Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене при студен двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Трудно палене при студен двигател

    Проблема с трудното палене се реши! След смяната на всички подгряващи свещи паленето е ОК. Опитах няколко сутринти при по-студено пали моментално. Единствено остана да видя защо прекъсва докато е студен. Вероятно е дюза. Ще ги сваля за тестване.

    Благодаря на всички колеги, които дадоха мнение!

    Коментар


    • #47
      До: Трудно палене при студен двигател

      Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
      Проблема с трудното палене се реши! След смяната на всички подгряващи свещи паленето е ОК. Опитах няколко сутринти при по-студено пали моментално. Единствено остана да видя защо прекъсва докато е студен. Вероятно е дюза. Ще ги сваля за тестване.

      Благодаря на всички колеги, които дадоха мнение!
      Колега,
      след проверка се оказа че и аз имам изгоряла свещ, как разбра каккъв модел ти е свеща.

      Във форума четох че има два вида 6 и 12 волтови. На свеща която свалих не пише нищо .....

      Паджеторо ми е 2.5 ТДИ, 91, Японско изпълнение, на таблото нямам лампа за подгрев ако това е показател?

      Каква е цената на такава свещ?

      поздрави

      Коментар


      • #48
        До: Трудно палене при студен двигател

        Първоначално публикуван от rudyto Преглед на мнение
        след проверка се оказа че и аз имам изгоряла свещ, как разбра какъв модел ми е свещта.?
        Можеш да си провериш по VIN в онлайн каталог, например тук, какви са ти оригиналните свещи и по тях да търсиш аналог в каталозите на търговците.

        Виж например колко струват комплект такива оригинални в Англия (с отстъпката)
        http://www.click2add.co.uk/index.htm...tml&lang=en-gb
        Последно редактирано от Паджеровод; 12-11-08, 19:56.

        Коментар


        • #49
          До: Трудно палене при студен двигател

          Първоначално публикуван от rudyto Преглед на мнение
          Колега,
          след проверка се оказа че и аз имам изгоряла свещ, как разбра каккъв модел ти е свеща.

          Във форума четох че има два вида 6 и 12 волтови. На свеща която свалих не пише нищо .....

          Паджеторо ми е 2.5 ТДИ, 91, Японско изпълнение, на таблото нямам лампа за подгрев ако това е показател?

          Каква е цената на такава свещ?

          поздрави
          Здравей,
          Направих така, както го е описал Паджеровод, само че на мойте свещи си пишеше че са 11 волта. Купих свещите по 45 лева бройката, марка Beru ( колко са беру немога да кажа)

          Коментар


          • #50
            До: Трудно палене при студен двигател

            Аз също имам проблем със студеното палене ( при под 5 градуса). Понеже смених и четирите свещи преди месец не подозирах че може да е в тях проблема. Въпреки че бяха 11в каквито са по каталог за 2.8 мотора, някакви японски по 48лв бройката, се оказа че са изгорели и четирите . Въпреки това и при 0 градуса пали с лек тормоз. Явно загряват по -бързо от времето което подава напрежение релето. Сега сам поръчал HKT , и се надявам да не горят. Така че много е важно да са правилните свещи. За 2.8 мотора има 3 вида, в зависимост от годината на производство, за 2.5 също са няколко вида. В Балкан Стар комплекта е кам 390лв.

            Коментар


            • #51
              До: Трудно палене при студен двигател

              Докато сме още по темата да попитам. Смених комплекта свещи. Първо ги тествах да видя за колко нагряват и теста показа че нагряват точно за времето което подва напрежение релето. Сложих ги и пална от четвърт. Добре ама веднага след като палнах, волтметъра отчита 14.5 напрежение, което по моему спира когато датчика за охладителната е подал сигнал модула, че водата е загряла. След това волтетъра не отчита нищо. Естественно това време е предостатъчно да изгори чисто нови свещи. Някакви идеи

              Коментар


              • #52
                До: Трудно палене при студен двигател

                Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                Докато сме още по темата да попитам. Смених комплекта свещи. Първо ги тествах да видя за колко нагряват и теста показа че нагряват точно за времето което подва напрежение релето. Сложих ги и пална от четвърт. Добре ама веднага след като палнах, волтметъра отчита 14.5 напрежение, което по моему спира когато датчика за охладителната е подал сигнал модула, че водата е загряла. След това волтетъра не отчита нищо. Естественно това време е предостатъчно да изгори чисто нови свещи. Някакви идеи
                Май датчика дава погрешна информация на реле времетоСмени го и виж какъв ще е ефекта

                Коментар


                • #53
                  До: Трудно палене при студен двигател

                  Да де, но дори и да не е изправен датчика , защо подава 14.5???

                  Коментар


                  • #54
                    До: Трудно палене при студен двигател

                    14.5V е напрежението след като запали двигателят защото алтернаторът започва да произвежда ток с напрежение каквото му зададе реле-регулаторът.
                    При теб странното е ако мериш това напрежение на шината на свещите. До там обикновено има спадове и би трябвало да е по-ниско. Но 14.5V не е опасно за 12-волтови свещи ако времето за включване не е прекалено дълго.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Трудно палене при студен двигател

                      Паджеровод, меря напрежението на шината или на произволна свещ, все е 14.5. А включването е докато загрее до кам 40-50 градуса охладителната течност, после изключва. Но това време е от порядака на 5 мин поне когато е студено. Имайки предвид че вече смених веднъж свещите и пали точно 1-2 пъти като хората, и сега като ги смених пак бяха всичките изгоряли, ме навежда на мисълта че това време е прекалено много за 12в свещи. А не трябва ли след запалване да подава 6в? Иначе да греят така 5 мин дори на 12в ми се струва много. Системата за подгряване е self-regulating glow

                      Коментар


                      • #56
                        До: Трудно палене при студен двигател

                        Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                        Паджеровод, меря напрежението на шината или на произволна свещ, все е 14.5. А включването е докато загрее до кам 40-50 градуса охладителната течност, после изключва. Но това време е от порядака на 5 мин поне когато е студено. Имайки предвид че вече смених веднъж свещите и пали точно 1-2 пъти като хората, и сега като ги смених пак бяха всичките изгоряли, ме навежда на мисълта че това време е прекалено много за 12в свещи. А не трябва ли след запалване да подава 6в? Иначе да греят така 5 мин дори на 12в ми се струва много. Системата за подгряване е self-regulating glow
                        Тогава нещо релето за време се базика

                        Коментар


                        • #57
                          До: Трудно палене при студен двигател

                          Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                          А включването е докато загрее до кам 40-50 градуса охладителната течност, после изключва. Но това време е от порядака на 5 мин поне когато е студено. Имайки предвид че вече смених веднъж свещите и пали точно 1-2 пъти като хората, и сега като ги смених пак бяха всичките изгоряли, ме навежда на мисълта че това време е прекалено много за 12в свещи. А не трябва ли след запалване да подава 6в? Иначе да греят така 5 мин дори на 12в ми се струва много. Системата за подгряване е self-regulating glow
                          О! За това време ги гориш задължително!
                          При системата за подгряване self-regulating glow, подаването на напрежение (12V!) продължава около 10 секунди (при голям студ малко повече) след запалване.
                          Провери първо датчика за температура и връзката към него. Ако там всичко е наред съмнението се насочва към "мозъка" в кутийката...

                          Коментар


                          • #58
                            До: Трудно палене при студен двигател

                            Благодаря на Паджеровод за отговора и насоките. Засега , за да не я мъча да пали от компресия, паля сутрин с едно кабелче от плюса, защото съм откачил подаващият кабел към шината да не ги изгори пак. Ще проверя датчика за температурата да видя какво ще излезе и ще докладвам. А как се проверява датчика между другото?

                            Коментар


                            • #59
                              До: Трудно палене при студен двигател

                              Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                              А как се проверява датчика между другото?
                              https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...dvigatelya.pdf

                              Коментар


                              • #60
                                До: Трудно палене при студен двигател

                                подобен на гореописания проблем-от време на време вкл. подгряването/светва лампата на таблото/;поради това пдгряването е изнесено на отд. бутон на таблото - по технология-"направи си сам",иначе подгр. свещи свършват бързо; т.е. натискаш с пръста около 10 сек. и палиш, ако не стане -повторение,само не знам колко вр. трябвада се държи вкл. за да изгорят свещите....!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X