Здравейте на всички, след като чета от доста време тук, най-после станах собственик на автомобил 4х4, мицубиши паджеро спорт/99г. Не е най-сериозния off-road автомобил, но за нуждите ми - 70/30 шосета и главно коларски/тракторни пътища без нищо екстремно извън пътя, мисля, че е добре.
Въпросът ми е, при смяна на масло на заден диференциал, са поизпаднали някои чаркове с течността Не съм ги видял още, но доколкото разбрах, са доста малки и неидентифицирани. Късчета метал просто.
Първата ми реакция беше, да разглабяме и да ремонтираме. Човекът от сервиза обаче, на когото имам доверие, ми препоръча по никакъв начин да не се занимавам с ремонт и да си карам, докато не "изгърми" нещо. Думите му бяха, "ремонта на диференциал ще ти излезе колкото колата" Ок, оставихме нещата така, още повече, че при каране не съм чул виене и не усещам проблем.
Като се позамисля обаче, не ми се оставят така нещата. Първо, може някое лагерче за 100 лева или скобичка, оставайки неремонтирани, да скапят всичко останало и тогава наистина отиваме на скъпия ремонт. После, да кажем, че се е обадила някоя сериозна част, целия диференциал може да струва и 15000 лв, но която и да е от 30-тината части няма да е повече от 1000... айде 2000 за drive gear примерно... Или се лъжа?
Всеки съвет от патил човек ще ми е много ценен... Малко ми е куцо в момента Да ремонтирам или да не ремонтирам... Това е въпроса...
Въпросът ми е, при смяна на масло на заден диференциал, са поизпаднали някои чаркове с течността Не съм ги видял още, но доколкото разбрах, са доста малки и неидентифицирани. Късчета метал просто.
Първата ми реакция беше, да разглабяме и да ремонтираме. Човекът от сервиза обаче, на когото имам доверие, ми препоръча по никакъв начин да не се занимавам с ремонт и да си карам, докато не "изгърми" нещо. Думите му бяха, "ремонта на диференциал ще ти излезе колкото колата" Ок, оставихме нещата така, още повече, че при каране не съм чул виене и не усещам проблем.
Като се позамисля обаче, не ми се оставят така нещата. Първо, може някое лагерче за 100 лева или скобичка, оставайки неремонтирани, да скапят всичко останало и тогава наистина отиваме на скъпия ремонт. После, да кажем, че се е обадила някоя сериозна част, целия диференциал може да струва и 15000 лв, но която и да е от 30-тината части няма да е повече от 1000... айде 2000 за drive gear примерно... Или се лъжа?
Всеки съвет от патил човек ще ми е много ценен... Малко ми е куцо в момента Да ремонтирам или да не ремонтирам... Това е въпроса...
Коментар