Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

    Първоначално публикуван от Георги-trimata Преглед на мнение
    31-ци са му заводски размер на това Паджеро. Както хората тук ти казаха - от лифт имаш нужда ако ще слагаш по-големи гуми. А за да сложиш по-големи гуми задължително двигателя трябва да има доста повече мощност от твоя. Аз имам 3 л. 150 коня и 33/12.5 - между 31 и 33 се усеща доста разлика. Не ми се мисли при 99 кс. какво ще е...
    ама 31 едвам се събраха,а и когато се посъветвах с въпросния майстор той ми каза,че няма проблем да ги сложа и че след като се вдигне ще си му седят супер.....аз иначе исках първо да се вдигне и след това да сложа гумите! а тоя 3 литровия двигател 2,8 ли е или от по-новите?
    НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

    Коментар


    • #17
      До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

      Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнение
      ... а къде да се направи? ...
      Ако на всяка цена държиш да има лифт и цената не е проблем, все пак е по-добре да го направиш, както трябва. При всички положения би трябвало да е под 3500 (дори с гумите)


      Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнение
      А Митко Фулда къде се намира сигурно е от форума,ако да моля да се обади
      Ето тук е във форума. А иначе е в района на Военна рампа.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

        Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
        Незнам дали от лифт има смисъл, но от едно подобрено окачване определено винаги има поради достатъчно много прични. Това води със себе си и до някакъв лифт така или иначе, но по правилният начин. Като се добавят и едни прилични защити отдолу и евентуално брони - защото колко и да вдигаш една кола с независимо окачване, винаги ударите от долу ще са много повече от колко на автомобил с твърди мостове - нещата стават много прилични. Гумите 31-32" са си съвсем ОК и повече от достатъчни за нормална оффроуд употреба.

        Иначе поставянето на подложки и прочие изпълнения определено е лишено от смисъл и си води до последствията. Пък за смяна на двигател, определено е за хора със свободно време, пари и нерви...
        а може ли да ми обясниш какви са тия защити отдолу и брони?
        НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

        Коментар


        • #19
          До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Ако на всяка цена държиш да има лифт и цената не е проблем, все пак е по-добре да го направиш, както трябва. При всички положения би трябвало да е под 3500 (дори с гумите)




          Ето тук е във форума. А иначе е в района на Военна рампа.
          много сте отзивчиви написах му съобщение,дано отговори!
          НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

          Коментар


          • #20
            До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

            Оправи си двигателя, и не се занимавай с глупости. Спи спокойно - имаш си всичко.
            Не ти трябват нито големи колела, нито лифтове. Не и за прохождане. Като разбереш за какво става дума, тогава и ще решаваш за лифта. Сега не си готова, не ти трябва, и с тоя мотор ще спре да върви и по асфалта.
            За да мирясаш съвсем - изглежда в сухия офроуд оптитума е нещо към 34 дюйма. В блатния - 36 ... 40. Но там гумите не струват по 200 лева. Не вървят по шосето, и изобщо искат друга кола.

            Коментар


            • #21
              До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

              Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнение
              а може ли да ми обясниш какви са тия защити отдолу и брони?
              Защити отдолу пък няма изгледи да ти дотрябват въобще някога, но могат да ти създадат доста излишни ядове. По-добре слушай Стефан какво ти е казал.
              Успех в начинанието!

              Коментар


              • #22
                До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                мисълта ми беше за двигателя....аз още не съм ходила на майстор,защото съм на работа всеки ден,но един приятел ми каза,че може би някакви въздухоотводи на интеркулера,май бяха,са се откачили и от там излизала тая гадна чернилка мръсна! и ако е това проблема ,той е минимален!!! е не че не искам по-мощен двигател... аз общо взето искам да върви по-бързо по магистралата и да смогва на всякакви байри...преди да му сложа 31-те вдигаше максимум 160,а сега с 300-та зора стигам до 140 и то ако съм надолу....
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-06-09, 21:02. Причина: Невалидни линкове
                НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

                Коментар


                • #23
                  До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                  И отговарям на горния пост че пишем заедно.
                  160км/ч. НЕ Е правилна скорост за джип
                  но ако си я вдигал значи двигателя е жив, скоростомера показва обороти на кардана, примерно т.е. при една и съща скорост с малки гуми ще правиш 10 оборота и ще ти показва 100, а с големи 7-8 и ще ти показва 80 ....за това повтарям за последен път, ела ще си клюкаме за коли или чети във форума, шегата на страна, но за всичко тук е писано много
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 30-06-09, 09:21. Причина: Почистване от спам
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #24
                    До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                    Вдигането и офроуда изобщо казано са различни неща. Много хора които карат реално, изобщо не се вдигат, и не от бедност, а по убеждение. Други вдигат. Но първо са се научили да карат, и са се убедили че могат да се справят с такава кола и по поддръжката, и по техниката на пилотажа. И в двете пък няма нищо общо с нормалните джипове.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                      Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнение
                      Мисълта ми беше за двигателя....аз още не съм ходила на майстор,защото съм на работа всеки ден,но един приятел ми каза,че може би някакви въздухоотводи на интеркулера,май бяха,са се откачили и от там излизала тая гадна чернилка мръсна! и ако е това проблема ,той е минимален!!! е не че не искам по-мощен двигател... аз общо взето искам да върви по-бързо по магистралата и да смогва на всякакви байри...преди да му сложа 31-те вдигаше максимум 160,а сега с 300-та зора стигам до 140 и то ако съм надолу....
                      Ако въздуховодите на интеркулера са откачени, скъсани или т.п. това може да е причина за черни пушеци, защото на двигателя няма да достига въздух.
                      Ама това е лесно за диагностициране.

                      Това за 140 - 160 км/ч с този двигател го забрави! Освен ако не искаш бързичко да му видиш сметката на твоя "мечо" де. Тия малки дизели не са правени за магистрални бегачки. Пък, на всичкото отгоре, нали искаш и лифт и по-големи гуми. Значи, ще става още по-зле на магистралата ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        ....старци разбойници...


                        И отговарям на горния пост че пишем заедно.
                        160км/ч. НЕ Е правилна скорост за джип
                        но ако си я вдигал значи двигателя е жив, скоростомера показва обороти на кардана, примерно т.е. при една и съща скорост с малки гуми ще правиш 10 оборота и ще ти показва 100, а с големи 7-8 и ще ти показва 80 ....за това повтарям за последен път, ела ще си клюкаме за коли или чети във форума, шегата на страна, но за всичко тук е писано много
                        а коя е правилната за магистралата ако трябва да пътуваш 6 часа наример???
                        НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

                        Коментар


                        • #27
                          До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Ако въздуховодите на интеркулера са откачени, скъсани или т.п. това може да е причина за черни пушеци, защото на двигателя няма да достига въздух.
                          Ама това е лесно за диагностициране.

                          Това за 140 - 160 км/ч с този двигател го забрави! Освен ако не искаш бързичко да му видиш сметката на твоя "мечо" де. Тия малки дизели не са правени за магистрални бегачки. Пък, на всичкото отгоре, нали искаш и лифт и по-големи гуми. Значи, ще става още по-зле на магистралата ...
                          значи трябва да свиквам с мисълта за скорост с 100-120
                          НЕ ИСКАМ МНОГО,ИСКАМ ВСИЧКО!:D

                          Коментар


                          • #28
                            До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                            Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнение
                            значи трябва да свиквам с мисълта за скорост с 100-120
                            Не
                            90-110 е реалната скорост която може да се поддържа безопасно с жип дето става за гората
                            скоростомерът ти не показва вярно така или иначе
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                              Там ограничението не беше ли 120? Е, с повишаващата пета, това не убива дизелите от онова поколение.
                              Просто свикни с идеята, че НИКОЙ дизел не е бегачка, и че оборотите просто ги убиват. Това не е двигател на Ото, процесите в него и високите обороти са несъвместими неща. А превъртелия дизел можеш да го дадеш на децата да се учат на него на основни ремонти. Все едно - няма опастност от това пак да стане мотор. Парите ще ти вземат, и той ще пали и шава, спор няма. А междуремонтния му ресурс ще е примерно 15% от щатния.
                              Освен ако нямаш пари за нов мотор всяка година.
                              Последно редактирано от Стефан; 29-06-09, 21:22.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Вярно ли е, че няма смисъл от повдигане на Паджерото?

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Просто свикни с идеята, че НИКОЙ дизел не е бегачка, и че оборотите просто ги убиват.
                                Първата част не е вярна. Мога да ти го демонстрирам. Не с жипа, де.

                                ПП 130 е ограничението на магистрала в България
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X