Обява

Свий
Няма добавени обяви.

L200 - какво мислите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Пък и място за мезета ще има.
    LZ1VMH

    Коментар


    • #17
      И аз това си мислех )
      товаря багажа на 3-4 моториста, пък вие ме дърпате де не мога да издрапам )
      хехе
      Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Earendil
        И аз това си мислех )
        товаря багажа на 3-4 моториста, пък вие ме дърпате де не мога да издрапам )
        хехе
        Може и мен вътре да сложиш. Хем гориво ще икономисам. Пък като трябва ще те тегля. Лебедка имам. Може дори да не го сваляме Вранглера, направо от горе ще теглиме. Направо на далавера ще бъдем.
        LZ1VMH

        Коментар


        • #19
          Само дето е по-широк от пикапа Вранглера ти, нищо че е къс и изглежда компактно.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Earendil, ако излезеш на по-сериозен офроуд, бързо ще се ориентираш, от какво има нужда джипа ти. Сам ще прецениш от какво имаш нужда и какъв ектрийм можеш да си позволиш.
            Един съвет от мен: никога сам!
            NISSAN PATROL 2.8TD

            Коментар


            • #21
              Особено силно важи за "леките" разходки. Доказано най-висок процент гафове стават по разходките.

              Коментар


              • #22
                L 200 Е СУПЕР!

                (лични впечатления)
                Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                Коментар


                • #23
                  Моето мнение е че ще триабва да се ограничиш до разходки и не екстреамни оф роудинг със този пикап. Не ме разбираи грешно, пикапа изглезда много добре, но в екстреамни офф роаудинг ще имаш главоболия.
                  Бих препоръчал да вземеш по стар модел където всичко е просто и лесно за правене.
                  Новите коли идват сус толкова много боклуци, което го прави по трудно да се прави.
                  Офф роудинг много често води до чупене на части, и много правене.
                  Колкото е по просто, толкова е по лесно да се прави, пък и по ефтино.
                  На новите коли има толкова много електроники, че като отвориш капака ти става лошо.
                  Пласмаси и жици на васиакъде.
                  Аз моя като го зех отворих капака а там нищо....само пласмасови кутии и жици.
                  Изгубих месеци докато намеря куде е дистрибутора и накраиа се оказа че няма дистрибутор.
                  Свещите са вутре в цилиндрите, и ако триабва да ги сменям, нямам на представа как ще го правя.
                  Добр че са 160,000 км свещи, но пук сус сичките електроники, само главоболия.
                  Оня ден забравих да затвориа вратичката за бензина, и неще да пали, сичко блокирано, заради една вратичка. Саифти нещо.
                  А от сичкото друсане много е вероиатно ниакоя жица да се охлаби и въри тирси що светят лампите.
                  Караи си пикапа за кеф по улиците и по скромните офф роудинг трасета. Това е моиата препоръка.
                  Пък твоя си работа ако искаш вурви и троши пикапа, твои си е, ама не мисля че си заслужава.
                  Кажи малко подробности за твоя пикап. Колко коня, цилиндра, торк?
                  Просто от любопитство. Ниама такива тука и не съм ги виждал
                  Мерси предварително
                  CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                  http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                  http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                  Коментар


                  • #24
                    Здрасти,

                    прави си за новите коли и прочее, но в тази връзка до колко "екстремен" ..т.е. Ком-Емине (на който съм изтеглил всички снимки ) до колко ексремен е бил според вас.
                    и колко "екстемен" примерно ще е рила-родопи-странджа.. (на че ще имам времето да дойда, а бих искал)
                    иначе хубавото е , че е нов и следователно би трябвало да не се троши кой знае колко .. инак здраве да е пък колите се правят.

                    що се отнася до данните
                    2.5 ТДИ е.. скоростите са късички, за даноси разбира се - до 1200 кг
                    240 нм при 2000 об.
                    като коне 115 - до 137 с чип тунинг.. знам че не изглежда много в сравнение с американските животни , но и скоростите са късички, добре разчетени, така че винаги има дост. мощ, дори и наоълно натоварен.. (скоро го карах от софия с 1 тон мин. мазилка и 4 човека без да се мъчи изобщо..)
                    иначе стандартнито 4wd - 4h i 4l + пълно заключване на задния диф.

                    http://www.mitsubishi-motors.cz/car/...nicka-data.php
                    тук има малко данни
                    Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                    Коментар


                    • #25
                      Според мен в тази тема има цялостно объркване относно предмета на разговора. go go go предполагам споменавайки Ком-Емине има в предвид състезанието Ком-Емине ЗигЗаг трофи. А Earendil предполагам има в предвид пътешествието от вр. Ком до нос Емине 2005.

                      За състезанието не мога да коментирам, защото не съм запознат, а за пътешествието от вр. Ком до нос Емине мога да кажа следното:

                      При такъв род пътешествия, където няма състезателен елемент, а точно обратното всеки се стреми да помогне на другите има съществени разлики в това кой докъде и с каква машина може да отиде. Да на това пътешествие имаше много екстремни препятствия, но те бяха преминавани бавно и с необходимото внимание. За съжаление дори и при такова каране определени автомобили не са в състояние да преминат маршрута без сериозни щети. Примерите са една Шеви Нива която от връх Ком замина директно за София за да бъде заменена с УАЗ. И при най-добри желание нямаше никакъв шанс да преживее това пътешествие без значителни повреди. Същото беше и положението с една Toyota 90 без подготовка която ни следваше по асфалтовите пътища. Другия пример беше една Навара, която много бързо се отказа и то с основание. Специално за посочения от вас автомобил мисля, че има голям шанс да премине подобно пътешествие, но все пак трябва да сте съвършено наясно, че ще има сериозни щети по външния вид. Визирам на първо място предната броня, която задължително си заминава, ще бъде надраскан от клоните и многократно ще бъде удрян отдолу. Ако това не ви притеснява никакъв проблем... Имаше един участник от Варна който изключително хитро се беше подготвил със Опел Фронтерата. Тя беше със свалени брони и цялата облепена с някакво специално фолио което после се сваля без повреди по боята. Тъй че начини има...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #26
                        Венци, на някои от кадрите от филмчето видях един Форд Експлорър
                        Той пък къде е тръгнал и какво стана с него
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Те се включиха по средата на пътешествието и след това на участъците с големи коловози хванаха асфалта...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            хахахаха, щях са се учудя ако беше друго
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              Карам L200 от три месеца и съм много доволен от машината за изминатите около 5 000 км. Сигурно някой ще каже, че за тези пари може да се вземе джип втора ръка и да му се направи зверски тунинг, определено е така. Всичко е въпрос на избор и потребности.

                              Коментар


                              • #30
                                Карай си го с кеф, чудесен универсален автомобил е.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X