Първоначално публикуван от Паджеровод
Преглед на мнение
Борил съм се, например, с 4 акумулатора за UPS - свързани последователно-паралелно. Обикновени стартерни монбатски необслужваеми по 100А.ч. След като изрично поисках да имат 4 последователни серийни номера, реших да премеря изравнителните токове при напълно заредени и напълно изтощени след няколко месеца работа. Резултат - под 10ма и за двата случая.
Важна подробност - тези батерии са работили при офисна температура, еднаква за 4-те, никога не са зареждани с повече от 5А заряден ток, никога не са изтощавани с повече от 50А разряден ток и никога не са виждали вибрации, клатушкане и забравени фарове. В джипа, предполагам, няма да е точно така.
Първоначално публикуван от CarTest™
Преглед на мнение
... по DIN .... по малко, ама .... достатъчно.
Коментар