Ще опива първо случката и после ще питам:
Паджеро 2, 2,5 дизел 115к.с. няма Супер Селект
Карах на бавни, после само на задно за 100тина метра. След това трябваше да направя почти обратен завой и за движението на зад (грубо 2-3 метра) включих пак бавни. Спирачка, минах на 2х4 и тръгнах на пред. Като стъпих на асфалта и ускорих (може би над 40) се чу един шум - като небалансирана помпа или вентилатор или може би помпа, която изведнъж остава без товар и започва на сухо... Спрях огледах - нищо се видях и продължих. Пак при по-високи обороти и скорост се чу същото. Появява се и изчезва с бързо усилване и намаляване, а не изведнъж и изчезването беше с леко закъснение след натискане на спирачката. Спрях и върнах назад. Шума не се появи повече.
Ако случайно само единият хъб е отключил, а другия е останал заключен какво се случва с предния диференциал при 2х4 и по-висока скорост? Възможно ли е от него да е бил този шум?
Паджеро 2, 2,5 дизел 115к.с. няма Супер Селект
Карах на бавни, после само на задно за 100тина метра. След това трябваше да направя почти обратен завой и за движението на зад (грубо 2-3 метра) включих пак бавни. Спирачка, минах на 2х4 и тръгнах на пред. Като стъпих на асфалта и ускорих (може би над 40) се чу един шум - като небалансирана помпа или вентилатор или може би помпа, която изведнъж остава без товар и започва на сухо... Спрях огледах - нищо се видях и продължих. Пак при по-високи обороти и скорост се чу същото. Появява се и изчезва с бързо усилване и намаляване, а не изведнъж и изчезването беше с леко закъснение след натискане на спирачката. Спрях и върнах назад. Шума не се появи повече.
Ако случайно само единият хъб е отключил, а другия е останал заключен какво се случва с предния диференциал при 2х4 и по-висока скорост? Възможно ли е от него да е бил този шум?
Коментар