната част на автомобила. Не успях да открия причината за тези гумени тапи но имат. В предната част на автомобила - не...
                      Последно редактирано от rpkn; 15-09-09, 14:20.
                      [I][SIZE=1]...системен администратор-винаги има начин...:)[/SIZE][/I]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Има и друг вариант - бушониерата почти винаги има и свободни гнезда. Просто връзваш кабела на запалката към някое такова, слагаш един 20А бушон, в свободното място, и си свиркаш с ток навсякъде.

                        ПП: За тоя инвертор трябват здрави кабели директно от акумулатора, през 100А бушон. Нищо друго не помага.
                        някаква такава ми е и моята идейка...

                        за реализацията, мисля, че нямам проблеми..

                        по-скоро целесъобразността е основата на въпросителните ми..

                        ---

                        да, жичките на инвертора са дебели колкото пръстчето ми
                        и предпазителя в него е точно 100А..

                        ...Часовников механизъм, електронен, така че дали ще има в купето 220 по някое време-то времето на вкл. и на изключване на тези източници-на практика ти го контролираш, също както и печката. Виж модел Vw Sharan 2002-2003 г. например, част технически и копирай идеята ...
                        е, може и така ( сетих се за един стар виц )

                        ама ...

                        де да знам, възсложно ми се струва...

                        но идеята е идейна , за което благодаря

                        Коментар


                        • #13
                          До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                          Къде се продават такива куплунзи за запалки с тапа?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Постоянно захранване на куплунг за запалка

                            Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                            Къде се продават такива куплунзи за запалки с тапа?

                            ами трудно ми е да ти кажа - те са си налични в Шарана от производителя -гумирани с щампа за ампери, волтове и държачи както и марка автомобил ...
                            Предполагам в Практикер където са инверторите и конверторите за обратно напрежение има нещо подобно макар и не с марката ...Vw ...
                            [I][SIZE=1]...системен администратор-винаги има начин...:)[/SIZE][/I]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Постоянно захранване на куплунг за запалка



                              Ако ти трябва постоянно захранване го направи. Ако не ти трябва не го прави.
                              Утре да чакаме темите със заглавие - "Обяд - нужда или излишен лукс", "Тоалетното казанче - начини на употреба", "Миене на зъби сутрин - дали?" и т.н.

                              Това дали е ОК да оставяш работещи електроуреди в кола оставена без надзор е лична преценка. Ако Чавдар (примерно ) ти каже "Няма проблем" и утре джипа ти се запали, защото зарядното на станцията е дало на късо той ли ще е виновен?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X