Колата е Mitsubishi Pajero Pinin, 1.8 gdi, 2000 год. бензин. Преди време споделих тук, че при пълен резервоар понякога губи мощност и дори гасне в движение. Закарах я в с-з Рубин. Диагноститака показа, че всичко е наред и нямаше записи на грешки. Затова реших да сменя горивния филтър. Намира се в резервоара и е част от горивната помпа. Нямам намерение да купувам нов, щото е над 200 кинта, а да сменя само филтриращия елемент (май е от хартия). Ще се опитам и да измия резервоара отвътре. Във връзка с това имам няколко въпроса:
* От какво е направен резервоарът - пластмаса или стомана?
* как най-лесно, безопасно и качествено да го изплакна, само с вода или има химии?
* с каква гарнитура (или да залепя?) обратно капака на резервоара (намира се под дясната задна седалка и е притегнат с няколко гайки на шпилки)?
* от какво е направен филтриращият елемент и продава ли се някъде?
* някой правил ли е това упражнение и иска ли да даде съвети?
* От какво е направен резервоарът - пластмаса или стомана?
* как най-лесно, безопасно и качествено да го изплакна, само с вода или има химии?
* с каква гарнитура (или да залепя?) обратно капака на резервоара (намира се под дясната задна седалка и е притегнат с няколко гайки на шпилки)?
* от какво е направен филтриращият елемент и продава ли се някъде?
* някой правил ли е това упражнение и иска ли да даде съвети?
Коментар