Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

    Ето Ви малко снимки . Един колега го кара, основно на асфалт. Нищо не можа да ми каже, освен че веднъж закъсал в някъква нива и като сложил на 4L, веднага излязъл. Оплака се от висок разход, като му предложих да си ревизира хъбовете, ме изгледа все едно, че нещо ми има. За подмяна с ръчни, не посмях да отворя дума...
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03092.JPG
Прегледи:2
Размер:100.7 КБ
ID:5189504Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03107.JPG
Прегледи:2
Размер:119.3 КБ
ID:5189505Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03106.JPG
Прегледи:2
Размер:113.5 КБ
ID:5189508Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03104.JPG
Прегледи:2
Размер:103.9 КБ
ID:5189509Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03109.JPG
Прегледи:2
Размер:116.4 КБ
ID:5189506Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03094.JPG
Прегледи:2
Размер:113.8 КБ
ID:5189507Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03100.JPG
Прегледи:2
Размер:112.4 КБ
ID:5189510Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03101.JPG
Прегледи:2
Размер:112.6 КБ
ID:5189511Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03102.JPG
Прегледи:2
Размер:114.1 КБ
ID:5189513Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03103.JPG
Прегледи:2
Размер:114.4 КБ
ID:5189512Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03099.JPG
Прегледи:2
Размер:94.5 КБ
ID:5189514Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03131.JPG
Прегледи:2
Размер:101.6 КБ
ID:5189516Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03110.JPG
Прегледи:2
Размер:109.2 КБ
ID:5189515Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03111.JPG
Прегледи:2
Размер:113.9 КБ
ID:5189517Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03112.JPG
Прегледи:2
Размер:110.7 КБ
ID:5189518Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03114.JPG
Прегледи:2
Размер:110.2 КБ
ID:5189519Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03116.JPG
Прегледи:2
Размер:100.0 КБ
ID:5189526Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03117.JPG
Прегледи:2
Размер:120.3 КБ
ID:5189525Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03118.JPG
Прегледи:2
Размер:94.5 КБ
ID:5189521Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03119.JPG
Прегледи:2
Размер:100.0 КБ
ID:5189520Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03122.JPG
Прегледи:1
Размер:112.2 КБ
ID:5189524Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03124.JPG
Прегледи:2
Размер:108.9 КБ
ID:5189528Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03126.JPG
Прегледи:2
Размер:119.5 КБ
ID:5189522Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03127.JPG
Прегледи:2
Размер:106.2 КБ
ID:5189523Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03125.JPG
Прегледи:2
Размер:108.6 КБ
ID:5189527

    Коментар


    • #17
      От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

      Возил съм се на такова Мицубищи на лов. Товари 7-8 човека и багаж, достатъчно мощно е, по лоши пътища вози екстра, но поради високия си център на тежестта и стърчащите през/зад гумите части и за "мидъл оффроуд" не става.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #18
        От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

        Харесвам ги като надеждност-иначе като проходимост в класа май от Буханката по-голям звяр няма.

        Коментар


        • #19
          От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

          Стига с тия "Буханки" стига с тия "Ниви" и "Уаз-ове" бе хора. Това ли са най добрите автомобили. Не мисля, че автомобил най-малкото отдавна морално остарял може да го сравняваме с нещо що годе малко по-съвременно. Какви мазохисти трябва да са хората където ги карат? Какво ти е удоволствието да го караш 100/200 км., и след това да се налага да го ремонтираш /работил съм във фирмен сервиз навремето/. Да не говориме за удоволствието да го караш с антифони, а специално "Буханката" лятото е, като в сауна?
          Е казах си го............!! Сега може някой да ме оплюе.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #20
            От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

            Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
            Стига с тия "Буханки" стига с тия "Ниви" и "Уаз-ове" бе хора. Това ли са най добрите автомобили. Не мисля, че автомобил най-малкото отдавна морално остарял може да го сравняваме с нещо що годе малко по-съвременно. Какви мазохисти трябва да са хората където ги карат? Какво ти е удоволствието да го караш 100/200 км., и след това да се налага да го ремонтираш /работил съм във фирмен сервиз навремето/. Да не говориме за удоволствието да го караш с антифони, а специално "Буханката" лятото е, като в сауна?
            Е казах си го............!! Сега може някой да ме оплюе.
            Не няма да те оплюя колега.Ще ти кажа само,че не четеш внимателно.Написах само,че "Буханката" е по-проходима от L300 и толкова.Не съм писал нито,че е съвременна,нито че е комфортна,нито че не се чупи.Колкото и да ти е неприятно ще ти кажа,че на стандартно L300 му е голям зор дълбокия сняг,кал и коловози.Все пак отпред е доста нисък-/20см./ и то в цялата си ширина."Буханката" пък от своя страна е коренно различна и точно в яка кал и сняг и е силата.Та това ми е мисълта-все пак темата е за офроуд,а такъв без дълбока кал,сняг и коловози няма.В Ямбол в "Горското" имат L300 вече доста години и си върви,но отдавна е доказано,че "Буханката" е по-добра,специално при тежки безпътни условия.
            Последно редактирано от Янко Желязков; 07-07-10, 00:12.

            Коментар


            • #21
              От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

              l300 по нищо не отстъпва на уаз-452 тези руските са само за скрап.Много Важна е гарнитурата м/у кормилото и седалката.
              Возих един приятел който има уаз-452 и като му казах че съм само на задно се учуди откъде сме минали така.
              Не водя спор с никой ,просто мнение и защита за L300 или DELICA.
              Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

              Коментар


              • #22
                От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                Хайде пак крайни изказвания-"тези руските са само за скрап".Това,че в България вече почти не останаха читави 452-ки не означава,че марката УАЗ е боклук.А да ги сравняваме в сериозен сняг или кал ми се струва малко смешно.Просто УАЗ-а е по-добър в това упражнение.Сега гледам EVN накупили едни бусчета Тойота Хиаче-/с фул тайм задвижване/.Те пък са още по-голяма пародия на проходимостта.Просто няма как да накараш един автомобил с независимо окачване отпред и мижав клиренс от 18-20см. да върви на сериозен терен,при първия коловоз или по-дълбок сняг и си дотам.А "Буханката" си остава само една диря с мостовете и си продължава напред.Ама на кой да пиша и говоря,като голяма част от хората тук май наблягат най-вече на писането,че видиш ли тяхното е най-проходимо и въобще най-добро.Бъдете живи и здрави и гледайте на нещата реално.
                Последно редактирано от Янко Желязков; 08-07-10, 00:58.

                Коментар


                • #23
                  От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                  Имам чувството, че някои хора, които отричат напълно проходимостта на руските коли и фаворизират японските, изпадат в тази крайност, защото не са карали достатъчно на тежък оффроуд нито едните, нито другите. Не срещам в постингите им достатъчно сериозни и правдоподобни аргументи в подкрепа както на едното мнение, така и на другото.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                    Хайде пак крайни изказвания-"тези руските са само за скрап" ...
                    Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                    Имам чувството, че някои хора, които отричат напълно проходимостта на руските коли и фаворизират японските, изпадат в тази крайност, защото не са карали достатъчно на тежък оффроуд нито едните, нито другите. Не срещам в постингите им достатъчно сериозни и правдоподобни аргументи в подкрепа както на едното мнение, така и на другото.
                    Я да ви питам аз вас ниваджиите, като все се сърдите, ако във вашия раздел някой вземе да ви каже нещо неласкаво за руските возила, що щете в "Мицубиши" да обяснявате колко по-проходими били Буханките?
                    Темата е за L300.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Я да ви питам аз вас ниваджиите, като все се сърдите, ако във вашия раздел някой вземе да ви каже нещо неласкаво за руските возила, що щете в "Мицубиши" да обяснявате колко по-проходими били Буханките?
                      Темата е за L300.
                      Извинявам се-просто споделих малко впечатления.Повече няма да пиша по темата,защото нямам за цел да дразня,който и да било.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        Имам чувството, че някои хора, които отричат напълно проходимостта на руските коли и фаворизират японските, изпадат в тази крайност, защото не са карали достатъчно на тежък оффроуд нито едните, нито другите. Не срещам в постингите им достатъчно сериозни и правдоподобни аргументи в подкрепа както на едното мнение, така и на другото.
                        Някои са карали колега и до достатъчно дълго и на достатъчно тежък терен. От руските УАЗ и ГАЗ69 са МАШИНИ, но Нивата е резултат от брак между роднини
                        Колкото до Л300 - надежден и сигурен автомобил от който не трябва да се очаква да бъде 70-ка, GR или редукторен УжАЗ.
                        Виждал съм л300, там където не би трябвало да може да мине - има значение и кой го кара.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                          Така, запазваме добрия тон!
                          Такова бусче има на жена брат й , като знам как кара и издържа в неговите ръце четири години , викам си "е такова ще си купя".Сега ходим по разходки из горите и планините , но не "хард" разходки. Едно лято минахме Емине - Ком , през зимата разходка Шумен-Разград-Русе, и колоната не е спирала заради нас. Ето няколко снимки
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1974.JPG
Прегледи:1
Размер:292.5 КБ
ID:5192398

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3498.JPG
Прегледи:1
Размер:230.9 КБ
ID:5192399


                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2129.JPG
Прегледи:1
Размер:212.1 КБ
ID:5192400

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2406.JPG
Прегледи:1
Размер:360.0 КБ
ID:5192397
                          Mitsubishi Delica 4x4 / Renault Clio III

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Някои са карали колега и до достатъчно дълго и на достатъчно тежък терен. От руските УАЗ и ГАЗ69 са МАШИНИ, но Нивата е резултат от брак между роднини.
                            Моето съчувствие, май "рускинята" е оставила у теб незабравими спомени.
                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                              И аз имам Л300 и мога да ви кажа че е доста проходим автомобил.Ходили сме на доста места с него и доста добре се е държал.Двигатела е 2.5 тди.
                              Ето и някоя снимка:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0048.jpg
Прегледи:1
Размер:91.9 КБ
ID:5192411Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0082.jpg
Прегледи:1
Размер:105.4 КБ
ID:5192412

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X