Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крив шенкел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Крив шенкел

    Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
    ... Имате ли представа колко върви една нова кутия за паджеро 1 ...

    http://www.milneroffroad.com/categories.asp?cID=11952
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Крив шенкел

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Тъй де, ама е за десен волан, а доколкото виждам неговата джипка е с ляв.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Крив шенкел

        значи за нова не мога да се насиля, нито за рециклирана.

        350лв стара, лява - от софийска автокъща! само дето като съм ви "слушал" как ги плуете софиийските търговци на коли, се преизпълвам със съмнения и недоверие добре, че имам 2-3 варианта за донори покрай пловдив

        а привантивно: какви може да са причините за износването и счупването на кормилната кутия? да прегледаме и други звена, за да няма по късно изненади. проблеми в окачването примернО?

        Коментар


        • #19
          До: Крив шенкел

          Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
          а привантивно: какви може да са причините за износването и счупването на кормилната кутия? да прегледаме и други звена, за да няма по късно изненади. проблеми в окачването примернО?
          Еми да каже майстора какво е износено и какво - счупено.

          Иначе, може просто да и е дошло времето, да е оставала без масло, да не е обиран луфта навреме, да е карана юнашки. Варианти - бол.

          Звена може да прегледаш много и навсякъде, само че за да стане всичко в пълна изправност трябват едни пари, дето не всеки иска да даде, а и не винаги си струва. Отпред си виж де що има тампони, шарнири, накрайници. Тампоните на паразитния хебел също може да са заминали например. Отзад - пак така. Там е по-просто - само тампони.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Крив шенкел

            Спарки да ти кажа,
            луфта въобще не беше обиран, а още преди 3 години си го имаше(просто поради незнание). За юнашкото каране, какво да кажа - не я жала много много, но не се навирам зорлен в деретата, в гората я ползвам по скоро колкото да стигна до където съм тръгнал. Но имам чувството, че пердницата се чупи главно от асфалтовите ни пътища - кат влезна с 90 през няква дупка педя и половина дълбока дрънчи много солидно.

            Уж взех жип за да мога да си върша работа по-спокойно и да не ми се отразява чак толкова пътната настилка, но вече имам съмнения дали постигам точно тая цел (: макар че никога не съм карал по съвременна лека кола и нз дали при мойто каране там проблемите няма да са още повече... ще видим де, като го стенга, ще реша дали да го продавам. по принцип си ме кефи (: ама айде стига лирически отклонения

            хебела го сменям всяка година, незнаех се предлагат тампоните отделно ): майсторите късат и хвърлят направо, все искат нови части

            Коментар


            • #21
              До: Крив шенкел

              Еми някакво решение, дето ще щади хебелите (и двата) е монтирането на кормилен демпфер, ако си няма заводски. Другото е - обирай всички възможни луфотве максимално често, дори това да налага смяна на накрайници, и други такива. Луфответе значат удари. Колкото по-големи луфтове - толкова по-силни удари. Това значи товарене и на частите, в които няма луфт.

              Поне аз действам на тоя принцип, макар според някои приятели да е малко прекален.

              ПП: Може и просто да си му е дошло времето, предвид пълнолетието на джипката. То и луфта може да се обира до едно време. Когато износването стане голямо, просто го сменяш.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Крив шенкел

                намерих по евтино кутия от 89ти набор,
                но си е риск и с нея... да я взема и да я разглобим в сервиза? като се свали на място от донора може ли веднага да се види ако има някакъв проблем? примерно луфт...

                Коментар


                • #23
                  До: Крив шенкел

                  Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
                  намерих по евтино кутия от 89ти набор,
                  но си е риск и с нея... да я взема и да я разглобим в сервиза? като се свали на място от донора може ли веднага да се види ако има някакъв проблем? примерно луфт...
                  Е това си е вече до преценка. И до късмет.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Крив шенкел

                    Ама принципно, като се свали, може ли да се хване ако има луфт в нея? Ако волана се вътри стегнато? После в сервиза от двете една да се направи евентуално ако се наложи?

                    Знам, че за да се отговори категорично на въпроса ми трябва да се види, но питам ако все пак трябва да насоча вниманието си към нещо конкретно когато отида утре за другата кутия. Да знам кво да гледам..

                    Коментар


                    • #25
                      До: Крив шенкел

                      Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
                      Ама принципно, като се свали, може ли да се хване ако има луфт в нея? Ако волана се вътри стегнато? После в сервиза от двете една да се направи евентуално ако се наложи?

                      Знам, че за да се отговори категорично на въпроса ми трябва да се види, но питам ако все пак трябва да насоча вниманието си към нещо конкретно когато отида утре за другата кутия. Да знам кво да гледам..
                      Еми клати кормилото и гледай за луфтове както в него, така и между тялото и рамото, ако се вижда. Но гаранция пак няма.

                      ...а дали може от двете една - нямам идея. Има много "ако" и "зависи". Не съм разглабял нито виждал конкретната кутия.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Крив шенкел

                        на старата кутия има едно такова спираловидно валче по улейчетата на което се търкалят лагерчета. Самите улейчета повечето изглеждат като корозирали(нз как да определя ефекта), според майсторите е износване. Новата кутия няма видим луфт, при въртене си реагира веднага - тя нова нова , на 20 години Взех и резервно каренце към кутията. Мисълта ми е ... какво масло да сложа после?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Крив шенкел

                          E, каквото пише в ръководството, ако пише нещо. Обикновено са с трансмисионно, но конкретно за твойта не знам.

                          Може би някакво хубаво синтетично 80W90, 75W90 или даже 75W140 ще върши чудесна работа. Абе, каквото си сипал на задния диф, от същото сипи и на кутията. Гледай да е GL-4 или GL-4 и GL-5.

                          Все пак изчакай още едно-две мнения, че точно тая кутия не я "познавам".
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Крив шенкел

                            Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
                            на старата кутия има едно такова спираловидно валче по улейчетата на което се търкалят лагерчета.
                            вероятно се търкалят сачмички..
                            на това се казва винтово-съчмена двойка...

                            масло - каквото пише в книгата.

                            май ще стане работата, а?

                            успех!!!
                            Последно редактирано от Veni1; 28-10-09, 12:51.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Крив шенкел

                              ще стане, как няма! може би пак е добре да мина прз твойте хора за диагностика, но ще е идния месец като се опарича. Че сега...! Пък и то не е свършило, трябва масло, гресиране, антифриз ще сменям.

                              За базата данни: Тази винтово съчмена двойка щом се износва, не се ли рпдава само тя като част ? Маслото което се налива в хидравличната помпа, как се източва? Щото в сервиза сигурно ще ми сложат някако, но аз мисля да го сменя с това което спарки е препоръчал, ако са сложили друго.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Крив шенкел

                                Маслото в хидравличната помпа е хидравлично такова, обикновено. Ако целия хебел е с едно и също масло, еднакво с това на хидравликата, то то е най-често DEXTRON II или съвместимо с него.

                                За това и ти казах че трябва да се види какво пише в сервизното ръководство, или някой ако е по-наясно от колегите тук - да каже.

                                Винтово-съчмената двойка при правилна експлоатация би трябвало да изкара доста. На някога притежавания FORD Tranzit от мен, без хидравлика, кутията беше пак с винтово-съчмена двойка, и я имаше като резервна част. Кутията беше разглобяема и всичко по нея беше сменяемо - 3 лагера, 2 семеринга, и винтово-съчмената двойка. Маслото, което се слага беше трансмисионно. Но пак казвам - беше без хидравлика. Конкретно твойта кормилн а кутия може да е с отделно или с неотделно мазане. Ако е с общо мазане, значи маслото е хидравлично, както казах най-често DEXTRON II.

                                Провери, преди да сипваш, да не скапеш отново нещо. Аз за съжаление отговор не мога да дам.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X