Здравейте колеги, интересува ме някой от вас разполага ли с информация, за този вид двигател (4D56 2.5TDi 116 hp), който доколкото разбирам се поставя на Pajero Classic 2003 и Pajero Sport. Нямам никаква идея с какъв тип ГНП е оборудван, нито с какъв вид разпръсквачи, както и други особености. Ще съм ви много благодарен! Поздрави!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Двигател 4D56 2.5TDi 116 hp
Свий
X
-
Denso в два варианта според годината месеца ...
Какво още ти трябва??
Отделно се слага и на L200
Двигателя си е старото желязо на вече 30 години ...
ГНП-то е леко различно, има някой особености с датчици и изпълнителни устройства ..
Но не е проблемно .....Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
-
Благодаря, за отговора. Интересно ми е откъде са извадили тези приблизително 17 hp от същия агрегат. В миналото имах такъв със механично ГНП и бях доста доволен от него. Интересно ми е също турбината с водно охлаждане ли е. Другото нещо е какъв е типа на разпръсквачите. Поздрави!KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
17 коня са нищо за 2,5 мотор. Други марки от същия обем правят същата мощност, даже без турбо. При дизела, и особено с турбо, мощността в голям диапизон е въпрос на настройки. Е, и дали ще издържи механично и термично. Както и дали ще отговаря на екологичните норми, когато става въпрос за заводско изпълнение.
-
-
Доколкото разбирам помпата е с електронно управление, както и дюзите. Едновремешния ми 2.5 беше с механична помпа Zexel и механични инжектори. Тъй като вървя към подобен двигател, искам да съм наясно с какво може да се сблъскам. Това е и причината, за въпросите ми. Знам, че електронните ГНП не са на особена почит и уважение по ред причини.KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Нямам представа, почти всички, които знам с 116 счупиха колянов вал. Разликата в моторите (100 и 116к.с.) не е само електрониката на помпата, колянов вал и главите са различни, за буталата нямам спомен, ама мисля, че и те не бяха еднакви. И на Л200 се слага 116ка.8)
Коментар
-
Това е много интересна информация. Интересно е и защо се получава този ефект. Предполагам че нещо е "на ръба" на експлоатационните си характеристики. Старата глава на 2.5 беше равна и само дебелината на гарнитурата обезпечаваше нужния луфт, за буталата, които стърчат над челото на блока. Интересно ми е дали има разлика в диаметъра на буталата. Малко пише за този двигател, а документацията покрива общо взето традиционния първоначален вариант с 99 к. с. Поздрави!
-
-
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеТака ставаше с кол. вал, когато не са зацепени правилно балансиращите валове.
А буталата са различни щом е с директно впръскване, поне челото8)
Коментар
-
Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
Съмнявам се, че има връзка с балансиращите валове чупенето на коляновия.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеЧетох го някога в някой от руските форуми и ми се видя логично. При определен режим изпадал в резонанс и тряс.KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Благодаря! При мен се получи така, че форсмажорно се разделих с първото, но така и не съм имал афинитет към друга марка, защото дългата база ми вършеше всичко от което имах нужда, включително леки и средно тежки разходки в гората. Отделно понатрупах части и опит. Поздрави!
KIA Sportage 2000 DOHC 16 v
Коментар
-
Здравей двигателя си е много добър,след един добър ремап от хора които си знаят работата отиваш на 150 коня и 320 нютона,върви много добре,вече три години го експлоатирам така и ядове няма.И не се притеснявай читав мотор не чупи вала.
Последно редактирано от Краси G; 14-06-20, 06:44.
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар