Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене при студен двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Трудно палене при студен двигател

    Точно такова, дето Паджеровод го е показал, имах в предвид. Поне за първоначална проверка става.

    Иначе за другото си прав. Ама понеже е скъпо, та до колкото знам има на малко места.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      До: Трудно палене при студен двигател

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      Карай си возилото и не се занимазай с глупости ..... поне за сега!
      Добре де, а какво хлопа, в крайна сметка? В интерес на истината всичките 5-6 дизела,с подобна бошовска помпа, до които съм имал достъп, работеха баш по същия начин. А тя тая помпа си е кажи-речи еднаква от време оно, само дето по-новите са с електроника вътре.

      Интересно ми е бе човек! Чисто технически. От къде се поражда това хлопане, особено на студено, при положение че във всяко едно отношение двигателя си работи нормално, пали лесно, не пуши и върви както трябва.

      Сега, за потенциалните механични места горе-долу се сещам. Ама сигурно има и друго.

      И защо примерно има едно положение на настъпване, при което това хлопане изобщо го няма. А при спускане със съвсем лека газ се чува отчетливо, а съвсем леко се чува когато е настъпена докрай. Явно има и нещо, свързано с горенето.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: Трудно палене при студен двигател

        Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
        Незнам на колегата какъв му е цвета на пушека ама при мане беше сив. Освен , проверих свещите , дюзите се наложи центроване на помпата към предварение .На студено леко чука/ детонационно/ ,като загрее и утихва . Никой не те предупреди за свещите . Внимавай с волтажа 6 или 12 . Това дето го дърпаш не мисля ,че е обогатител - ръчна газ . Ай със здраве .
        Пушека е тъмно-сив към черен. Нямам тропане на студен двигател, работи, както когато е загрял. За ръчната газ небях сигурен че обогатител, несъм карал стар дизел преди и само предположих, простете невежеството Относно машинката за проверка на дюзите, има един възрастен майстор, който използва именно такава машина за проверка и както каза колегата по-горе дори пали нафтовата пара и гледа пламъка. Подгряващите свещи ги поръчах по номер на рама от магазина japan parts надявам се да са такива, каквито трябва но ще ги огледаме внимателно преди да ги монтират.
        LZ1UX

        Коментар


        • #34
          До: Трудно палене при студен двигател

          Най добре е сравнение със старата свещЗа този двигател 4D56 има 2-3 вида свещи взамвисимост от това коя година е пройзводство.Различават се по волтаж -резба -дължина -конус-дължина и форма на електрода/нагряващата част/

          Коментар


          • #35
            До: Трудно палене при студен двигател

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Интересно ми е бе човек! Чисто технически. От къде се поражда това хлопане, особено на студено, при положение че във всяко едно отношение двигателя си работи нормално, пали лесно, не пуши и върви както трябва.
            Хлопа си, според това колко е предварението ....
            По-ранно впръскване ..... повече хлопа.
            По-късно впръскване .... мека работа (почти като бензин)

            А ... и да не ме питаш после пак .....
            Компа ти регулира помпата, тоест колко и КОГА (по-рано или по-късно)!!!

            Сега разбра ли, какво правят при "чип тунинга" .... по-рано и малко повече гориво = по-голям въртящ момент.
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #36
              До: Трудно палене при студен двигател

              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
              Хлопа си, според това колко е предварението ....
              По-ранно впръскване ..... повече хлопа.
              По-късно впръскване .... мека работа (почти като бензин)

              А ... и да не ме питаш после пак .....
              Компа ти регулира помпата, тоест колко и КОГА (по-рано или по-късно)!!!

              Сега разбра ли, какво правят при "чип тунинга" .... по-рано и малко повече гориво = по-голям въртящ момент.
              Ха мерси!

              Значи на студено хлопа, щото обогатява повече, че да държи оборотите. А за да обогатява повече, трябва да пръска по-рано, че да може да изгори, понеже на студено гори и по-бавно, освен всичкото.

              Това за компа го знам. Знам и как регулира, в смисъл че съм разглеждал устройството на тая помпа. За чип тунинга - пак така.

              Много черпения ти се насъбраха вече.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                До: Трудно палене при студен двигател

                Според мен да се сменят свещоте и да не се пипа нищо друго.Ще попадне на някое неграмотно говедо,дето може да му донесе само главоболия.В България всеки разбира от всичко.

                Коментар


                • #38
                  До: Трудно палене при студен двигател

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Значи на студено хлопа, щото обогатява повече, че да държи оборотите. А за да обогатява повече, трябва да пръска по-рано, че да може да изгори, понеже на студено гори и по-бавно, освен всичкото.
                  Има механични помпи на Бош (като моята например), които си нямат никакъв регулатор на предварението или обогатяването според температурата. И не забелязвам голяма разлика в "хлопането" на топло и студено. В смисъл, че няма такова. Въпрос на настройка.
                  Моята има регулатор на предварението само според оборотите и натоварването.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Трудно палене при студен двигател

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Има механични помпи на Бош (като моята например), които си нямат никакъв регулатор на предварението или обогатяването според температурата. И не забелязвам голяма разлика в "хлопането" на топло и студено. В смисъл, че няма такова. Въпрос на настройка.
                    Моята има регулатор на предварението само според оборотите и натоварването.
                    Това е съвсем същата механично помпа, без електрониката, и с един центробежен регулатор вътре, който върти предверението. А горивото се определя от това, колко си натиснал педала. Няма дебитомери, няма компютри, няма жици. Абе нищо няма.

                    Сега, от "базовия" модел, до тоя, дето изцяло се управлява от компютър, сигурно има и куп междинни варианти. Аз общо взето изглежда съм попадал все на крайните.

                    Например:
                    1. Ford Transit 2.4 , т.нар "York diesel". Първия дизелов бус на форд. Изцяло механична помпа, само с центробежен регулатор, с бренери, 65к.с. (по спомен). Като не го караш като хората, пуши колкото искаш, и харчи като за световно, без да върви повече. А иначе без грам пушек, и вървящ пак така. Това чудо ми даваше разход между 7 и 8 литра на 100
                    2. Terranо-то ми в момента. 2.7TDI 125к.с., пак с бренери, и натъпкано с електроника. С датчик за отваряне на едната дюза, и т.н. А до помпата даже и жило няма. Всичко минава през компа, който реално се опитва да направи така, все едно оня 2.4 дизел без грам електроника, го кара някой, дето цял живот това е правил, и му е идвало отръки. Щото това е почти невъзможно да го накараш да изпуши, както щеш да го напъваш, ако приемем че всичко му е наред, и не е чипосвано. Това си е май другата крайност.

                    ... а двете помпи дори и външно изглеждат доста подобни. Особено предната им част, от където излизат тръбичките за дюзите. А точно тая част пък май е абсолютно еднаква като устройство за всички такива помпи на Bosch.

                    Обаче е факт че оня Ford на студено също хлопаше малко повече. Ръчна газ нямаше, та се налагаше да се държи в обороти от педала. Говорим за първата, да речем, половин минута, че дори и по-малко.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Трудно палене при студен двигател

                      Ако те интересува (или някой друг) тук съм качил един наръчник по механични и такива с електронно управление помпи на Бош.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Трудно палене при студен двигател

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Ако те интересува (или някой друг) тук съм качил един наръчник по механични и такива с електронно управление помпи на Бош.
                        Мерси, за което. Моята информация, дето бях намерил някога, беше доста по-откъслечна.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Трудно палене при студен двигател

                          Монтирахме новите свещи. Двигателя е запалил от половин оборот. Изпушил е първоначално и това е . Няма да тресе нито да прекъсва нито да прави димна завеса. Несъм очевидец, нямах търпение и се обадих на механика по телефона. Тъй, като в момента е около 20 градуса, утре ще го пробам сутринта рано, когато е по-студено да видя дали ще има проблем. Дано само свещите да са били проблем.
                          LZ1UX

                          Коментар


                          • #43
                            До: Трудно палене при студен двигател

                            Нормално е от време на време да пропушва при палене. И тия от магазина понякога го правят.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Трудно палене при студен двигател

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Нормално е от време на време да пропушва при палене. И тия от магазина понякога го правят.
                              Знам, на жена ми Ситроена / C3 hdi / още, като го взех от магазина припушваше а беше на 12 километра пробег.

                              Важното е че джипката пали нормално и няма да ме зареже в планината, сутринта, като се опитам да го запаля.
                              LZ1UX

                              Коментар


                              • #45
                                До: Трудно палене при студен двигател

                                Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение

                                Важното е че джипката пали нормално и няма да ме зареже в планината, сутринта, като се опитам да го запаля.
                                Няма да те предаде само си я обслужваи добре и тя ще ти се отблагодари.Акумулатора за зимата е много важен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X