много е вероятно уестгейта да се базика и клапана да отваря,ама тогава би трябвало да се чува свистене,а за такова колегата не съобщава,освен да му е много силна музиката))
много е вероятно уестгейта да се базика и клапана да отваря,ама тогава би трябвало да се чува свистене,а за такова колегата не съобщава,освен да му е много силна музиката))
Аааа, не, аз съм кат' Вапцаров - слушам си песента на мотора...
А т'ва за уестгейта - може ли пак, ама на български .
Последно редактирано от denislav; 15-01-09, 21:13.
уестгейта представлява клапанче, което се отваря след като налягането което прави турбото превиши зададена стойност . Преставлява бутало, което се задвижва от сгъстен въздух , под което има пружина, и е свързано със самия клапан. има още едно маркуче, което води до там, от където турбината засмуква въздух (между турбото и въздушния филтър). когато отвори уестгейта, газовете от колектора преди турбото излизат в тръбата СЛЕД турбото - /тоест не преминават през турбото/, но звука е баят сериозен,щом нема музика,значи не е тва))
за твоя случай е важно кога го прави това,примерно едно е да натиснеш рязко да кажем стига 3200 оборота и пада/тогава се мисли за уестгейта/ ,или поради някаква причина като караш по-"жежко" отнемеш газта и тогава се губи мощността и след известно време пак се връща все едно нищо не е било...
Вижте к'во намерих при колегите с JEEP-овете http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=53255
Горивен филтър с подгрев - ммммм, красота....
Дали има нещо подобно, което може да се ашладиса и на нашите кошници?
Коментар