Честита придобивка! Много добре изгежда! Да те вози със здраве!
Моите 5 стотинки. Шиенето на торба за отзад ще е трудно занимание, особено уплътняването й в тежки метеорологични условия. Опредлено прилична палатка е по-добрия вариант, най-добре покривна, но и наземна не е толкова драма. Освен това ще си запазиш товарното пространство изцяло за товарни нужди. И още нещо. L200 има една ососбеност - базата му е по-къса от на другите пикапи и задният мост е близо до кабината. Това има предимства (по-малък радиус на завиване), но и недстатъци - претоварването на легена в задната част може да повлияе лошо на управлението защото "олеква" предницата, а има и случаи на изкривени рами. Не-сличайно оранжевият вариант по-горе е сингъл каб. Имай го предвид. Аз също съм фен на Митсубишито, даже съм хвърлил око на новия модел, но определено ще се насоча към покривна палатка.
Моите 5 стотинки. Шиенето на торба за отзад ще е трудно занимание, особено уплътняването й в тежки метеорологични условия. Опредлено прилична палатка е по-добрия вариант, най-добре покривна, но и наземна не е толкова драма. Освен това ще си запазиш товарното пространство изцяло за товарни нужди. И още нещо. L200 има една ососбеност - базата му е по-къса от на другите пикапи и задният мост е близо до кабината. Това има предимства (по-малък радиус на завиване), но и недстатъци - претоварването на легена в задната част може да повлияе лошо на управлението защото "олеква" предницата, а има и случаи на изкривени рами. Не-сличайно оранжевият вариант по-горе е сингъл каб. Имай го предвид. Аз също съм фен на Митсубишито, даже съм хвърлил око на новия модел, но определено ще се насоча към покривна палатка.
Коментар