Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TJM на L200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: TJM на L200

    Разгъване с удар може ли да се получи при независимо окачване?
    Зима иде

    Коментар


    • #17
      От: TJM на L200

      Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
      Разгъване с удар може ли да се получи при независимо окачване?
      Може, но ако има нещо сбъркано в комбинацията пружина/амортисьор. В конкретния случай едва ли е това. Прегряването също би означавало неправилно сметнати амортисьори, освен ако не е причинено от външни фактори/източник, като заваряване в близост, например.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #18
        От: TJM на L200

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        И за мен е изненада, но не толкова голяма. Особено като се има предвид факта, че доста от "големите" имена в бранша са се отдали на поголовен outsourcing.
        Така е, но това не важи за големите австралийски производители. Или поне не важеше до съвсем скоро.

        Коментар


        • #19
          От: TJM на L200

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Така е, но това не важи за големите австралийски производители. Или поне не важеше до съвсем скоро.
          Да. Но някои май вече се преориентират.
          Но пак си мисля, че в случая причината е или грешна окомплектовка, или някаква термична интервенция. Или партида с дефектни О-пръстени. Има и един друг момент - споменава се "най-високия клас TJM" - това би трябвало да означава амортисьори с азотна клетка. Тези амортисьори са склонни към образуване на конденз и, ако се карат с маншон (който естествено е включен в комплекта), този конденз се събира в маншона до един момент, в който изтича обилно, примесен със значително количество фин прах. Всичко изглежда като "амортисьорна трагедия" но всъщност не е нищо страшно.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #20
            От: TJM на L200

            Е незнам дали са с азотна клетка - водят се TJM XGS Gold, но определено са гръмнали от всякъде. Единствената термична интервенция, която може да се е случила е по време на каране. Вярно, че обичам да карам по черни пътища бързичко, ама чак пък толкова....прикачил съм една снимка и вие да им се порадвате.

            Отзад ресьорите - тампоните при монтажа бяха сменени с полиуретанови SuperPro - та ако има някой скъсан, както може и да се окаже не бих търсил вината в тях.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #21
              От: TJM на L200

              Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
              Отзад ресьорите - тампоните при монтажа бяха сменени с полиуретанови SuperPro - та ако има някой скъсан, както може и да се окаже не бих търсил вината в тях.
              Значи тук решението е просто - в БалканСтар най-вероятно са ти икономисали бялата грес за тампоните. Сваляш, прегресираш ги (обилно!) и монтираш обратно. Скърцането ще изчезне гарантирано.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X