Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на горивопровод на П2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на горивопровод на П2

    Здравейте,
    От доста време следя форума и се радвам на многото полезна информация, която откривам тук. Отскоро съм доволен собственик на късо П2 - 4D56, което търсих и избирах в продължение на няколко месеца. Разбира се, като всеки стар автомобил, наред със задължителната профилактика (масла, ремъци,ролки и т.н.) има още някои дребни болести за излекуване. Най-неприятната от тях е един теч на горивопровода:

    Причина за теча видима корозия на тръбичките в един участък от около 30-40см, в който те са закрепени със скоби към шасито, в зоната под шофъорската седалка.

    Явно вариантите за ремонт са два:
    - подмяна на цялата тръбна връзка от резервоара до филтъра, ако се намери здрава такава втора употреба - съмнявам се че може да се намери нова,
    или
    - изрязване на увредения участък и поставяне на негово място на подходящ горивопроводен маркуч.

    Бих искал да чуя мненията ви "за" и "против" втория вариант, тъй като необходимите за целта материали са ми на разположение, но все още се колебая да пристъпя към действие.
    Благодаря предварително!
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

  • #2
    До: Ремонт на горивопровод на П2

    Добре дошъл!
    Вариантът с маркуча е по-лесен и безболезнен, но ако е на място, където няма да го достигнат вдигнати от гумите клечки и камъни
    Ако решиш да го правиш с тръбичка, по-добре според мен да е медна - слагаш и забравяш!

    Коментар


    • #3
      До: Ремонт на горивопровод на П2

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Ако решиш да го правиш с тръбичка, по-добре според мен да е медна - слагаш и забравяш!
      Подкрепям ....ето ти и софийски адреси на "тръбопроизводители"
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #4
        До: Ремонт на горивопровод на П2

        Благодаря за мненията.
        Мястото ми се стува добре защитено, още повече, че има възможност да се модифицира леко трасето и маркучите да легнат върху гредата вместо отстрани. Така няма да има начин да ги удари каквото и да било. Не е невъзможно да се помисли и за допълнителна защита - спирална броня за самия маркуч или някаква ламарина, която да покрие цялата подменена зона.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #5
          До: Ремонт на горивопровод на П2

          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
          Благодаря за мненията.
          Мястото ми се стува добре защитено, още повече, че има възможност да се модифицира леко трасето и маркучите да легнат върху гредата вместо отстрани. Така няма да има начин да ги удари каквото и да било. Не е невъзможно да се помисли и за допълнителна защита - спирална броня за самия маркуч или някаква ламарина, която да покрие цялата подменена зона.
          Обаче остава цялата останала част, която също е "загнила". По-добре сменявай тръбичките...

          Коментар


          • #6
            До: Ремонт на горивопровод на П2

            Операцията "маркучи" приключи успешно. Останалата част от тръбичките си изглежда съвсем здрава и гладка и мисля, че ще изкара така още дълго време, но все пак като се постопли времето може и да се замисля за цялостна смяна.

            Интересни са обаче ефектите от елиминацията на теча:
            - колата определено престана да се "замисля" при рязко подаване на газ, което е съвсем нормално;
            - изчезна и едно много дразнещо поведение, за което не можех да си обясня причината, а именно: при загрял двигател и изключване от скорост оборотите падаха до 1000 и си оставаха там; след спиране и принудително леко "задавяне" чрез включване на скорост и леко отпускане на съединителя, оборотите се установяваха на нормалните за празен ход - около 750, но на следващия светофар картинката се повтаряше... Много ми е интересно как точно нехерметичността на горивопровода е предизвиквала такъв ефект

            П.П. Много ми е интересно и какво ще излезе от горивния филтър при предстоящата му смяна
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              До: Ремонт на горивопровод на П2

              И на мен ми предстои таз операция. Прави локвички някъде около задния диф (дълга база)
              Маркуча с какъв диаметър е, да се подготвя и направо да сменям?

              Коментар


              • #8
                До: Ремонт на горивопровод на П2

                Това трябва да е дизел, така ли? За него по принцип горивоподаващата система е важна колкото и горивонагнетяващата. На бензиновия му е все едно как и какво наливаш на входа на смесообразуването, а на дизела хич даже не му е. Това плуване на оборотите е характерно при горивно гладуване, и освен че е досадно, е опасно. В такъв режим дизелът прегрява.

                Коментар


                • #9
                  До: Ремонт на горивопровод на П2

                  Само за да не остане някой заблуден - и на бензиниет не им е все едно дали имат бензин или не на входа, при недостатъчно количество бензин се получава бедна смес, която хич не е безопасна.
                  Иначе паджерковците и двата са дизели (гледайки другите постове на колегата)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ремонт на горивопровод на П2

                    Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнение
                    И на мен ми предстои таз операция. Прави локвички някъде около задния диф (дълга база)
                    Маркуча с какъв диаметър е, да се подготвя и направо да сменям?
                    Тръбичките са:
                    Подаваща - d=8mm, връщаща - d=6mm. Съответно това трябва да са вътрешните диаметри на маркучите. Много е важно да си намериш читави скоби и да резнеш тръбите наистина "до здраво".

                    П.П. Около задния диф е мястото, където тръбичките излизат от резервоара, и там има снадка от "холендров тип". Виж да не тече от нея.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ремонт на горивопровод на П2

                      Мдам, точно там около резервоара е някъде.
                      Ще мина днес след работа през един канал да погледна откъде е точно.

                      Мерси

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ремонт на горивопровод на П2

                        Днес, вече почна да си тече като пич На практикер оставих голяма локва и се заех.
                        Проблемът беше металната тръбичка, точно над задният мост, където е хваната с една скобка.
                        Срязах я и я шунтирах с маркуч

                        Някой ден обаче, ще ми се наложи май да сменя целите горивопроводи

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X