Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател 4D56 2.5TDi 116 hp

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Здравейте отново! Есента е към края си, аз успях да избутам доста работа по моята машина, естествено не можах всичко, но пък и догодина живи и здрави! Доста проблеми отстраних, които вдигаха постепенно вървежа, като филтри, ГНП, затегнали спирачки, неизправен термостат. Обаче въпреки всичко колата ми се струва спъната. Турбината гледах отгоре-отгоре. Минимален радиален и никакъв аксиален луфт. Надува. Но пак ми се струва спънато. Имате ли идея тази турбина на 116 к/с с променлива геометрия ли е и дали може да има проблем в актуатора? При мен е отстранена оригиналната електронна помпа и е монтирана механична. Не знам дали от помпата е зависило нещо в управлението и на турбината и дали тези които са го правили са го направили правилно...поздрави!
    KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

    Коментар


    • Mwb
      Mwb коментира
      Редактиране на коментар
      Има една х*йня, дето отваря вакумите за турбото, с две букси, включващи се в нея, та с времето клапите вътре почват да заяждат и джипа става като спънат кон. Сваляш, пръскаш с ВД, продухваш хубаво с компресора и си ти. Два пъти я правя тази операция и все отлагам закупуването на ново вакум*уйче.

  • #17
    Първоначално публикуван от George Takev Преглед на мнение
    Здравейте отново! Есента е към края си, аз успях да избутам доста работа по моята машина, естествено не можах всичко, но пък и догодина живи и здрави! Доста проблеми отстраних, които вдигаха постепенно вървежа, като филтри, ГНП, затегнали спирачки, неизправен термостат. Обаче въпреки всичко колата ми се струва спъната. Турбината гледах отгоре-отгоре. Минимален радиален и никакъв аксиален луфт. Надува. Но пак ми се струва спънато. Имате ли идея тази турбина на 116 к/с с променлива геометрия ли е и дали може да има проблем в актуатора? При мен е отстранена оригиналната електронна помпа и е монтирана механична. Не знам дали от помпата е зависило нещо в управлението и на турбината и дали тези които са го правили са го направили правилно...поздрави!
    По скоро търси проблема с вървежа около помпата, първо пробвай с малко предварение и след това дебит на горивото.

    8)

    Коментар


    • #18
      Задал съм някакво предварение, примерно от неутралното положение на ГНП на 50% от възможния ход обратно на часовниковата стрелка, ако стоим пред двигателя. Но имам някакви съмнения, че нещо не е наред с маркучите на вакуума. И дали изобщо отива някакво налягане към актуатора на турбината. Аз лично нямам никакъв опит с актуатори и тестването им, но и при обороти 4000-4500 не усещам лоста на привода да се движи и не знам какво да очаквам. При тези обороти надува маркучите на охладителя. Но ми прави впечатление че някои вакуумни маркучи изобщо липсват, един има затапен с болт... страшна работа е. Ако се поблъскам още и няма резултат ще се ходи при хора, които разбират от темата, а не аджамии като мен. Благодаря Tola! Едно още не мога да разбера. Наслагали са датчици в този мотор навсякъде. Значи има някакъв комп, който би трябвало да управлява тези неща. Ако приемем, че след като са сменили ГНП от електронно на механично, доколко е възможно, цялата история да работи в някакъв орязан авариен режим?
      KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

      Коментар


      • #19
        Жоре, няма ли някой около теб с такова Паджеро, да сравниш връзването на вакумите и останалите неща?

        П.П. Или пък щракни някоя снимка и дай да видим тук.

        Коментар


        • #20
          Ради май не. Този мотор по спортовете го има, но и човек със спорт не познавам наблизо. Четох сега при Руснаците разни неща, и този двигател започва съвсем да не ми харесва... тия дни ще снимам. Сложна и скъпа турбина, сложна и трудно намираема ГНП. Датчици и чудесии навсякъде...Абсолютно нищо общо няма тази кола като качество на компонентите и простотата на стария дизел и всичко друго от машината 92 година. Това разбира се е мое мнение. Явно ще са компромиси до немай къде, но ще съм доволен поне на вървеж да го докарам като на 99 кс. двигател. Разликата до 116 к/с ще я плащам само като данък. Но какво да се прави. Не съм се отказал все още
          KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

          Коментар


          • #21
            имам П3 с тоя двигател. 2002ра. Купих я 2010та. Всеки ден жената кара жипката. Не е мръднала таз машина. А така по форумите чета колко скапан бил тоя двигател. Странно.

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от ф-008 Преглед на мнение
              имам П3 с тоя двигател. 2002ра. Купих я 2010та. Всеки ден жената кара жипката. Не е мръднала таз машина. А така по форумите чета колко скапан бил тоя двигател. Странно.
              Здравейте,
              моят случай е малко по-различен. Аз взех кола, която беше така или иначе преработена. При това зле преработена. И се боря с тези проблеми още. Във вашия случай има работеща кола, със заводските си части и решения. Освен това правя съпоставка, между един мотор с механични решения какъвто беше 4D56 от 90 година и двигател с електронно управление, което на мен лично не ми харесва. Много по-сложно направено и по-скъпо за поддръжка и трудно податливо на модификации. Пожелавам ви много безаварийни километри с вашата машина!
              KIA Sportage 2000 DOHC 16 v

              Коментар


              • #23
                Дано! Благодаря!

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от George Takev Преглед на мнение
                  ... мотор с механични решения какъвто беше 4D56 от 90 г...
                  Карах такъв, даже по стар - 88г., цели 15 години, докато Паджерото стана на 31 години, продадох го и сега гледам новият собственик се фука с него във ФБ... Като се чуем ми вика " да си жив и здрав", което рядко се случва... По двигателя съм сменял само консумативи и ремъци, пломбите по ГНП то си стояха.
                  А и аз не е като да не съм чел ужасии за този двигател

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Карах такъв, даже по стар - 88г., цели 15 години, докато Паджерото стана на 31 години, продадох го и сега гледам новият собственик се фука с него във ФБ... Като се чуем ми вика " да си жив и здрав", което рядко се случва... По двигателя съм сменял само консумативи и ремъци, пломбите по ГНП то си стояха.
                    А и аз не е като да не съм чел ужасии за този двигател
                    Ужасиите са поради немърливост, неработесщо виско или охладителна система в повечето пъти. За мен това е най икономичния, здрав и вървежен мотор от предкамерните 2.5, 2.7 и даже 2.8 в някой джипки.
                    8)

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X