Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Студено палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Студено палене

    Колеги, защо сутрин при студен двигател, при подаване на контакт лампата за подгряващите светка за 2 сек. и естественно паленето става от 3-4 оборота?Свещите ги погледнаха и казаха че са нови...

  • #2
    До: Студено палене

    Еми, ъъъ, сигурно за да подгреят. Нали това им е работата.

    А и е нормално на студено да палу малко по-трудно. Все пак е дизелак, и не е купен вчера от магазина (предполагам).

    Виж зимата как ще се държи. Ако пали по същия начин и на -15, карай и си свиркай. Ако има някакъв проблем, при -15 градуса изобщо няма да запали, или ще е много тегаво.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Студено палене

      Да ама за 2 сек. ме съмнява да подгреят, даже понякога май и не светва, затова и не пали от 1/4 оборот. Има нещо гнило. Нищо че е дизел, трябва да пали при тази температура без проблем.

      Коментар


      • #4
        До: Студено палене

        А сигурен ли си, че въобще подгрява?

        То ламБата може да си свети, ама...?

        Има ли захранване към свещите в този момент?

        След отговора на тези въпроси ще е ясно към свещи ли да се насочваш или към реле

        Успех!!!

        Коментар


        • #5
          До: Студено палене

          Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
          Да ама за 2 сек. ме съмнява да подгреят, даже понякога май и не светва, затова и не пали от 1/4 оборот. Има нещо гнило. Нищо че е дизел, трябва да пали при тази температура без проблем.
          Зависи коя система на подгряване имаш. Auto glow; Quick glow и Easy glow май бяха. При мен подгряването си е точно 2 сек. на 12V и след това докато стигне определена температура греят при 6V.(Само дето нямам лампа на подгряването) Сега на скоро се оказа, че ми е изгоряла едната свещ и сутрин палеше след лек размисъл А преди време имах изтекъл кондензатор в единия модул на управлението... е тогава беше много весело посред зима- пълен паметник
          Като ти светне и изгасне лапата чува ли се чаткане на релета?

          Коментар


          • #6
            До: Студено палене

            Сиситемата не знам коя е, търсих модула за управление, който го дават да е някаде до таблото , но не го видях. Паджерото 99 година, 4м40. При топъл двигател лампичката не светва за подгряване, само при студен и както ти каза точно за 1-2 сек. При подаване контакт се чува щракане, и изчаквам 10-15 сек, но пак пали от 5-6 оборота. Мерих и има напрежение на свещите до кам 40-50 градуса температура, после изчезва. Също така и всички са работещи. Понеже ми тресе на бавни обороти и евентуално може да е дюза , дали и паленето може да е проблемно от нея?

            Коментар


            • #7
              До: Студено палене

              Може, разбира се.

              На загряло пак ли тресе?

              Ако дюзата "пикае", или не разпръсква като хората, горенето в тоя цилиндър не е както трябва, дори и подгревната свещ да е в ред. Колкото е по-студено, толкова по-не е в ред.

              По принцип паленето на дизелак на студено е малко проблемно, още по дефиниция. За това и има куп технологии - печки за подгряване, подгревни свещи, подгревни реотани във входащия колектор, предварително размърдване на маслото и сигурно още куп такива.

              Лошото е че всяка неизправност някъде, дори и малка, веднага влияе на този и без това критичен процес.

              Щом знаеш че има дюза за правене, по-добре я направи максимално бързо. Просто въпросния цилиндър работи по-зле от другите, дори и когато не го усещаш. А дизеловия двигател, предвид високата му компресия, както и други неща, е много по-чувсвителен към такива неща от всеки бензинов.

              Освен това, ако двигателя ти е с бренери (предкамерно впръскване), при не добро горене ще имаш по-голямо топлинно натоварване, и то не където трябва, и по начина, за който е сметнат.

              Успех.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Студено палене

                ако ти ги "загрева" до 40-50 градуса,значи си без свещи колега,ти виждал ли си как подгрява свещ до червено...между другото как разбра,че са до 40-50 градуса?
                другото-не чакаш ли прекалено много,за 15 секунди свеща ще изстине,пали се веднага,в големите студове понякога е нужно второ подгряване.
                Мойте са на 6V ,изобщо лампа ми не свети,даже не съм сигурен дали и има,след запалване се чува неколкократно прещракване на релето,при голям студ помага и "ръчната" газчица-играе ролята на смукач

                Коментар


                • #9
                  До: Студено палене

                  Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                  Сиситемата не знам коя е, търсих модула за управление, който го дават да е някаде до таблото , но не го видях. Паджерото 99 година, 4м40. При топъл двигател лампичката не светва за подгряване, само при студен и както ти каза точно за 1-2 сек. При подаване контакт се чува щракане, и изчаквам 10-15 сек, но пак пали от 5-6 оборота. Мерих и има напрежение на свещите до кам 40-50 градуса температура, после изчезва. Също така и всички са работещи. Понеже ми тресе на бавни обороти и евентуално може да е дюза , дали и паленето може да е проблемно от нея?
                  Системата ти е Self-regulating glow, щом е само с червена лампа:



                  За определяне на времето за подгряване тя взима сигнал от датчика за температура на охл. течност. При студен двигател (под 20гр.) времето трябва да е 4-8 сек., при загряване намалява. Ако на студено времето е много късо трябва да провериш датчика за темп. и електронния блок.
                  Съпротивлението на датчика трябва да е съответно:
                  20 гр. - 3.2 килоома
                  40 гр. - 1.5 килоома
                  80 гр. - 300 ома

                  Коментар


                  • #10
                    До: Студено палене

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Може, разбира се.

                    На загряло пак ли тресе?

                    Ако дюзата "пикае", или не разпръсква като хората, горенето в тоя цилиндър не е както трябва, дори и подгревната свещ да е в ред. Колкото е по-студено, толкова по-не е в ред.

                    По принцип паленето на дизелак на студено е малко проблемно, още по дефиниция. За това и има куп технологии - печки за подгряване, подгревни свещи, подгревни реотани във входащия колектор, предварително размърдване на маслото и сигурно още куп такива.

                    Лошото е че всяка неизправност някъде, дори и малка, веднага влияе на този и без това критичен процес.

                    Щом знаеш че има дюза за правене, по-добре я направи максимално бързо. Просто въпросния цилиндър работи по-зле от другите, дори и когато не го усещаш. А дизеловия двигател, предвид високата му компресия, както и други неща, е много по-чувсвителен към такива неща от всеки бензинов.

                    Освен това, ако двигателя ти е с бренери (предкамерно впръскване), при не добро горене ще имаш по-голямо топлинно натоварване, и то не където трябва, и по начина, за който е сметнат.

                    Успех.
                    На загряло, когато е на място пак тресе. Това чистене на дюзи с ултразвук върши ли работа?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Студено палене

                      Еми пробвай. Ако е замърсена, може и да се оправи. Ако не - нови.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X