Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От два акумулатора към един?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От два акумулатора към един?

    При 2 акумулатора на Паджеро 2.8,незнайно колко ампера са може ли да се кара само с един,чувал съм че били за по студените страни))

  • #2
    До: Акумулатор

    Имах същия проблем - нЕ се коси...
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=48792
    Don't hunt IF you can't kill
    първо 0883 после 333 накрая 448

    LZ1BGD

    Коментар


    • #3
      До: Акумулатор

      Проблема ти е = 0, с един акомулатор, електрониката си знае работата ! /пробвано е/
      0876 79 25 21

      Коментар


      • #4
        До: Акумулатор

        хмм,а добре де имаш ли представа какви параметри имат,че май нищо не пише по колко ампера са,стартов ток и т.н.

        Коментар


        • #5
          До: Акумулатор

          Първоначално публикуван от miroman Преглед на мнение
          хмм,а добре де имаш ли представа какви параметри имат,че май нищо не пише по колко ампера са,стартов ток и т.н.
          Ако напъхаш най-големия, който се събира в дупката, всичко ще е наред.

          Коментар


          • #6
            До: Акумулатор

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Ако напъхаш най-големия, който се събира в дупката, всичко ще е наред.
            Най-големия, който се събира е от 92 до 100 Ah, според зависи от производителя. Но ако не си ползваш фаровете за фенерче вечер на някоя полянка и 80Ah е напълно достатъчен, стига алтернатора да ти е ОК. Мойта, като я взех, беше със скромните 60Ah и изкара зимата с него без да създава грижи. Сега съм с Banner UniBull 80Ah.

            Ако, обаче, имаш намерение да слагаш лебедка, допълнителни фарове, компресор и т.н. силови консуматори - най-добре си остани с 2х100Ah
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              До: От два акумулатора към един?

              Мерси за изчерпателния отговор май така ще ги оставя,а са ми казвали че е добре да им разменям места има ли логика или те са паралелно вързани,за да не се хабят и при разкачане в каква последователност.Има ли нужда ключът за запалване да е на таблото както например е при Алфите

              Коментар


              • #8
                До: От два акумулатора към един?

                Разкачаш първо двата минуса, след това плюсовете. Смяната на местата се прави заради факта, че двата акумулатора работят в различен температурен режим - при десния е обикновено по-топло, отколкото при левия, понеже се намира близо до колекторите - това води до различни нива на зареждане и затова е добре да се разменят. Колко често - би трябвало да пише в книжката.

                Паджерото няма чип в ключа, поне що се отнася до втората генерация, и не е необходимо той да е на таблото при разкачане на тоците. Но в интерес на истината, другото ми возило е Ланча Либра, с чип като на Алфите, и досега не ми е правила проблем при разкачане без ключ.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  До: От два акумулатора към един?

                  Я обяснете проблема при разкачане без ключ? Аз редовно си го правя тоя номер, макар и не на паджеро. Не мога да се сетя за електрическа причина за това, но може и да бъркам.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: От два акумулатора към един?

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Я обяснете проблема при разкачане без ключ? Аз редовно си го правя тоя номер, макар и не на паджеро. Не мога да се сетя за електрическа причина за това, но може и да бъркам.
                    Ключалката "забравя" ключа, като остане без ток. После проблеми, докато и обясниш че това си е нейния ключ.

                    "забравянето" вероятно е в компютъра, а не физически в ключалката.

                    Коментар


                    • #11
                      До: От два акумулатора към един?

                      Това с ключа важи само за тия дето имат кодиран чип вътре, демек по-новите коли след 2000г. Предполагам, че проблема е по-скоро при закачането, а не при разкачането - може би компа стартира някаква процедура за разпознаване на кода в чипа и ако не го намери се шашка.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        До: От два акумулатора към един?

                        Еми, правил съм номера и на двете си по-нови возила с чип в ключа, както и на поне още 2. За щастие проблеми не е имало, но от сега ще имам в предвид. Нищо не ми струва едно вкарване на ключа в ключалката.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: От два акумулатора към един?

                          И аз съм го правил на Ланчата, но за кратко - само свалям единия акумулатор и качвам другия. Може би проблема се явява само ако я оставиш без ток за по-дълго време.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #14
                            До: От два акумулатора към един?

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            И аз съм го правил на Ланчата, но за кратко - само свалям единия акумулатор и качвам другия. Може би проблема се явява само ако я оставиш без ток за по-дълго време.
                            Ааа, и двете съм ги оставял дъъъълго време. По няколко седмици.

                            Едното - нисана в подписа ми, а другото - SKODA Fabia '2005.

                            Някога правеха паметта вътре с батерии, с много ниска консумация. Не помня точното име на технологията. Просто тая батерия след 10-15 години не е вече същата и сигурно не удържа на продължително обезелектричване.

                            Сега е друго - флашове и EEPROM-и. Някои държат и над 40 години, уж.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: От два акумулатора към един?

                              Имам малък проблем който сигурно ще реша,но се пак да кажа.

                              Значи една сутрин си ставам и се качвам паля и ... не става.Подавах ток от един друг джип и пак не става ту на единия акумулатор ту на другия и пак не пали.(макар да няма значение на кой акумулатор подавам защото паджерото пали на 12волта но голям ампераж),след това си играх с стартера и пак нищот ток да те пребие нафта да те удавиш и не пали.След това вече се бяхме отказали и викаме айде да дадем последен път от витарата ток и оп и запали.Карах така 2 3 дена без проблем,сутрин си паля всичко 6.ДО другия бум,пак не запалих една сутрин,свалих и двата акумулатора и ги занесох на тест и двата показват че са читави на теста.Качих ги пак и пак ток от една кола на единия и ток от друга за другия акумулатор и пак не пали.еее ядосах се и все руски токоизправител,пуснах му 19волта и много висок ампераж и след 1 минута на токоизправителя и запали.
                              След коментари с много майстори стигнахме до взаймно съгласие че е четки на стартера щом пали на високо напрежение(19волта).
                              И след 2 часа сваляне на стартер сега е за ремонт утре ще го отвория утре и ще пиша.
                              Но приемам идеи.
                              [SIGPIC][/SIGPIC]

                              3.0 v6 24

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X