Сутрин давам на D и първата 1минута не тръгва нито на R като по работи малко около 1 минута се опрява има всички скорости.Някакви идеи някои имали?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Свий
X
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Първоначално публикуван от getano Преглед на мнениене вярвам да е от балона,
Както колегата "Христо" каза ако преместиш лоста малко напред или назад от точната предавка и тръгне, това е лоша регулировка,за една минута освен вискозитета на маслото да се променя, (понеже загрява) и да успява да мине през нещо мръсно и полузапушено
другото е да е налято някакво неправилно масло
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Пробвах пак не тръгва с старото и новото масло няма никва разлика.Односно балона или както се казва точно това което се хваща за маховика.И като покарам по дълго време ми се струва че почва повече да боксуба.Слеткато е работил малко давам на някаква скорост и веднага тругва даржи на баир нетругва на зад.
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Първоначално публикуван от getano Преглед на мнениетова което се хваща за маховика.това е хидро-трансформатор или на английски торк-конвертор....ама не вярвам да е от него. Щом си с правилното масло и то с достатъчно ниво, от клавиатурата на компютъра не мога да помогна повече, може би специализиран сервиз във Варна
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Първоначално публикуван от getano Преглед на мнениеПробвах пак не тръгва с старото и новото масло няма никва разлика.Односно балона или както се казва точно това което се хваща за маховика.И като покарам по дълго време ми се струва че почва повече да боксуба.Слеткато е работил малко давам на някаква скорост и веднага тругва даржи на баир нетругва на зад.Колкото по даваш газ по ти се струва че буксува
Според мен ми прилича на датчик или хлабава връзка там.
Човек се учи с много практика:D
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Първоначално публикуван от getano Преглед на мнениеНивото е добре след смяната е същата работа цвета на маслото е е тъмен.Мен ме съмнява да не е помпа, ама не съм сигурен. Затова питам, не вярвам да е от балона, може и от някой клапан.,а ремонта във Варна може да те докара до ритуално убийство ,ако случайно намериш някой от двамата души който по моя информация могат да я оправят,но по тяхни думи никога няма да се хванат точно с кутия на Паджеро,ще чуеш четирицифрена цена за ремонта и пак без никаква гаранция за ремонта,частите и колко време ще издържи.Имам Паджеро 2 бензин автомат и бях със същите симптоми и цвят на маслото след смяна ,но уви в събота на Варна офроуд рали 2009 се изпържи тотално като ме изостави вдън горите с ко-пилота ми и gps координатите само.Излязох от трасето и веднага при Иван Крема(морга във Варна по пътя за Каменар 0888603085)който имаше 3бр. такива и ги продава за трицифрени суми(въпрос на пазарлък)купих една и обратно в джаза.Повтори постъпката ми и не ходи по мъките освен ,ако има кой да ти докара цял донор от Англия.Използвай масло ATF2 .Айде упех
[FONT=Comic Sans MS]
[/FONT]
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Дисковете са здрави,на O.D бяха износени смених ги,ня маше 4-та,вече има всички скорости но това с нетръгването си остана.Колсолтирах се с маистора от Варна тои ми каза че неможе да е хидро трансформатора,но колегата щом казва остава и това да пробвам.
Коментар
-
До: Проблем с автоматичната кутия П2 2.5
Първоначално публикуван от getano Преглед на мнение.... но това с нетръгването си остана.Колсолтирах се с маистора от Варна тои ми каза че неможе да е хидро трансформатора,....по-скоро нещо е запушено в "мозъка". Щом си с правилното масло, с правилно ниво, остава нещо да "задира" на студено
, като се стопли и луфтовете се увеличат, и то почва да работи.
"Мозъка" когато не си го правил, в най-общия случай се сваля като разхлабиш всички болтове 3-4 оборота, след това той започва да "хлопа" и тогава виждаш кои го държат към скоростната кутия, отвиваш само тях, разкачаш куплунгите, и го слагаш на голяма и чиста маса. Като за пръв път, се разглобява слой по слой, (може да си записваш и да си правиш снимки за да ти е по-лесно сглобяването) Всички болтове в една равнина се отхлабват 3-4 оборота и се пробва плочата (това което държат) дали се стреми да изкочи т.е. дали и къде отдолу има пружини, отхлабват се още 1-2 оборота, стемиш се да видиш между двете плочи какво има, после още малко, като най добре е да останат за накрая 4 (или поне 2) един срещу друг ....и така полека...освен буталца с пружини, има и 2-3-4 малки съчмички в някои кутии, така че бавно и внимателно. После за почистване сухи памучни парцали, бензин и ако нещо трябва да се шлайфа шкурка над 1000 (но далеч от кутията), после миеш детаила, подсушаваш, пръскаш с ВД40 и монтираш....пък късмет
аборт по телефона се прави трудно!
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар