Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пинин - проблем при превключване от P на D или R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пинин - проблем при превключване от P на D или R


    Здравейте,
    На скоро закупих Мицубиши Паджеро Пинин 2.0 ГДИ(двиг.4G94, рама.H77W) 11.2002 г. автоматик със суперселект. Още като тествах имаше проблем при превключване от P на D или R с натисната спирачка. Колата подскача и стои под напрежение. Не се чуват нехарактерни звуци. По-осезаемо е когато колата е студена. При загрят двигател също се усеща, но слабо и оборотите падат на около 500 при натисната спирачка и включена D или R. Същото се получава и след спиране на кръстовище при натисната спирачка и включено D. Когато върна на P или R двигателя се разтоварва и оборотите се нормализират. В движение сменя скоростите завидно добре, дори и при кик-даун. Грешки не записва никакви.
    След покупката смених:
    1. Масло и филтри (въздушен и маслен) на двигател;
    2. Масло и филтър на скоростна кутия (Декстрон 2);
    3. Ангренажен ремък обтегачи и прочее;
    4. Пистови ремъци и обтегач;
    5. Почистена дроселова клапа (нямаше симптоми, но имаше нагар);
    6. Тампони по предно и задно окачване;
    7. Предни и задни накладки.

    В един сервиз за скоростни кутии направиха само проба на място и казаха, че най-вероятно е проблем от износен хидро-трансворматор. Аз все си мисля, че е нещо друго, понеже проблема е само в спряло положение и скоростите ги сменя чудесно.
    Има ли колеги с опит с подобни проблеми? Моля за помощ!

  • #2
    Видно ви е първи автоматик! Нормалното поведение на автоматика е .....да стои на място под напрежение!
    Сега под колко напрежение стои е отделна тема.И да колегите дето са я гледали вероятно са прави, проблеми с торка създават усещането за напрежение.
    Ако има и някой и друг заминал тампон усещането е по голямо.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
      Видно ви е първи автоматик! Нормалното поведение на автоматика е .....да стои на място под напрежение!
      Сега под колко напрежение стои е отделна тема.И да колегите дето са я гледали вероятно са прави, проблеми с торка създават усещането за напрежение.
      Ако има и някой и друг заминал тампон усещането е по голямо.
      bocho64ВВВ Благодаря за мнението. От 10 години карам само автоматици, но все са на VAG групата -В DSG, и при тях има натоварване, но е почти незабележимо. Просто се чудя дали не е някой клапан, кабел или нещо дребно, което мога да проверя преди да правя скъпи ремонти.

      Коментар


      • #4
        При DSG няма а и не може да има натоварване на място,и двата съединителя са свободни на място.При отпускане на спирачката се активира единя. Сигурно затова ви се струва неестествено да има напрежение .

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X