Здравейте колеги, интересува ме някой от вас разполага ли с информация, за този вид двигател (4D56 2.5TDi 116 hp), който доколкото разбирам се поставя на Pajero Classic 2003 и Pajero Sport. Нямам никаква идея с какъв тип ГНП е оборудван, нито с какъв вид разпръсквачи, както и други особености. Ще съм ви много благодарен! Поздрави!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Двигател 4D56 2.5TDi 116 hp
Свий
X
-
Denso в два варианта според годината месеца ...
Какво още ти трябва??
Отделно се слага и на L200
Двигателя си е старото желязо на вече 30 години ...
ГНП-то е леко различно, има някой особености с датчици и изпълнителни устройства ..
Но не е проблемно .....Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо.
"
-
Благодаря, за отговора. Интересно ми е откъде са извадили тези приблизително 17 hp от същия агрегат. В миналото имах такъв със механично ГНП и бях доста доволен от него. Интересно ми е също турбината с водно охлаждане ли е. Другото нещо е какъв е типа на разпръсквачите. Поздрави!KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
17 коня са нищо за 2,5 мотор. Други марки от същия обем правят същата мощност, даже без турбо. При дизела, и особено с турбо, мощността в голям диапизон е въпрос на настройки. Е, и дали ще издържи механично и термично. Както и дали ще отговаря на екологичните норми, когато става въпрос за заводско изпълнение.
-
-
Доколкото разбирам помпата е с електронно управление, както и дюзите. Едновремешния ми 2.5 беше с механична помпа Zexel и механични инжектори. Тъй като вървя към подобен двигател, искам да съм наясно с какво може да се сблъскам. Това е и причината, за въпросите ми. Знам, че електронните ГНП не са на особена почит и уважение по ред причини.KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Нямам представа, почти всички, които знам с 116 счупиха колянов вал. Разликата в моторите (100 и 116к.с.) не е само електрониката на помпата, колянов вал и главите са различни, за буталата нямам спомен, ама мисля, че и те не бяха еднакви. И на Л200 се слага 116ка.8)
Коментар
-
Това е много интересна информация. Интересно е и защо се получава този ефект. Предполагам че нещо е "на ръба" на експлоатационните си характеристики. Старата глава на 2.5 беше равна и само дебелината на гарнитурата обезпечаваше нужния луфт, за буталата, които стърчат над челото на блока. Интересно ми е дали има разлика в диаметъра на буталата. Малко пише за този двигател, а документацията покрива общо взето традиционния първоначален вариант с 99 к. с. Поздрави!
-
-
Няма с директно впръскване (за тези в темата 100 и 116к.с. и 133 даже). Съмнявам се, че има връзка с балансиращите валове чупенето на коляновия.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеТака ставаше с кол. вал, когато не са зацепени правилно балансиращите валове.
А буталата са различни щом е с директно впръскване, поне челото8)
Коментар
-
Четох го някога в някой от руските форуми и ми се видя логично. При определен режим изпадал в резонанс и тряс.Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
Съмнявам се, че има връзка с балансиращите валове чупенето на коляновия.
Коментар
-
Да, определено има логика. Но интересното е че нали уж затова са направени балансиращите. Преди години първото на първото ми паджеро ги бях елиминирал изобщо балансиращите валове и така вървя 5 години преди да го откраднат. Имаше притрисане при първоначално палене, но за кратко. От днес вече съм собственик на друга машина, пак дълга база и пак с 2.5 двигател. Интересното е че до момента констатирах демонтаж на електронната помпа и поставянето на друга - механична, както и механични разпръсквачи. Отделен е въпроса, че гълта въздух от ГНП и ще се сваля за обслужване. Доколкото четох този двигател уж трябва да е с common rail на по-голямата мощност, но засега нямам потвърждение на това. Със сигурност видях, че има потенциометър на педала на газта, който обаче вече не работи. По документите му се води 85 kW, но според мен вече не е толкова. Поздрави!Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеЧетох го някога в някой от руските форуми и ми се видя логично. При определен режим изпадал в резонанс и тряс.KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Благодаря! При мен се получи така, че форсмажорно се разделих с първото, но така и не съм имал афинитет към друга марка, защото дългата база ми вършеше всичко от което имах нужда, включително леки и средно тежки разходки в гората. Отделно понатрупах части и опит. Поздрави!
KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Здравей двигателя си е много добър,след един добър ремап от хора които си знаят работата отиваш на 150 коня и 320 нютона,върви много добре,вече три години го експлоатирам така и ядове няма.И не се притеснявай читав мотор не чупи вала.
Последно редактирано от Краси G; 14-06-20, 07:44.
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар