Здравейте,
От доста време следя форума и се радвам на многото полезна информация, която откривам тук. Отскоро съм доволен собственик на късо П2 - 4D56, което търсих и избирах в продължение на няколко месеца. Разбира се, като всеки стар автомобил, наред със задължителната профилактика (масла, ремъци,ролки и т.н.) има още някои дребни болести за излекуване. Най-неприятната от тях е един теч на горивопровода:
Причина за теча видима корозия на тръбичките в един участък от около 30-40см, в който те са закрепени със скоби към шасито, в зоната под шофъорската седалка.
Явно вариантите за ремонт са два:
- подмяна на цялата тръбна връзка от резервоара до филтъра, ако се намери здрава такава втора употреба - съмнявам се че може да се намери нова,
или
- изрязване на увредения участък и поставяне на негово място на подходящ горивопроводен маркуч.
Бих искал да чуя мненията ви "за" и "против" втория вариант, тъй като необходимите за целта материали са ми на разположение, но все още се колебая да пристъпя към действие.
Благодаря предварително!
От доста време следя форума и се радвам на многото полезна информация, която откривам тук. Отскоро съм доволен собственик на късо П2 - 4D56, което търсих и избирах в продължение на няколко месеца. Разбира се, като всеки стар автомобил, наред със задължителната профилактика (масла, ремъци,ролки и т.н.) има още някои дребни болести за излекуване. Най-неприятната от тях е един теч на горивопровода:
Причина за теча видима корозия на тръбичките в един участък от около 30-40см, в който те са закрепени със скоби към шасито, в зоната под шофъорската седалка.
Явно вариантите за ремонт са два:
- подмяна на цялата тръбна връзка от резервоара до филтъра, ако се намери здрава такава втора употреба - съмнявам се че може да се намери нова,
или
- изрязване на увредения участък и поставяне на негово място на подходящ горивопроводен маркуч.
Бих искал да чуя мненията ви "за" и "против" втория вариант, тъй като необходимите за целта материали са ми на разположение, но все още се колебая да пристъпя към действие.
Благодаря предварително!
Коментар