Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Возия - паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Возия - паджеро 2

    Здравейте от скоро съм собственик на късо паджеро 2 2.5 и проблема е, че много друса при неравности и дупки по пътя, просто возията е некомфортна в сравнение с други къси паджеровци в които съм се возил последните 2 седмици, разликата е огромна моя все едно няма амортисьори така дрънка, а са сменени и 4те преди няколко дни но разлика няма във возенето, та въпроса ми е къде да търся проблема?
    П.с гумите са бфгудрич ал-терен в размер 235/75/15 и в момента ги карам на 1.8 атмосфери.

  • #2
    Тампони между шаси и купе ..?
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • Пенчо
      Пенчо коментира
      Редактиране на коментар
      Много вероятно.

  • #3
    Или пренатегнати торсиони отпред.

    Коментар


    • #4
      Или високо налягане в гумите + дървени пружини отзад? Обаче това при положение, че джипката е повдигана.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #5
        Амовете ако са евтинджос е вероятно да не са адекватни , особено сутрин преди да загреят. Бях купил на фиестата едни старлайн и ги изхвърлих след 2 седмици. Друсаше брутално сякаш са се одървили.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          То и дали са точните амортисьори за модела ..?

      • #6
        Амортисьорите са точните за модела на каяба взех, тампоните купе-шаси са перфектни пружините изгледат добре, не е повдигана джипката поне не и с подложки ,на торсионите не съм обръщал внимание може би са пренатегнати но в такъв случай няма ли да е повдигната отпред, как да ги проверя тия работи да реша проблема че дрънка та знае ли се? До сега не съм барал по торсионите на която и да е кола и за това ми е нужно малко разяснение ако може, благодаря предварително. И пружините също, как да разбера дали не са от някой друг джип? Говорих със предишния собственик и каза че не ги е сменял докато джипа е бил при него.

        Коментар


        • #7
          Първоначално публикуван от стенко Преглед на мнение
          ... Говорих със предишния собственик и каза че не ги е сменял докато джипа е бил при него. ...
          E, той сигурно е казал, че при него даже не е и друсала...

          За пружините, без сваляне, можеш да разбереш само дали не са навити от по-дебел тел, като премериш дебелината на витките. Иначе умора и евентуална височина само при свалено положение, разполагайки с точните заводски данни.

          П.П. Не знам как си с руския, но можеш да видиш поне картинките с грубите размери. Новите пружини от снимките са за петврато Паджеро 2. С тяхното поставяне руснакът е постигнал душевен мир .

          https://www.drive2.ru/l/525211142016991999/
          Последно редактирано от коко келеша; 02-11-20, 10:27.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #8
            Налягането в гумите проверено ли е с поне още един читав манометър?

            Коментар


            • #9
              На 100% е вярно налягането проверено е на още 2 манометъра. Направих ги на такова налягане именно заради друсането, четох в други теми как колеги съветват за това, но няма разлика, а и ако трябва да съм честен за мен при такова налягане гумите ми се виждат и се усещат бая мекички и мисля да си ги направя на поне 2бара.

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от стенко Преглед на мнение
                На 100% е вярно налягането проверено е на още 2 манометъра. Направих ги на такова налягане именно заради друсането, четох в други теми как колеги съветват за това, но няма разлика, а и ако трябва да съм честен за мен при такова налягане гумите ми се виждат и се усещат бая мекички и мисля да си ги направя на поне 2бара.
                БФ Гудрич мека на 1.8. Не съм голям спец по гумите, но тази марка и модел са доста голямо дърво и трудно можеш да кажеш кога ти се виждат меки и кога наистина са меки. След като се качих на Дуратрак, разбрах какво е мека гума. Никой нормален джипар не би ги карал на 2 атмосфери, освен ако не си е прежалил тотално бъбреците и челюстите.

                П.П. Когато свалих Гудрича от джантите, се оказа, че в едната има забито 5 сантиметрово парче бодил от акация, което стърчеше вътре а гумата изобщо не спадаше
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • large
                  large коментира
                  Редактиране на коментар
                  +1 за напягането в гумите
                  Референтните паджерота с какви гуми бяха>

                  Щях да пиша че имам подобни оплаквания на Прадо 120, със същите гуми.
                  На вратата пишеше 2.5, и ги напомпих натколкоз, щото , нали аз главно по асфалт ги карам до сега.
                  Еей, ТЕМС, комфорт, 1, 2, спорт.. няма - Друса и това е.
                  Свалих ги на 2, с риск да каже чичко полицай - гумите не са напомпани по предписание, ама пак ми друса.
                  Явно ще се престраша да сляза още, ама пусто, много ток отива да ги надуе после компресора от джъмбо.

                  А и като нямам база за сванение.

              • #11
                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

                БФ Гудрич мека на 1.8. Не съм голям спец по гумите, но тази марка и модел са доста голямо дърво и трудно можеш да кажеш кога ти се виждат меки и кога наистина са меки. След като се качих на Дуратрак, разбрах какво е мека гума. Никой нормален джипар не би ги карал на 2 атмосфери, освен ако не си е прежалил тотално бъбреците и челюстите.

                П.П. Когато свалих Гудрича от джантите, се оказа, че в едната има забито 5 сантиметрово парче бодил от акация, което стърчеше вътре а гумата изобщо не спадаше
                ППП. Според мен парчето бодил показва съвсем други неща!! Загледай какво пише за кордажа на БФГ АТ и после казвай че са дървени.
                пппп нито ги произвеждам, нито ги продавам, но според мен това е универсалната среднобюджетна трудно износваща се, меко возеща, почти нешумяща на хасфалт, всесезонна гума за повечето наши изисквания.

                Коментар


                • Пенчо
                  Пенчо коментира
                  Редактиране на коментар
                  И от какъв зор да я проверявам?

                • Чавдар (V93)
                  Чавдар (V93) коментира
                  Редактиране на коментар
                  за да не говориш глупости, например ...

                • Пенчо
                  Пенчо коментира
                  Редактиране на коментар
                  СЛУШАМ, ТЪЙ ВЯРНО, МОДЕРАТОРЕ,
                  .

              • #12
                И как разбра че тампоните на купето са здрави - видимо са там , надигна със щанга , подемник ... ?
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • New hope
                  New hope коментира
                  Редактиране на коментар
                  И какво ако са полиуретанови ,по добре ли е?

                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Зависи от гледната точка - https://youtu.be/5pMfQexzRuw

                • New hope
                  New hope коментира
                  Редактиране на коментар
                  Гледната точка е , Ти монтирал ли си или просто гледаш много клипове?
                  Оригиналните гумени тампони издържат 15 години , полиуретана от 2 хард разходки до максимум година.

              • #13
                Торсионите ги отпуснах, бяха по-натегнати от нормалното, сега изравни предницата, една идея се подобриха нещата, но пак не е каквото трябва да е... дали да не проверя задните пружини, то май друго не остана? има ли възможност те да правят проблем и как да разбера дали те са изморени вече при положение че нямам база за сравнение?

                Коментар


                • #14
                  За да не отварям нова тема искам да попитам тук - Съединителя буксува когато джипа е на режим 4Н на всички други режими си върви нормално какъв може да е проблема кутията е супер селект.

                  Коментар


                  • Juiced
                    Juiced коментира
                    Редактиране на коментар
                    Заминава си съединителят, това е проблема.
                    ПП кутията не е супер селект, раздатката е супер селект.

                • #15
                  Колеги дайте идей какво да предприема за по- комфортна возия че няма оправия и това си е... не знам дали да сменям пружините, още ли да спадам гумите сега са на 1.8 огледал съм се в едно паджеро на приятел което вози 10 пъти по-меко от моето и не мога да разбера защо не се получава и как да го постигна при мене!?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X