Здравейте отново.
1. За съжаление уреда, който ми мери нафтата във резервара не работи правилно
Като го напълня стои най - горе, но изведнъж започва да пада много по - бързо от колкото трябва и когато имам вече половин резервар то ми показва, че няма нищо. Моя майстор не е специалист и намери такава джаджа дето се пъха в резервуара и я смени, но проблема не се реши 
2. От някъде тече масло. Сутрин като погледна от долу има локвичка. Има едно много малко маркуче от турбуто към картера който се беше раздул и скъсал и го смених със някакво друго, обаче се оказа, че и то се е раздуло
В момента моя майстор е сложил някакво маслоустойчиво, но не съм сигурен, че всичко е наред, затова искам да ви попитам какво може да причинява раздуването на маркучето и дали ми трябва просто по - добро маркуче или това е знак, че нещо не е наред?
1. За съжаление уреда, който ми мери нафтата във резервара не работи правилно
Като го напълня стои най - горе, но изведнъж започва да пада много по - бързо от колкото трябва и когато имам вече половин резервар то ми показва, че няма нищо. Моя майстор не е специалист и намери такава джаджа дето се пъха в резервуара и я смени, но проблема не се реши 
2. От някъде тече масло. Сутрин като погледна от долу има локвичка. Има едно много малко маркуче от турбуто към картера който се беше раздул и скъсал и го смених със някакво друго, обаче се оказа, че и то се е раздуло
В момента моя майстор е сложил някакво маслоустойчиво, но не съм сигурен, че всичко е наред, затова искам да ви попитам какво може да причинява раздуването на маркучето и дали ми трябва просто по - добро маркуче или това е знак, че нещо не е наред?

. Паджеровода каза - изходящия маркуч за маслото на турбото. И с входящия, и с изходящия майтап не бива. Като избие, за нула време двигателя е без масло!
заедно
Коментар