Здравейте,
На скоро закупих Мицубиши Паджеро Пинин 2.0 ГДИ(двиг.4G94, рама.H77W) 11.2002 г. автоматик със суперселект. Още като тествах имаше проблем при превключване от P на D или R с натисната спирачка. Колата подскача и стои под напрежение. Не се чуват нехарактерни звуци. По-осезаемо е когато колата е студена. При загрят двигател също се усеща, но слабо и оборотите падат на около 500 при натисната спирачка и включена D или R. Същото се получава и след спиране на кръстовище при натисната спирачка и включено D. Когато върна на P или R двигателя се разтоварва и оборотите се нормализират. В движение сменя скоростите завидно добре, дори и при кик-даун. Грешки не записва никакви.
След покупката смених:
1. Масло и филтри (въздушен и маслен) на двигател;
2. Масло и филтър на скоростна кутия (Декстрон 2);
3. Ангренажен ремък обтегачи и прочее;
4. Пистови ремъци и обтегач;
5. Почистена дроселова клапа (нямаше симптоми, но имаше нагар);
6. Тампони по предно и задно окачване;
7. Предни и задни накладки.
В един сервиз за скоростни кутии направиха само проба на място и казаха, че най-вероятно е проблем от износен хидро-трансворматор. Аз все си мисля, че е нещо друго, понеже проблема е само в спряло положение и скоростите ги сменя чудесно.
Има ли колеги с опит с подобни проблеми? Моля за помощ!
Коментар