До: От два акумулатора към един?
Няма проблем да се кара с един акумулатор Паджерото.Моето е 3.2DID 2002 г и няколко пъти съм го пробвал това -докато зареждам единия акумулатор си карам с другия...Но не бих се отказал от екстрата да има два акумулатора.Те са така заради зимния пакет ,който включва отопление на седалките, подгев на горивната магистрала,подгрев на стъкла и огледала и като добавиш 100 вата халогени и здрава музика и спокойствие за паленето ...Има италиански/топъл без подгряване/ пакет с един акумулатор 92-95Ачаса.Като са два пак са по 95 Ачаса
До колегата с проблема с паленето-същото ми се случи с Нисан терано 2.4 Бензин-смених четките на стартера и с лека профилактика на корозия и мръсотии по котвата всичко се оправи.
Няма проблем да се кара с един акумулатор Паджерото.Моето е 3.2DID 2002 г и няколко пъти съм го пробвал това -докато зареждам единия акумулатор си карам с другия...Но не бих се отказал от екстрата да има два акумулатора.Те са така заради зимния пакет ,който включва отопление на седалките, подгев на горивната магистрала,подгрев на стъкла и огледала и като добавиш 100 вата халогени и здрава музика и спокойствие за паленето ...Има италиански/топъл без подгряване/ пакет с един акумулатор 92-95Ачаса.Като са два пак са по 95 Ачаса
До колегата с проблема с паленето-същото ми се случи с Нисан терано 2.4 Бензин-смених четките на стартера и с лека профилактика на корозия и мръсотии по котвата всичко се оправи.
, цяла седмица съм с един акумулатор. Така че няма проблем да е един, а другия и аз незнам за какво е. Нямам такива екстри като колегата
Коментар