Здравейте отново! Есента е към края си, аз успях да избутам доста работа по моята машина, естествено не можах всичко, но пък и догодина живи и здрави! Доста проблеми отстраних, които вдигаха постепенно вървежа, като филтри, ГНП, затегнали спирачки, неизправен термостат. Обаче въпреки всичко колата ми се струва спъната. Турбината гледах отгоре-отгоре. Минимален радиален и никакъв аксиален луфт. Надува. Но пак ми се струва спънато. Имате ли идея тази турбина на 116 к/с с променлива геометрия ли е и дали може да има проблем в актуатора? При мен е отстранена оригиналната електронна помпа и е монтирана механична. Не знам дали от помпата е зависило нещо в управлението и на турбината и дали тези които са го правили са го направили правилно...поздрави!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Двигател 4D56 2.5TDi 116 hp
Свий
X
-
Първоначално публикуван от George Takev Преглед на мнениеЗдравейте отново! Есента е към края си, аз успях да избутам доста работа по моята машина, естествено не можах всичко, но пък и догодина живи и здрави! Доста проблеми отстраних, които вдигаха постепенно вървежа, като филтри, ГНП, затегнали спирачки, неизправен термостат. Обаче въпреки всичко колата ми се струва спъната. Турбината гледах отгоре-отгоре. Минимален радиален и никакъв аксиален луфт. Надува. Но пак ми се струва спънато. Имате ли идея тази турбина на 116 к/с с променлива геометрия ли е и дали може да има проблем в актуатора? При мен е отстранена оригиналната електронна помпа и е монтирана механична. Не знам дали от помпата е зависило нещо в управлението и на турбината и дали тези които са го правили са го направили правилно...поздрави!
8)
- 1 like
Коментар
-
Задал съм някакво предварение, примерно от неутралното положение на ГНП на 50% от възможния ход обратно на часовниковата стрелка, ако стоим пред двигателя. Но имам някакви съмнения, че нещо не е наред с маркучите на вакуума. И дали изобщо отива някакво налягане към актуатора на турбината. Аз лично нямам никакъв опит с актуатори и тестването им, но и при обороти 4000-4500 не усещам лоста на привода да се движи и не знам какво да очаквам. При тези обороти надува маркучите на охладителя. Но ми прави впечатление че някои вакуумни маркучи изобщо липсват, един има затапен с болт... страшна работа е. Ако се поблъскам още и няма резултат ще се ходи при хора, които разбират от темата, а не аджамии като мен. Благодаря Tola! Едно още не мога да разбера. Наслагали са датчици в този мотор навсякъде. Значи има някакъв комп, който би трябвало да управлява тези неща. Ако приемем, че след като са сменили ГНП от електронно на механично, доколко е възможно, цялата история да работи в някакъв орязан авариен режим?KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Ради май не. Този мотор по спортовете го има, но и човек със спорт не познавам наблизо. Четох сега при Руснаците разни неща, и този двигател започва съвсем да не ми харесва... тия дни ще снимам. Сложна и скъпа турбина, сложна и трудно намираема ГНП. Датчици и чудесии навсякъде...Абсолютно нищо общо няма тази кола като качество на компонентите и простотата на стария дизел и всичко друго от машината 92 година. Това разбира се е мое мнение. Явно ще са компромиси до немай къде, но ще съм доволен поне на вървеж да го докарам като на 99 кс. двигател. Разликата до 116 к/с ще я плащам само като данък. Но какво да се прави. Не съм се отказал все ощеKIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Първоначално публикуван от ф-008 Преглед на мнениеимам П3 с тоя двигател. 2002ра. Купих я 2010та. Всеки ден жената кара жипката. Не е мръднала таз машина. А така по форумите чета колко скапан бил тоя двигател. Странно.
моят случай е малко по-различен. Аз взех кола, която беше така или иначе преработена. При това зле преработена. И се боря с тези проблеми още. Във вашия случай има работеща кола, със заводските си части и решения. Освен това правя съпоставка, между един мотор с механични решения какъвто беше 4D56 от 90 година и двигател с електронно управление, което на мен лично не ми харесва. Много по-сложно направено и по-скъпо за поддръжка и трудно податливо на модификации. Пожелавам ви много безаварийни километри с вашата машина!KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от George Takev Преглед на мнение... мотор с механични решения какъвто беше 4D56 от 90 г...
А и аз не е като да не съм чел ужасии за този двигател
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеКарах такъв, даже по стар - 88г., цели 15 години, докато Паджерото стана на 31 години, продадох го и сега гледам новият собственик се фука с него във ФБ... Като се чуем ми вика " да си жив и здрав", което рядко се случва... По двигателя съм сменял само консумативи и ремъци, пломбите по ГНП то си стояха.
А и аз не е като да не съм чел ужасии за този двигател8)
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар