Сутрин давам на D и първата 1минута не тръгва нито на R като по работи малко около 1 минута се опрява има всички скорости.Някакви идеи някои имали?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Свий
X
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Незнам на какво казваш "балон"Първоначално публикуван от getano Преглед на мнениене вярвам да е от балона,
Както колегата "Христо" каза ако преместиш лоста малко напред или назад от точната предавка и тръгне, това е лоша регулировка,
за една минута освен вискозитета на маслото да се променя, (понеже загрява) и да успява да мине през нещо мръсно и полузапушено
другото е да е налято някакво неправилно масло
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Пробвах пак не тръгва с старото и новото масло няма никва разлика.Односно балона или както се казва точно това което се хваща за маховика.И като покарам по дълго време ми се струва че почва повече да боксуба.Слеткато е работил малко давам на някаква скорост и веднага тругва даржи на баир нетругва на зад.
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Първоначално публикуван от getano Преглед на мнениетова което се хваща за маховика.
това е хидро-трансформатор или на английски торк-конвертор....ама не вярвам да е от него. Щом си с правилното масло и то с достатъчно ниво, от клавиатурата на компютъра не мога да помогна повече, може би специализиран сервиз във Варна
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Ами по принцип то трябва да държи на баир/както се изрази/ А за буксуванети как го установи че е повечеПървоначално публикуван от getano Преглед на мнениеПробвах пак не тръгва с старото и новото масло няма никва разлика.Односно балона или както се казва точно това което се хваща за маховика.И като покарам по дълго време ми се струва че почва повече да боксуба.Слеткато е работил малко давам на някаква скорост и веднага тругва даржи на баир нетругва на зад.
Колкото по даваш газ по ти се струва че буксува
Според мен ми прилича на датчик или хлабава връзка там.
Човек се учи с много практика:D
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Привет колега,четох ти темата и ти гарантирам ,че си опържил кутията(изгорил си някой дискове вътре,а оттам още знайни и незнайни проблеми с логиката,помпата или турбината).В Толбухин такава кутия разглобена жив човек не е виждал ощеПървоначално публикуван от getano Преглед на мнениеНивото е добре след смяната е същата работа цвета на маслото е е тъмен.Мен ме съмнява да не е помпа, ама не съм сигурен. Затова питам, не вярвам да е от балона, може и от някой клапан.
,а ремонта във Варна може да те докара до ритуално убийство ,ако случайно намериш някой от двамата души който по моя информация могат да я оправят,но по тяхни думи никога няма да се хванат точно с кутия на Паджеро,ще чуеш четирицифрена цена за ремонта и пак без никаква гаранция за ремонта,частите и колко време ще издържи.Имам Паджеро 2 бензин автомат и бях със същите симптоми и цвят на маслото след смяна ,но уви в събота на Варна офроуд рали 2009 се изпържи тотално като ме изостави вдън горите с ко-пилота ми и gps координатите само.Излязох от трасето и веднага при Иван Крема(морга във Варна по пътя за Каменар 0888603085)който имаше 3бр. такива и ги продава за трицифрени суми(въпрос на пазарлък)купих една и обратно в джаза.Повтори постъпката ми и не ходи по мъките освен ,ако има кой да ти докара цял донор от Англия.Използвай масло ATF2 .Айде упех
[FONT=Comic Sans MS]
[/FONT]
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Дисковете са здрави,на O.D бяха износени смених ги,ня маше 4-та,вече има всички скорости но това с нетръгването си остана.Колсолтирах се с маистора от Варна тои ми каза че неможе да е хидро трансформатора,но колегата щом казва остава и това да пробвам.
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
И аз смятам че е правПървоначално публикуван от getano Преглед на мнение.... но това с нетръгването си остана.Колсолтирах се с маистора от Варна тои ми каза че неможе да е хидро трансформатора,....
по-скоро нещо е запушено в "мозъка". Щом си с правилното масло, с правилно ниво, остава нещо да "задира" на студено
, като се стопли и луфтовете се увеличат, и то почва да работи.
"Мозъка" когато не си го правил, в най-общия случай се сваля като разхлабиш всички болтове 3-4 оборота, след това той започва да "хлопа" и тогава виждаш кои го държат към скоростната кутия, отвиваш само тях, разкачаш куплунгите, и го слагаш на голяма и чиста маса. Като за пръв път, се разглобява слой по слой, (може да си записваш и да си правиш снимки за да ти е по-лесно сглобяването) Всички болтове в една равнина се отхлабват 3-4 оборота и се пробва плочата (това което държат) дали се стреми да изкочи т.е. дали и къде отдолу има пружини, отхлабват се още 1-2 оборота, стемиш се да видиш между двете плочи какво има, после още малко, като най добре е да останат за накрая 4 (или поне 2) един срещу друг ....и така полека
...освен буталца с пружини, има и 2-3-4 малки съчмички в някои кутии, така че бавно и внимателно. После за почистване сухи памучни парцали, бензин и ако нещо трябва да се шлайфа шкурка над 1000 (но далеч от кутията), после миеш детаила, подсушаваш, пръскаш с ВД40 и монтираш....пък късмет
аборт по телефона се прави трудно!
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар