Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Возия - паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Я опиши как вози лошо.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      Да не би и новите амортисьори да са се удървили?
      Ама надали, за два месеца не би трябвало, а и Каяба ако и да не са най-читавия производител са поне нещо средно.
      Вариант да са сменяни пружини с такива т друга кола, а те да са по-ртвърди. Както ти писаха по-горе-поне измери диаметъра на телта на пружината, преброй и броя навивики, и ги сравни с друго паджеро.
      Начин за проба дали пружините са по-твърди: Ако имаш джек-с него, ако нямаш-трябва да импровизираш, но трябва по някакъв начин да повдигнеш само едната гума отзад, и тя трябва да започне да мачка пружината, а не през пружината да вдига целия джип. То ще се вдига, няма начин, но преди да започне да се вдига добре изразено-пружината трябва да се свие ехееее...
      Това е хода на окачването, и за да го има в нормални граници-пружините са главния отговорник за това. Още в завода се смятат колко твърди и колко дълги да са, и всяко отклонение от тези параметри води до промяна на много неща.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        Значи колата в завойте е стабилна, но поема много гадно малки неравности и вътре като започне едно тряскане примерно като минавам през по-малки дупки, напукан асвалт или неравен паваж еле па с по-височка скорост направо имам чувството че ще се разпадне така бие отвътре. Всяка кола би усетила подобни дупки няма спор но при мен е нещо страшно. Преди имах един голф 2 на който амортесьорите му бяха изпуснали за пружините не знам как бяха и той возеше така, но сега съм сменил амортисьорите отпуснах торсионите и пак си тряска и това е, не мисля че е нормално. Кофти работа. Другиден ще сравнявам пружините с другото паджеро макар че ми се видяха еднакви с еднакъв брой намотки са, но ще ги премеря за всеки случай.

        Коментар


        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Да са ти натягани торсионите?

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Той вече каза,ч е са били малко натегнати, отпуснал ги е, ама подобрението е малко.

          Ако пружините са същите като на друго паджеро-и аз като Русанов си мисля, че може да е окачването на купето към рамата. На тераното му бяха изгнили целите захвати, и купето откровено си лежеше върху рамата. Тропането е доста подобно на разбито окачване, но въпреки тропането и чукането-возията си беше нормална.
          Но все пак провери и купето. Не само тампоните, а и конзолите на които лежат, изобщо всичката ламарина наоколо.

      • #19
        Я си виж тампоните на купето, може там да е заровено кучето
        Hyundai Galloper 3.0 V6

        0885 44 60 16

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X