Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TJM на L200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • TJM на L200

    Искам да питам някой от колегите с новите L200 дали е слагал окачване на TJM. И ако да, някакви преки впечатления....

    В момента обмислям +25 или 35мм отпред, +150кг отзад. Като идея искам да вдигна колата, но съвсем малко (тъй като доста ми харесва ниският център на тежеста), и основно очаквам/търся доста подобрено поведение на пътя и извън него при нормално и често по-спортно шофиране.

    Стандартното окачване е много зле горкото та обмислям варианти....

  • #2
    До: TJM на L200

    Погледни и тук ако ти хареса нещо пиши ЛС

    Коментар


    • #3
      До: TJM на L200

      Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
      Искам да питам някой от колегите с новите L200 дали е слагал окачване на TJM. И ако да, някакви преки впечатления....

      В момента обмислям +25 или 35мм отпред, +150кг отзад. Като идея искам да вдигна колата, но съвсем малко (тъй като доста ми харесва ниският център на тежеста), и основно очаквам/търся доста подобрено поведение на пътя и извън него при нормално и често по-спортно шофиране.

      Стандартното окачване е много зле горкото та обмислям варианти....
      Представител на TJM конкретно е Пламен, но той не пише във форума.
      Зима иде

      Коментар


      • #4
        До: TJM на L200

        Това го знам аз....

        Явно, няма други, които да са слагали окачване на тая кола, може би е много нова....затова ще пробвам аз и ще видим какъв е резултата.

        Конкретно за сега се спирам върху TJM пълен комплект - отпред +25мм, отзад +20мм/+150кг, с всички тампони, защити за амортисьорите и прочие..ще добавим и едно шнорхелче на TJM за всеки случай...

        Към вече наличните пълни защитите на RalliArt - 6мм дурал за предно окачване, скорости, раздатка и резервоар, плюс RalliArt чипа, BFG AT 31" и хардтопа - мисля, че се получава добър проект за леко експедиционно автомобилче.

        Конкретно избора ми за окачване падна на TJM защото лифта не е особено голям, както и твърдостта на окачването, която ще се получи отзад. За Dobinson, мисля, че е много сериозно окачване определено, но е +45мм, което на мен ми се струва много за моя вкус и конкретната кола. Отделно в австралийските форуми са доста доволни от него, но след добавяне на подложка за задния кардан (получава се вибрация)..та на мен ми идва малко в повече. Все пак колата е в гаранция и всичко е въпрос на компромиси....

        Коментар


        • #5
          До: TJM на L200

          Успех пожелавам и очакваме снимки.
          И аз имам L200 и ще ми е много интересно.
          Зима иде

          Коментар


          • #6
            До: TJM на L200

            Пристигнаха тука едни работи оня ден...и да видим какъв ще е резултата....
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: TJM на L200

              След малко време в Балканстар се получи ето това:



              Дакела вече не се влачи по корем.... Оказа се, че има някой подробности по монтажа на окачването и шнорхела, но като цяло резултата е много добър.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                От: До: TJM на L200

                Малко обновяване на темата: всъщност след само една година употреба предимно по асфалт (около 20к км) и много леки черни пътища, TJM се оказа голяма грешка за този автомобил. Предните амортисьори са изтекли напълно (никой около мен не е виждал чак такава амортисьорна трагедия), а задните ресьори издават звуци като на умиращ москвич. Колата не стои на пътя грам, а за излизане по черно и дума неможе да става.

                За съжаление не го купих комплекта от България, а от Англия заедно с друго оборудване и сега ще ми е малко трудно да си потърся гаранцията, но поне се изясни, че така нестава и ще се търси по-добро решение.

                Коментар


                • #9
                  От: До: TJM на L200

                  Неочакван резултат...
                  Я кажи защо си бил в Балкан Стар (споменал си го при снимката с шнорхела), нещо да ти настройват или?
                  Зима иде

                  Коментар


                  • #10
                    От: До: TJM на L200

                    Там го правиха монтажа на шнорхела и окачването за да се запази гаранцията на автомобила. Но добре се справиха, проверихме го внимателно след това монтажа и всичко си беше правилно.

                    Резултата наистина ме потресе и мен - все пак това са най-високия клас амортисьори на TJM - чак носачите са оляти в масло от тях, за возията да не говорим. И да кажем, че съм се метнал в някоя дупка - а пък то и двата едновременно приключиха.

                    Коментар


                    • #11
                      От: TJM на L200

                      Сигурно ли е, че резултата е от комплекта и в случая производителя (TJM), а не от монтажа например?

                      Коментар


                      • #12
                        От: TJM на L200

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Сигурно ли е, че резултата е от комплекта и в случая производителя (TJM), а не от монтажа например?
                        То да объркаш монтажа на амортисьори ще е своеобразно постижение бре
                        Зима иде

                        Коментар


                        • #13
                          От: TJM на L200

                          Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                          То да объркаш монтажа на амортисьори ще е своеобразно постижение бре
                          Писали сме заедно с jimmy. Не малко заминали амортисьори съм видял от, несъобразен монтаж на лифт окачване, хайде.

                          Коментар


                          • #14
                            От: TJM на L200

                            Ами въпроса е следния, то отпред е независимо - идва coil-over амортисьора на TJM с пружината за него комплект. Просто няма какво да се прави, освен да се сложи на колата и да се направи реглаж на предницата. Лифта е 3см, не е да кажеш, че е нещо зверско.

                            Иначе първите 10,000км возеха уникално добре и после реших, че нещо си внушавам - докато накрая видях резултата.

                            Коментар


                            • #15
                              От: TJM на L200

                              И за мен е изненада, но не толкова голяма. Особено като се има предвид факта, че доста от "големите" имена в бранша са се отдали на поголовен outsourcing. Но все пак е странно. По принцип причина за подобна случка може да бъде или разгъване с удар, или системно прегряване (ако изключим фабричния дефект).
                              А за скърцането на ресьорите причината може да е или в износени slipper pads (ако има такива), или в скъсани тампони.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X