Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло за Паджеро?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Масло паджеро?

    Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
    Дано не ви прозвучи смешно, но ...мога ли сам да си сменя маслото на паджеро I? Как става? Също така да сменя ли и масления филтър след последните 10хил км?
    Щом питаш как, по добре недей.

    Отваряш капачката от горе за маслото, отвиваш пробката на картера, развиваш масления филтър(сменя се на всяка смяна на маслото) и чакаш хубаво да се изкапе старото масло. Забърсваш леглото на филтъра, намазваш много тънко с грес гумичката на филтъра и стягаш на ръка , ако си по слабичък ползвай скоба но съвсем леко притегни. Затваряш пробката без да натягаш много. Наливаш маслото, колкото дават по книжка, палиш за около 20-30секунди и гасиш. Изчакваш 10 минути и проверяваш на шеката, ако иска доливане - слагай по малко, изчаквай и тогава проверяваи на щеката.
    Последно редактирано от Дочев; 03-12-09, 10:06.
    Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

    Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

    Коментар


    • #17
      До: Масло паджеро?

      Моето Паджеро 2 2.5, го карам с Тотал полу синтетика 10/40, сменям на 8000 км. колкото сипя толкова точа, не доливам.
      Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
      Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

      Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

      Коментар


      • #18
        До: Масло паджеро?

        Аз съм съвсвм нов тук и сега ще пробвам да напиша нещо. Аз слагам полусинтетика 15-50 на I.G.A.T. Пише за него, че е универсално и е немско. Пайерото ми е доста старо,88г. но не харчи масло. Може и друго масло да сложа и пак да не харчи, но незнам.

        Коментар


        • #19
          До: Масло паджеро?

          Мерси Дочев, много изчерпателен отговор.

          Само още нещо,
          ако преди съм карал на минерално, а сега смятам да налея синтетично проблем ли ще е или да сипвам смело?

          Коментар


          • #20
            До: Масло паджеро?

            Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
            Мерси Дочев, много изчерпателен отговор.

            Само още нещо,
            ако преди съм карал на минерално, а сега смятам да налея синтетично проблем ли ще е или да сипвам смело?
            Сипвай, важно е да не сипеш вода.
            Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
            Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

            Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

            Коментар


            • #21
              До: Масло паджеро?

              Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
              Мерси Дочев, много изчерпателен отговор.

              Само още нещо,
              ако преди съм карал на минерално, а сега смятам да налея синтетично проблем ли ще е или да сипвам смело?
              Колега - тва с така нареченото пресичане на маслото е далеч в историята....
              Ако можеш да си позволиш синтетика и колата ти не гори масло -слагаи - не искам да изпадам в спор по тоя въпрос за маслата ,но след бая годинки работа по фирмени сервизи поне мога да чета и да разбера какво казват производителите.
              Без всякакви притеснения може да сменяш пълна синтетика на 22 000 км -от синтетика по хубаво няма .

              Коментар


              • #22
                До: Масло паджеро?

                Потропват или клапани или повдигачи,на студен мотор докато позагрее,с масло фуш 10 на 40 полусинтетика е джипа.Може би кофти масло,може ли някаква добавка да ми препоръчате или свястно масло на добра цена,мисля за Лики моли и Мобил.

                Коментар


                • #23
                  До: Масло паджеро?

                  Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
                  ...
                  Само още нещо,
                  ако преди съм карал на минерално, а сега смятам да налея синтетично проблем ли ще е или да сипвам смело?
                  Да споделя опит, макар и не с Pajero.

                  Като купих тераното от подписа ми, сипах 15W50 на OMV, с идеята да покарам малко и да го сменя. На около 2000км сипах 15W40 на Mobil1, и трябва да кажа че особено в началото бях доста доволен - подкачваше бързо и работеше добре. След около 7000км обаче започнах да чувствам че неще не е съвсем така. Започна да подкачва по-бавно (в смисъл, след дълъг престой лампата гаснеше по-бавно), и някои други нещица. Сипах 5W40 пълна синтетика за дизели на mannol, и в началото бях очарован, но за около 500км отново започна да качва бавно. Беше свалило де що има боклук по двигателя и задръстило филтъра. При всички смени е сменян и филтъра, естествено. В момента съм отново с 5W40 на MOTUL и филтър на BOSCH, и за момента вече около 200км няма промяна - качва за около секунда-две, и работи добре. Пали лесно, независимо от температурата. В смисъл, стартера върт бързо, все едно си е загряла.

                  Та, съвета ми е, ако ще минаваш от минерално на пълна синтетика, или междинно сипи полусинтетика, или някаква евтина пълна синтетика, или някакво промивно, че да свали боклуците, и чак после сипи хубаво масло пълна синтетика.

                  Понеже не забелязвам да харчи, аз от тук нататък ще карам само с пълна синтетика. Интеркулера ми, освен че беше леко мазен, светеше от чистота. Входящия колектор - също.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Масло паджеро?

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Да споделя опит, макар и не с Pajero.

                    Като купих тераното от подписа ми, сипах 15W50 на OMV, с идеята да покарам малко и да го сменя. На около 2000км сипах 15W40 на Mobil1, и трябва да кажа че особено в началото бях доста доволен - подкачваше бързо и работеше добре. След около 7000км обаче започнах да чувствам че неще не е съвсем така. Започна да подкачва по-бавно (в смисъл, след дълъг престой лампата гаснеше по-бавно), и някои други нещица. Сипах 5W40 пълна синтетика за дизели на mannol, и в началото бях очарован, но за около 500км отново започна да качва бавно. Беше свалило де що има боклук по двигателя и задръстило филтъра. При всички смени е сменян и филтъра, естествено. В момента съм отново с 5W40 на MOTUL и филтър на BOSCH, и за момента вече около 200км няма промяна - качва за около секунда-две, и работи добре. Пали лесно, независимо от температурата. В смисъл, стартера върт бързо, все едно си е загряла.

                    Та, съвета ми е, ако ще минаваш от минерално на пълна синтетика, или междинно сипи полусинтетика, или някаква евтина пълна синтетика, или някакво промивно, че да свали боклуците, и чак после сипи хубаво масло пълна синтетика.

                    Понеже не забелязвам да харчи, аз от тук нататък ще карам само с пълна синтетика. Интеркулера ми, освен че беше леко мазен, светеше от чистота. Входящия колектор - също.

                    Аз също карам с MOTUL, и съм много доволен. Не е от най-евтините, но поне съм сигурен от къде идва и кой го е произвел.

                    Следващата смяна-пак с него

                    Коментар


                    • #25
                      До: Масло за Паджеро?

                      кажете нещо за добавките за масла.Вършат ли работа?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Масло за Паджеро?

                        Днес погледнах щеката. Масло не харчи, а самото масло си стои все още бистро. Това след вече 400км.

                        Явно наистина предното масло е свалило боклуците по двигателя. Най-малкото почерня доста по-бързо от това.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Масло за Паджеро?

                          Здравейте колеги, имам един въпрос свързан с темата. Колегата в първия пост е написал, че 2.8 ТД хваща 6,7л. масло. Аз днес смених маслото на мойто 2,5 ТД и по каталози се водеше, че хваща 7,6л.. Толкова и хвана.
                          Това нормално ли е???
                          NISSAN PATROL GR

                          OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

                          Коментар


                          • #28
                            До: Масло за Паджеро?

                            Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
                            Здравейте колеги, имам един въпрос свързан с темата. Колегата в първия пост е написал, че 2.8 ТД хваща 6,7л. масло. Аз днес смених маслото на мойто 2,5 ТД и по каталози се водеше, че хваща 7,6л.. Толкова и хвана.
                            Това нормално ли е???
                            Че защо да не е нормално?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Масло за Паджеро?

                              До колкото знам на по моето 2,8,си му трябва 10л.масло да е на максимума.А колега с тия 5-6 литра ще има да си долива и да си мисли че машинката го гори.А то ще се окаже че си има нужда/
                              [SIGPIC][/SIGPIC] Branko Matich

                              Коментар


                              • #30
                                До: Масло паджеро?

                                Първоначално публикуван от dreado Преглед на мнение
                                Мерси Дочев, много изчерпателен отговор.

                                Само още нещо,
                                ако преди съм карал на минерално, а сега смятам да налея синтетично проблем ли ще е или да сипвам смело?
                                Ако ме послушаш не минавай направо на пълна синтетика,а мини първо през полусинтетика(10/40)!От пълната синтетика по-добро няма(според мен),като има много предимства,независимо от изминатите километри,особенно на студен старт,което е много важно,и чисти много добре мотора,но е малко по-"агресивно",и е възможно да протече някой семеринг,а и ще направиш шоково вътрешно почистване на мотора,което не е желателно-това е съвсем накратко!Може да е малко теория,но си е истина.
                                Убеден съм в това,което пиша и няма да влизам в спорове.
                                Последно редактирано от mbenz; 17-12-09, 19:05.
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X