Обява

Свий
Няма добавени обяви.

L200 - какво мислите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • L200 - какво мислите?

    Здравейте,

    от известно време чета вашия форум и съм много ентусиазиран живот и здраве да се включа в някой поход.
    Даже снощи си свалих всички снимки от Ком-Емине и ми е интересно дали мислите, че с на баща ми митсубишито ще имам проблеми.
    http://bora-bora.hit.bg/snow/l2001.jpg
    http://bora-bora.hit.bg/snow/l2002.jpg
    Изкарвал съм го по гората, в кал и прочее и си мисля, че дори нетунинговано, лифтирано и прочее има достатъчно клирънс и прочее дори във фабричния си вид за преход като тези.. (като е натоварен с повечко багай отзад де.. иначе без тежест на задните колела - но коммент )..
    Разбира се задкормилното устройство има огромен процент значение, но съм уверен в себе си.. каквото не знам ще го науча или съобразя .

    Та .. лични врпечатления за L200..?

    Мерси предварително
    Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

  • #2
    Мои лични наблюдения са че много достойно си се представя машинката. Малко и е голямо междуосието и е твърдо окачването отзад, заради което има склонност от по-ранно от очакваното диагонално закантарване, но ако шофьора е добър се справя на ниво.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Първо страхотна машина.А отностно въпроса ми би трябвало да се справи все пак трасето не е тежак офроуд.Проблемите при теб идват от по голямата разлика в килограмите на преден и заден мост както и склоноста на предницата да потъва в кълта.Но с добро каране няма да има особени пролеми.

      Коментар


      • #4
        Много интересен модел. Не съм го виждал в щатите . Трябва да е европеиски модел. И аз карам пицкап с 4 врати, и както ниакои друг каза проблема е в теглото. Много е тежък, но със внимателно каране мозеш да се забавляваш много.
        Изглежда същиат клас като моя тоест мид саиз.
        Караи и се наслаждаваи.
        CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
        http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
        http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

        Коментар


        • #5
          за разходки е добро и може да си направиш голям кеф но за екстремен офроуд, като това на ком - емине забрави. колата е адски дълга, отзад надвеса е огромен и ще ти овиснат задните гуми във въздуха на първото стръмно изкачване или спускане, няма шнорхил и ще се одави, няма гуми и в първата сериозна кал ще остане там и после трябва да дойдат поне още 2 други джипа да те извадят, после ще спукаш кумите и нямаш, с какво да вдигнеш колата зада ги смениш, нямаш лебедка .... списъка е дълъг и имаше тема за това. освен това, кото върнеш после колата на бащати и ти гарантирам огроме семеен скандал и пълна забрана да я караш

          не се залъгвай, никоя стандартна кола нестава за екстремен офроуд, тия работи дето ги правим по колите не са за гъзария
          drive alive

          Коментар


          • #6
            както виждаш http://video.google.com/videoplay?do...997&q=off+road - горе/долу става и за оффроуд
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #7
              да де за разходка е екстра
              drive alive

              Коментар


              • #8
                go go go, аправо ми разби детските мечти , но не смятам да се предавам .
                1. червената тойота от снимките на ком-емине не е по-къса, нито е по-висока от митсубишито. мисля че като габарити са еднакви.. мога да поровя в нета даже ако ми дадете точните й габарити
                2. гуми - ама къде ме мислиш ?! много ясно че ще си купя чисто нови гуми спец. за кал и пр. както му се полага.. много ясно че няма да тръгна с фабричните всесезонки
                3. лебедка - прегледах списъка.. мисля че беше в желателните , а не задължителните неща. имаше джипове без лебедки, не че не мога да си купя и сложа.. но 1во трябва да и се сложат ролбари отпред, за които да се хване.
                .. за давенето.. трябва ли да коментирам.. пак давам за пример ком-емине.. май видях макс 1-2 коли с шнорхели, и не варвам някъде да се гази повече от 50 санта вода примерно
                що се отнася до другите неща същата работа.. високи крикове, пътеки и прочее.. купуват се

                за съжеление август ми е пик сезон тук на морето и поне този - абсурд.. но поне за 1 ден мога да дойда на финала в последния ден

                поздрави
                Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                Коментар


                • #9
                  ако си решил да го оборудваш разбирасе че става, аз говорех за вида в който се купива от магазина.

                  червената тойота беше асистенция и не е карала през кривите места, а коли без шнорхили май имаше няколко само и всичките имаха грижи, когато пресичахме искара, там водата беше доста над 50см

                  лебедката е много важно и абсолютно задължително нещо, даже имаше обсъждане тази година да не се допускат по трасетата коли без такава но ако си решил да се захващаш с тоя спорт няма грижи, ще си купиш на много места вече се продават.

                  но да те предопредя, офроуда е болест, като се разболееш няма лек, затова по - добре почни от кадето трябва. ела с митсубишито на някое състезание да видиш за какво става дума и дали ти харесва и ако решиш че ти харесва си купи една стара кола и я подготви както трябва. ако хванеш да правиш това Л200 за състезания ще пръснеш куп пари и пак няма да е добре
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    така съм по-съгласен ,

                    за друга дйипка.. надали поне не на този етап.
                    старши така или иначе мисли да си взема до 1 год. голям седан, вместо да се друса в джипа, а той да остава за зор-заман.. така че няма поблеми да го ползвам за тези неща.
                    за лебедката също съм съгласен, все пак и за мен е по-добре, както и да не занимавам други да ме измъкват.
                    предполагам ще започна с някои по-скормни излетчета.. но усещам че болестта ме хваща.. познавам чувството защото миналата година се разболях от болест - ски.. и вече няма оправяне.. всеки 1-2 дена които успея да открадна съм по пистите..
                    усещам подобна привързаност и тук

                    уви - дългата база засега е нещо с което ще трябва да се примиря
                    абе поживьом - увидим

                    все пак мерси за коментарите и мненията. оценявам ги

                    поздрави!
                    Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                    Коментар


                    • #11
                      щом така стоят нещата, няма грижи, по - добре е дълга база отколкото никаква
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        като му гледам предната броня, и се замисля ако е доста тежък и ще ти потъва май трябва да се отървеш от нея докато е още цяла. сми доста е ниска и пластмасова...

                        Коментар


                        • #13
                          природата не търпи излишни работи, което е излишно само пада
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            ми.. ще махам ко да правя

                            ето ви 1 галерийка.. от английски фен сайт, но нашето е 1 към 1:
                            http://www.l200.org.uk/gallery/displ...lbum=289&pos=8

                            само малко фейслифт на радиаторната решетка щото е 2005 модел

                            ей го и в дакар
                            http://www.l200.org.uk/gallery/displ...lbum=290&pos=7
                            Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                            Коментар


                            • #15
                              ако не те е страх да го понадараскаш, спокойно може да се пуснеш в туристическия клас /с МТ гуми и една лебедка/...

                              за пикапите казват, че возели и вървели много по-добре с няколкостотин кг отзад
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X