До: Масло паджеро?
Щом питаш как, по добре недей.
Отваряш капачката от горе за маслото, отвиваш пробката на картера, развиваш масления филтър(сменя се на всяка смяна на маслото) и чакаш хубаво да се изкапе старото масло. Забърсваш леглото на филтъра, намазваш много тънко с грес гумичката на филтъра и стягаш на ръка , ако си по слабичък ползвай скоба но съвсем леко притегни. Затваряш пробката без да натягаш много. Наливаш маслото, колкото дават по книжка, палиш за около 20-30секунди и гасиш. Изчакваш 10 минути и проверяваш на шеката, ако иска доливане - слагай по малко, изчаквай и тогава проверяваи на щеката.
Първоначално публикуван от dreado
Преглед на мнение
Отваряш капачката от горе за маслото, отвиваш пробката на картера, развиваш масления филтър(сменя се на всяка смяна на маслото) и чакаш хубаво да се изкапе старото масло. Забърсваш леглото на филтъра, намазваш много тънко с грес гумичката на филтъра и стягаш на ръка , ако си по слабичък ползвай скоба но съвсем леко притегни. Затваряш пробката без да натягаш много. Наливаш маслото, колкото дават по книжка, палиш за около 20-30секунди и гасиш. Изчакваш 10 минути и проверяваш на шеката, ако иска доливане - слагай по малко, изчаквай и тогава проверяваи на щеката.
Може да е малко теория,но си е истина.
Коментар