Обява

Свий
Няма добавени обяви.

моля за съдействие от колегите с новото L200

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • моля за съдействие от колегите с новото L200

    Колеги,
    след намеса от вносителя (смениха пръта на волана, беше заводски дефектен и тропаше) волана не само седи настрани в движение, но и оборотите вляво и дясно са различни като брой.
    Моля споделете колко оборота прави волана, при положение, че няма намеси по колата.
    Благодаря предварително
    Зима иде

  • #2
    До: моля за съдействие от колегите с новото L200

    не знам точно колко оборота прави твоя волан, но би трябвало да са около 3.2-3.5, поне на повечето автомобили е така. Лесен начин за установяване; навиваш волана до края на една страна, почваш да въртиш в другата посока и броиш оборотите; полученото делиш на 2 - това са ти оборотите които трябва да прави във всяка посока; навиваш отново до края , завърташ в другата посока броя обороти за една страна; слизаш и гледаш - гумите трябва да са направо и волана да е направо; откачваш кормилния прът от където е по лесно и коригираш ако е нужно. излючително внимателно с еърбега!
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #3
      До: моля за съдействие от колегите с новото L200

      това ми е ясно, въпросът е дали фабрично има разлика в броя завъртания в двете посоки.
      че няма да се мине без да оправям мърлящината на висококвалифицираните специалисти - факт (fucked)
      Зима иде

      Коментар


      • #4
        До: моля за съдействие от колегите с новото L200

        Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
        това ми е ясно, въпросът е дали фабрично има разлика в броя завъртания в двете посоки.
        че няма да се мине без да оправям мърлящината на висококвалифицираните специалисти - факт (fucked)
        С марката и по-специално с модела нямам опит, ама едва ли е по-различно от останалите автомобили. Когато свалям волана и изгубя позиция си го правя по изключването на мигачите, демек да изключва мигачите симетрично, много е удобно за груба настройка на място.

        Другия вариант е да качиш колата на стенд за реглаж на ходова част, там да ти сложат според комп гумите за на право, да откачиш волана и да си го монтираш, така че да си стои като за на право. този метод има и положитена страна - разбираш как ти е окачването.

        Според мен, за да не си загубиш гаранцията ще трябва да идеш да направиш рекламация при доставчика, така ще разберат че си мнителен(което си е твое право срещу торбата с пари дето си им дал) и ще внимават повече с колата ти.

        Коментар


        • #5
          До: моля за съдействие от колегите с новото L200

          Има разлика от другите автомобили. Радиуса на завоя е по малък от този на пикапите от конкурентните марки а това е постигнато като колелета се завъртат повече от там и волана се върти с оборот и половина повече от нормалните автомобили. Колега с удоволствие ще ти кажа колко оборота прави ама все се сещам като се пребера и ти прочета темата. Ако не си решил още проблема ми звънни на тел: 0897/900 920 Пламен
          И ще ти кажа.

          Коментар


          • #6
            До: моля за съдействие от колегите с новото L200

            Какво има да се чудиш нали волана стои настрани.....Отивай и им казвай на Балканстар да ти го оправят....

            Коментар


            • #7
              До: моля за съдействие от колегите с новото L200

              Мноого поучително! Тънките специалисти откриват заводски дефект, оставен от японеца, "отстраняват" го и те пускат да си ходиш с крив волан, като освен това ще правиш повече ляв отколкото десен завой!
              Добре поне, че не става дума за нещо важно! Кормилна система неква...

              Коментар


              • #8
                До: моля за съдействие от колегите с новото L200

                Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                Какво има да се чудиш нали волана стои настрани.....Отивай и им казвай на Балканстар да ти го оправят....
                На приказки звучи лесно но явно си нямал досег до сега с Балканстар.

                Коментар


                • #9
                  До: моля за съдействие от колегите с новото L200

                  Някой си е оставил ръцете. Не са зацепили правилно волана. Отиди скоро защото може и да не са го стегнали . Да не стане ти да завиеш а гумите не. Много е неприятно...

                  Коментар


                  • #10
                    До: моля за съдействие от колегите с новото L200

                    Първоначално публикуван от Plamen Mitev Преглед на мнение
                    На приказки звучи лесно но явно си нямал досег до сега с Балканстар.
                    Имам си най-редовно за съжаление.....

                    Коментар


                    • #11
                      До: моля за съдействие от колегите с новото L200

                      лошото е, че колата ми трябва ежедневно, но явно пак ще трябва да я оставя "докато се открие проблема".
                      най- тъпото беше, че това стана като колата беше на няма 4000 км и като "бонус" за ремонта, келемето ми е надрало волана с отверката, с която се е опитвал да махне капака на клаксона.
                      Абе, балканска орисия, дано ако оправят това не спре да работи нещо друго...
                      Зима иде

                      Коментар


                      • #12
                        До: моля за съдействие от колегите с новото L200

                        Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                        ... Абе, балканска орисия, дано ако оправят това не спре да работи нещо друго...
                        Не е само балканска. Автомонтьорите от всички страни имат мнооого общи неща ...

                        Преди години от изданието на Шведския съюз на автомобилистите си бяха направили следния експеримент: Взели 10 коли Волво, спретнали им по една сериозна повреда (от тип, който може да те вкара в сериозно приключение) и ги дали на 10 оторизирани от Волво сервиза. Само в 3 (три) от сервизите бяха открили и отстранили повредата. И това в Швеция, в сервизи за шведска кола ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          До: моля за съдействие от колегите с новото L200

                          Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                          Колеги,
                          след намеса от вносителя (смениха пръта на волана, беше заводски дефектен и тропаше) ....Моля споделете колко оборота прави волана, при положение, че няма намеси по колата.
                          Благодаря предварително
                          И при мен се появи този дефект но го оправиха без проблем.
                          Може би моят механик от Балкан стар да е бил в отпуска и да са извикали склададжията да ти го смени...
                          Отиваш там и за един час ще ти го оправят иначе им спретваш един екшън план все едно си заварил крадец у вас ....

                          Звънни ми утре сутрин към 8-8:30 сутринта и ще ти кажа колко оборота прави.

                          Коментар


                          • #14
                            До: моля за съдействие от колегите с новото L200

                            Първоначално публикуван от Plamen Mitev Преглед на мнение
                            Има разлика от другите автомобили. Радиуса на завоя е по малък от този на пикапите от конкурентните марки а това е постигнато като колелета се завъртат повече от там и волана се върти с оборот и половина повече от нормалните автомобили. Колега с удоволствие ще ти кажа колко оборота прави ама все се сещам като се пребера и ти прочета темата. Ако не си решил още проблема ми звънни на тел: 0897/900 920 Пламен
                            И ще ти кажа.
                            Идеята ми беше че е система за управление с 2 водещите колела, а не като някои изпълненията на хонда и алфа с 4-ри завиващи колеа, с ъгъл на сходимост зависещ от скоростта. При леките автомобили мерцедес пак си е нормална система за управление, просто има един доплнителен ъгъл на отколонение с който се увличава допустимата скорост за маневра.
                            Ако някои знае къде има стенд за рглаж на 4 завиващи колела, нека сподели че един приятел с хонда акорд го е фтасал малко.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X