Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

    На това попаднах онзи ден. Караше го един мъж в жк."Дружба" в София. 1994 година, с 2,5 TD двигател на Паджеро. Стори ми се интересно като идея и затова го снимах. Май е имало и лебедка, ама... Та май не става много за хард.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

    Първоначално публикуван от kolonal Преглед на мнение
    ...1994 година, с 2,5 TD двигател на Паджеро.
    Не само. Цялата ходова част+скорости, раздатки. Абе вдигаш автобусчето от рамата и пускаш купето на джипа. Значи колкото е за хард Паджерото, толкова е и това, само дето все пак му се вдига малко центърът на тежестта, а това на снимката е претърпяло и бодилифт... ми се струва.

    Коментар


    • #3
      До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

      Класика!
      Перфектен високопроходим минибус. Няма много алтернативи в тоя клас, сещам се само за "Буханката", други?
      За хард изпълнения и аз мисля че не е подходящ, но след съответната подготовка може да стане един мини кемпер, с който можеш да отидеш почти навсякъде.
      Произвежда ли се още този модел?

      Коментар


      • #4
        До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        Произвежда ли се още този модел?
        Май по новому се води Space Gear или Delica но не съм много сигурен. Ако е така то значи продължава да се прави.

        Коментар


        • #5
          До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

          Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
          Май по новому се води Space Gear или Delica но не съм много сигурен. Ако е така то значи продължава да се прави.
          Да, намерих го, Spase Gear, 2,8 TDI, супер селект.
          Показателно е че се произвежда толкова години.

          Коментар


          • #6
            До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

            карах такова с бензинов двигател към една година
            преди мен 2-3 основни ремонта
            аз един и след мен още 2-3
            добре че сме държавна фирма
            по ходовата част - никакви ядове
            само този двигател....
            BMW X6

            Коментар


            • #7
              До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

              По принцип е микробус, за превос на хора. Може и да минава по 50000-100000 км. на година, съчетано с по тежки пътища.
              Вашия май бая зор е видял.

              Коментар


              • #8
                До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
                преди мен 2-3 основни ремонта
                аз един и след мен още 2-3
                Бензиновите двигатели са безгрижни, но лакоми по принцип, може би нещо ремонтите...

                Коментар


                • #9
                  До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                  както казах - държавна фирма сме
                  ремонтите правени с необходимите части и поради съмнения като вашите от различни екипи и сервизи
                  имаше нещо сбъркано в тоя двигател - аз бих го сменил с друг
                  както и да е
                  бусчето не изстиваше - 150-200км на ден градско в Г-во
                  инкасо дейност
                  разход 12/100 +- 1л по норма - 18/100
                  добра машина
                  BMW X6

                  Коментар


                  • #10
                    От: До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                    Delica е наистина уникална като съчетание на комфорт, проходимост и приложимост! По-висок клиренс от много "джипове", демултипликатор, блокаж, 2.8л турбодизвл, автоматик... Седалките се въртят на 360*, правят спалня или отварят огромно пространсъво за товарПроизвеждана е успоредно с L400/Space Gear сериите, но много рядко се намират екземпляри след 1997ма.
                    Аз си взех от Англия суперлуксозната и удължена версия - Royal Exceed - с хромирани прагове и ролбари, махагон, а на тавана - 4 ел. илюминатора и конзола за осветление, управление на климатика и печката...

                    Коментар


                    • #11
                      От: До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                      пусни малко снимки колега,да се порадваме и ние на тази красота
                      куче или вълк?
                      в клетка ,или свободен?
                      въпрос на личен избор.
                      Вихрен Илиев
                      0888249888
                      blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
                      Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #12
                        От: До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                        Първоначално публикуван от TD5 Преглед на мнение
                        Delica е наистина уникална като съчетание на комфорт, проходимост и приложимост! По-висок клиренс от много "джипове", демултипликатор, блокаж, 2.8л турбодизвл, автоматик... Седалките се въртят на 360*, правят спалня или отварят огромно пространсъво за товарПроизвеждана е успоредно с L400/Space Gear сериите, но много рядко се намират екземпляри след 1997ма.
                        Аз си взех от Англия суперлуксозната и удължена версия - Royal Exceed - с хромирани прагове и ролбари, махагон, а на тавана - 4 ел. илюминатора и конзола за осветление, управление на климатика и печката...
                        Е дай да го видим, де...само ни палиш фитилите.
                        08седемшест5едно513четири

                        Коментар


                        • #13
                          От: До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                          Първоначално публикуван от TD5 Преглед на мнение
                          Delica е наистина уникална като съчетание на комфорт, проходимост и приложимост! По-висок клиренс от много "джипове", демултипликатор, блокаж, 2.8л турбодизвл, автоматик... Седалките се въртят на 360*, правят спалня или отварят огромно пространсъво за товарПроизвеждана е успоредно с L400/Space Gear сериите, но много рядко се намират екземпляри след 1997ма.
                          Аз си взех от Англия суперлуксозната и удължена версия - Royal Exceed - с хромирани прагове и ролбари, махагон, а на тавана - 4 ел. илюминатора и конзола за осветление, управление на климатика и печката...
                          Е те т'ва е единствения Л400, който бих си взел.

                          Коментар


                          • #14
                            От: До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                            Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                            Е дай да го видим, де...само ни палиш фитилите.
                            Вчера долетях на острова за разни части дето съм поръчал насам-натам и ги прибирам с него, че го бях оставил на един приятел да го ползва тук. Като се прибера (до десет дена) ще кача снимки.

                            Коментар


                            • #15
                              От: До: Мицубиши L-300 за хард офроуд. Ей го на:

                              Л300 се произвежда още,но за Азия. http://www.alhabtoor-motors.com/mits...rcial/l300.htm

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X